Drugi Deo

156 12 2
                                    

Ujutru sam se zbudila i ležala u krevetu u dvonogom pokriguzu i sisobranu.

Gledala sam svoju najdražu seriju Napumpaj mi ženu na svojoj velikoj plazma telenviziji.

Zvonil je moj budilnik da me poceti da moram da krenem u studijo. Nije mi se dalo oblečit, pa sam ovakva skoro naga izašla sa svojim telohraniteljima do limunzine i ušla v nutri. Putovanje do studija mi je brzo prošlo jer sam celo vreme bila na Fecbuku i odgovarala na mesiđes i gledala notifikejšns...

-U Studiju-

Došla sam u studijo i svi su me gledili ko da sam ja Zrinka Debrecinka, a ne pevačica Helga Junior koja u slobodno vreme dela u burekdžinici "Kod Helge".

Jasno sam pokazala svoje guzne mišiće koji su se isticali u mojim steznim gać' , šiljaste dojače i bicepse kakve nema ni najlepši težak.

"Idemo da napravimo novi vdejo, moram malo da se mangupiram pred svima, pa dobar daan bakooo....!" Nasmešila sam se svojim belim kljovicama i zamahnila guzicom prema kameri.

"Helga, mazo.Zar ne misliš da bi se možda trebala malo obuć? Mislim , nisam ja rekal da niš fali tvom telu, ono je perfekto, ko u Grčke božice, ali mi ne snimamo striptiz i u videju želimo da imamo devojke sa oblekom na sebi!" 

Rekal mi je Uvis i odmeril me od bulje do pačkiju.

"Ja neću da se kostimiziram, bolan aga sam si mi rekal da izgledam kak Grčka božica i tvoja maza!"  *oo*

"I ti jesi moja maza i božica i kaj god ti veliš, al samo molim te sakri svoje mišiće i guzni steznjak!"

"Što ak neću? Nemrete vi naterati Helgu Junior da ona sakri svoj steznjak!"

"O možemo..dapače! Ovo su slike svih prelepih devojaka koje mogu da te zamene ako bude kakvih pinkica!"

Svi su gledali u slike prelepih devojaka razbacanih po stolu i smešili se. Ja sam ih sve mrsko odmeravala, bila sam ljubomorna, ali skrivala sam svoje osećaje kaj zmija noge.

"Ma vi ćete mene sada ucenjivat! Ja sam sa vama lepe prosim potpisala kontrakt i ne nameravam ja ništa da mičem sa sebe osim ak to nije moj sisobran!"

"Ma nemoj!"

"Ma moj!"

Uvis mi se približil skroz do mog nosa koji je na sebi imal ogroman, dlakavi prišt. Očito ga je to popaljivalo. Približaval se mom uvu i taman kad je štel nekaj reći_______

 Dragi moji Loranatori. Nastavak je postavljen. Ak želite morete da pročitate i Majka U Šesnejstoj deveti i deseti čapter koje sam nedavno metnula na Votped. Želim da mi se napapate, narastete, pomuzete kravice da ime sise nebudu teške i lepo pročtate 1oo Grama Poljubaca...

S ljubavlju, Lora! <22

100 Grama Poljubaca ↔ One DirektcioneTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang