Teen Wolf Revenge (TWBNF 2)

9.2K 170 22
                                    

Isaac'in Ağzından:

Kilisede oturmuş, düz bir şekilde karşıya bakıyordum. Sağımda oturan Sophie'nin annesi ağlamasını bitirmiş, hıçkırıklara başlamıştı. Solumda oturan Stiles ise elini omzuma koymuş, beni sakinleştirmeye çalışıyordu. Sophie'nin cenaze törenindeydik. Gözlerim duvardan Sophie'nin tabutuna kaydı. Önünde duran fotoğrafta içten, sevinçle gülümsüyordu. Bu daha da muaf olmama neden oldu. Dişlerimi sıkmaya başladım. 

''İyi olacak. Herşey iyi olacak.'' Gözlerimi tören başladığından beri bana teselli veren Stiles'a kaydı. Yüzündeki üzgün ifade sakin olmama yetmemişti.

''Yanılıyorsun. Herşey daha kötü olucak.'' dedim tıslayarak. İlk defa konuşmam Stiles'ı şaşırtmıştı. Fakat bozuntuya vermedi. Yerimden hışımla kalkınca birkaç kişi bana döndü.

''Ne yapıyorsun?'' dedi Stiles şaşkınlıkla. Gözlerimi arka sıramızda oturan arkadaşlarımda gezindirdim. Hepsinin yüzünden şaşkınlık ve endişe okunuyordu. En son olarak Sophie'nin neşeyle gülümseyen fotoğrafına baktım. Yumruğumu sıktım. 

''Sevdiğim kızı elimden alanlara bunun hesabını çok ağır ödeteceğim.''

Hızlı adımlarla kiliseden çıktım. Arkamdan gelen ayak seslerini umursamadım. 

Bunlar onların yanına kalmayacak. İntikamımı en acı şekilde alacağım. 

Size sürprizime merhaba deyinn!!! TWBNF'nin ikinci kitabı Teen Wolf Revenge! Umarım bu kitapta da birinci kitapta olan başarımı elde ederim. Yeni bölüm en kısa zamanda gelir. Hepinize iyi günlerrr <3 

Teen Wolf Revenge (TWBNF 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin