SEVGİLİM

116 38 4
                                    

Medya : Şafak 🌹

İyi okumalar...

*

*

*

"Bahsi ben kazanmıştım. Ve neyine bahse girdiğimizi bana bırakmıştın. ben neyine olduğunu düşündüm." dedi.
" Ne buldun peki? Neyine girmiş olduk? " diye sordum. Bana bir adım atıp.
" Şunu istiyorum... Şimdi benimle bir yere gelmeni istiyorum. " deyince şaşırmıştım.
"Saçmalama Şafak bu saatte seninle gelemem. " annemler evdeydi ve uyanabilirlerdi. Şafak arabaya yaslanıp
" Ne yani sözünü tutmayacak mısın? Sen dedin ; ne olduğuna sen karar ver dedin. Benimle birkaç saatliğine gelebilirsin. Sözünü tut. Annenler uyanmaz. Sana söz veriyorum bir şey olmayacak annen bilmeyecek."
diye cümlelerini sıralayıverdi. Şuan onunla gidemezdim. Evet bahsi o kazanmıştı ama gecenin bu saatinde beni bir yere götürmek isteyeceğini düşünememiştim.
"Yarın , gündüz gidelim." diye bir teklifte bulundum. Bu teklifimi düşünmüş gibi yaptı. Ama
" Hayır şimdi gideceğiz git üzerini değiştir. " deyip teklifimi reddetti. İnat yapmıştı illa şimdi gitmek istiyordu. Onunla daha fazla uğraşmayıp eve girip annemlerin uyanmaması için parmak uçlarımda odama çıktım. Üzerime bir mini etek geçirip Üzerime de tişört giyindim. Telefonumu alıp aynı şekilde parmaklarımın ucunda aşağı indim. Anahtarı alıp evden çıktım.

Şafak arabanın içine geçip oturmuştu. Bende arabaya binince arabayı çalıştırıp sürmeye başladı. Yol boyunca annemin uyanmaması için dua ediyordum. Uyanıp beni orada görmeyince endişe duyacaklardı ve beni arayıp nerede olduğumu bana soracaklardı. Tabi cevap veremeyecektim. Bunları düşünürken Şafak'ın sesiyle irkildim.
"Endişelenme uyanmayacaklar. " dedi. " Umarım dediğin gibi olur. Derdin neydi ki neden bu saatte bir yere götürmek istedin? Nereye gidiyoruz? " deyince " işte geldik."deyip bir gece kulübünün önünde durdu.
" Nasıl yani ? Beni buraya mı getirdin. Gece kulübüne mi ? " kafasını sallayıp
"Evet." dedi.
"Şafak saçmalama eve götür beni ben buraya girmek istemiyorum. " dedim ama beni dinlemeyip arabadan aşağı indi. Eliyle arabadan inmem için işaret yaptı. Ben de omzumu silkip hayır dedim. Benim oturduğum kapıya yönelip
" Ne oldu arıza kız korkuyor musun? Korkma ben seni korurum" deyip güldü.
"Hayır be ne korkacağım. Senin korumana da gerek yok ben kendimi koruyabilirim"deyip arabadan aşağı indim. Gece kulübünün fazlasıyla ses doluydu. insanlar tıklım tıklım dans ediyordu. Şafak elimden tutup
"Gel yoksa kaybolursun " dedi ve insanların içine daldık. Kalabalık yerden geçip bir masaya oturduk. Rahat bir yere geçmiştik ama Şafak hala elimi bırakmamıştı.
"Şafak burada kaybolmam. Bırak elimi artık." deyince elimi bırakıp.
"Aslında öyle iyiydi." deyip göz kırptı.
"Yine başladı göz kırpmaya" diye söylendim ama sesten dolayı duymamıştı. Oturduğum yerde insanları keserken Şafakta yanımıza gelen çocuğa içecek getirmesini söylüyordu. insanlar birbiriyle sarmaş dolaş dans ediyorlardı. Diğerleri hem içip hem birbirlerinin kucağına oturuyordu. Daha fazla midem kaldırmayınca etrafıma bakınmayı kesip önüme döndüm.

