Başlık hayat kırıklığı yanlış yazdığımı düşünmeyin. Bade'nin hayali böyle değildi. Hayat bu duruma getirdi. Hayallerini yaşayamıyor o yüzden hayat kırıklığı...
Multi : Görkem Kanbolat (Azra'nın Babası)"Kusura bakma baba ama bu sefer senin istediğin olmayacak ben Badeyi bırakmam "
"Benim sözüme karşı gelemezsin . Sözüme karşı gelirsen , benim yüzümü arkadaşıma karşı eğdireceksen bu evde durma daha !
"Peki siz bilirsiniz. O zaman biz gidiyoruz "
"Git Ekrem geri döneceksin paran yok neyle geçim sağlayacaksın ? Kalacak yerin yok. Git sen şimdi paşa paşa eve geri döneceksin...Odamdan birkaç parça eşya alıp Badeyle birlikte arabaya bindik.
Bade ; " Ekrem şimdi ne yapacağız baban haklı paramız yok, kalacak yerimiz yok."" Yakın bir arkadaşımın ailesi tatile gitti arkadaşımın evine gidiyoruz. Orda birkaç günlüğüne idare ederiz. Sonra başımızın çaresine bakarız."
Ekrem arabayı arkadaşı Serkanın evine doğru sürer. Evin önüne geldiğinde kapıyı çalar."Kim o "
"Benim Serkan , Ekrem. " Serkan kapıyı açıp ;
" Ooo kardeşim hoş geldin hangi rüzgar atti seni buraya?" dedi."Kardeşim birkaç gün sende kalmamız gerek ev müsait değil mi?"
"Tabi kardeşim buyur gel ev boş biliyorsun bizimkiler tatilde zor dönerler istediğin kadar kalabilirsin haa pardon kalabilirsiniz"
" Serkan bu Bade "
"Ha yengemiz yani. Hoşgeldin yenge"
Bade kafasını yere eğip
" Hoşbuldum " dedi.
Kardeşim çok yorgunuz bize bir oda göster "
"Gelin Neslihanın odasında kalın." deyince gösterdiği odaya girdik .
"Sağol kardeşim. Bizim dinlenmemiz gerek zor bir gün geçirdik . Yarın sabah konuşuruz. Hadi iyi geceler "
Serkan ; "Takma sen kardeşim konuşuruz. Hadi Allah rahatlık versin kardeşim. Yenge sana da "deyip odanın kapısını kapattı.
"Hadi Bade yatalım yarın konuşuruz ne yapacağımızı."
" Tamam aşkım. Nerde yatacagim ben"
"Eee Badecim yatakta yatacaksın"
"Ama burda bir tane yatak var. Ben burda yatarsam sen nerde yatacaksın? "
" Eee yapacak birşey yok beraber aynı yatakta yatacağız."deyip göz kırptı.
" Aaa hayır olmaz Ekrem "
"Neden olmasın hayatım zaten evleneceğiz nolur sanki"
"Ekrem olmaz ben aynı yatakta yatamam . Yani şimdilik "
" Tamam Bade takılıyorum sana ben koltukta yatarım hadi sen yat."
" Yaa gıcık neyse iyi geceler o zaman"
" iyi geceler..."Badenin uyuduğunu görünce uyandırmak için yanına gidip yanağından öptüm.
"Bade aşkım hadi kalk "
"Günaydın Ekrem ne zaman uyandın ?"
" Yeni uyandım ben de . Serkan kahvaltıyı hazırlamış sanırım sucuk kokusu evi sarmış. Hadi kalk kahvaltımızı yapalım . Bu arada bu ilk kahvaltımız"
" Tamam sen git ben elimi yüzümü yıkayıp geliyorum."( BADEDEN )
Elimi yüzümü yıkayıp mutfağa yöneldim Serkan kahvaltı için sucuklu yumurta yapmış ve masaya peynir, zeytin, reçel ,bal koymuştu.
Aslında çok acıkmıştım. Hemen masaya oturup kahvaltı etmeye başladım. Ekrem Serkana bir yandan dün olanları anlatırken ben kahvaltiya devam ediyordum. Kahvaltı yapmayı bitirince Ekrem bana dönüp
" Hayatım benim iş bulmam lazım biz Serkanla şimdi çıkacağız."
" Ya ben? Ben ne yapacağım?
" sen burda kalırsın canım korkma kimse gelmez buraya."
" Tamam siz çıkın o zaman bende buraları toplarim"
" Evin kadınısın toplayiver" deyip güldü.Ekremler çıkalı çok olmuştu. Zamanımı Mutfağı ve odaları toparlayarak geçirmiştim. Oyalanmak için televizyonun başına oturdum. Televizyonda birkaç kanala göz atıp kiralık aşk dizisinde durmuştum. Kiralık aşk'ı izlerken zaman epey geçmişti. Akşam için kalkıp yemek hazırlamak istesemde mutfakta neyin nerede olduğunu bilmediğim için bu fikrimden vazgeçip televizyonun başına tekrar oturdum...
Televizyon izleyerek günümü akşam etmiştim ama Ekrem bir kere bile aramamıştı. Aramak istesemde meşguldür diye aramıyordum.
Kapı sesi duyduğumda hemen yerimden kalkıp kapıya yöneldim.
"Kim o" diye sordum. Ekrem'in sesini duyunca hemen kapıyı açıp Ekrem'e sarıldım.
"Neredeydin Ekrem çok merak ettim neden aramadin? Diye sorulari art arda sorarken Ekremin alkol koktuğunu farkettim.
"Ekrem sen alkol mu aldın bu koku ne? Ayrıca ayakta bile duramıyorsun!"Yok aşkım sadece arkadaşlarla buluşup biraz kafa dağıttık . Ve birazcık içtim işte şu kadar "deyip elinin karışıyla bir miktar gösterdi.
" Ekrem bana daha önce alkol kullanmadığını söyledin ne şimdi bu "
" tamam hayatim küçük bir yalan söylemiş olabilirim "
"Küçük bir yalan mı ? Bana bu konu hakkında nasıl yalan söylersin..!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimdeki Şafak
Genç KurguErkekleri arkadaşlık dışında yanına yaklaştırmayan Arıza Azra Ve Egosu tavan yapmış Şafak Azranın okula gelmesiyle neler yaşayacak... Şafak Azrayı elde edebilecek mi ? Azra , annesine verdiği sözü tutabilecek mi ... Azra'nın kalbinde ki Şafak ol...