Şafak'a beni buraya getirdiği için içimden sövüyordum. Şafak müzik ritmine kendini kaptırıp oturduğu yerde salınıyordu. Köpek Yakışıklı ve tatlıydı ama erkekti işte. Her erkek gibi güvenilmezdi. Beni buraya getirme amacını merak ediyordum. Neden o kadar istenecek şey varken beni buraya getirmek istemişti.
Yanımıza bilmediğim içeceklerle gelen çocuk masaya içecekleri koydu bir tanesini de benim önüme koyup uzaklaştı. Şafak önündeki bardağı alıp içmeye başladı. Bana önümdeki bardağı kaşı ile işaret edip içmemi söyledi. "Ne bu ? Ben bunu içmem. " dedim ama beni duymamıştı. Tekrardan bağırarak
"Ben bunu içmem. " dedim ama yine duymayınca Oturduğum yerden kalkıp Şafağın kulağına eğilip "Ben bu..." diyecekken bileğimden tutup yanına oturtturdu. Bu hareketine sinirlenmiştim.
" Ne yapıyorsun sen ya ? " diye bağırdım.
"Azra arızalık yapma. Hareketlerine dikkat et!" dedi. Ne yapmıştım ki ben. Hiçbir şey yapmadığım halde bana bağırması saçmaydı.
"Ne yaptım ki? Neden dikkat edecek mişim? Benim bileğimden tutup beni çekiştiremez..." diyecekken
" Çekiştiririm" deyip elindeki içecekten bir yudum aldı. Daha fazla onunla uğraşmayıp Şafak'ın yanından kalkıp biraz daha uzağına oturdum.
Yanımıza bir gurup kız ve erkekler gelmişti.Erkekler Şafakla tokalaşıp erkekçe selamlaştı. Kızlarda Şafak 'ın yanağından öpüp yanına oturdu. Erkeklerden biri
"Şafak Efsun da burada " dedi. Şafak çocuğu iplemeyip önündeki içeceği içmeye devam etti. Erkeklerden biri ile göz göze gelince kafamı hemen başka yere çevirdim. Göz göze geldiğim çocuk Şafak'a bağırarak
"Şafak senin mi bu kız" deyince hemen araya girip.
"Hayır onun falan değilim." Dedim.
Şafak gergin bakışıyla bana baktı. Yanlış bir şey söylememiştim. Onun falan değildim. Göz göze geldiğim çocuk oturduğu yerden kalkıp yanıma geldi. Yanıma oturup gözleri ile beni süzdü. Ben çocuğun yanından uzaklaşmak için yana kayınca çocukta aynı şekilde yanıma yaklaştı. Ne yapıyordu bu yavşak. En sonunda dayanamayıp.
"Ne yapmaya çalışıyorsun sen ? " diye bağırdım.
" Sohbet etmek istiyorum seninle " deyip elini omzuma attı. Elini tutup bükünce acıdan kıvrandı.
"Bil bakalım ben seninle sohbet etmek istiyor muyum? " deyince
"Bırak beni "diye kıvranmaya başladı.
Çocuğun bileğini bırakınca yanımdan kalktı.
"Manyak mı ne ? " Diye söyleniverdi. Şafaka'a baktığımda bana gülüyordu ve bu durumdan zevk alıyor gibiydi.
Yanımıza çakma sarışın bir kız daha gelmişti. Kız gelir gelmez beni gözüyle süzdü. Şafak'a yönelip sarıldı. Kız Şafak'ı tam öpecekken Şafak kafasını çevirdi. Kız kendini bozulmaya vermeyip Şafak'ın kucağına oturdu. Mide bulandırıcıydı. Onlara daha fazla bakmayıp yeri izlemeye başladım. Yanıma birinin oturduğunu hissedince kafamı kaldırıp çocuğa baktım. Suratıma mal mal bakınca
"Ne var " diye bağırdım.
"Çok güzelsin" deyip daha fazla yaklaştı. Yaklaşınca ben de kendimi geri çektim. Bunu daha demin ki çocuğa çevirmem imkansızdı bu hayvan gibi cüssesi vardı. Ben uzaklaştıkça o yaklaşıyordu.
"Mümkünse uzak oturur musun? " diye sordum ama pis pis sırıtıp
"Mümkün değil "dedi. Bileğimden tutup oturduğum yerden kaldırdı.
" Hadi biraz eğlenelim " deyip çekiştirdi. Kendimi çekiyordum ama bileğimi öyle sıkıca tutuyordu ki bileğimi kurtaramıyordum. Belimden tutup benimle zorla dans etmeye çalışıyordu ama ben onu ittirmeye çalışıyordum. Şafak bizi görünce Şafak'a kurtarması için yalvarıcı bakışlarımı attım. Rahatsız edildiğimi anlayınca yanındaki kızı bırakıp yanıma geldi. Zorla dans etmeye çalışan hayvanın kulağına bir şey söyledi. Hayvan beni zorlamayı bırakıp yanımdan uzaklaştı.

Kalbimdeki Şafak Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin