MERHABA ARKADAŞLARR!! BİLİYORUM BÖLÜM GEÇ GELDİ FAKAT SİZE ZATEN SÖYLEMİŞTİM SINAV HAFTASI OLDUĞUNU :/ İLHAM MELEKLERİM GİT SINAVA ÇALIŞ DİYEREKTEN BENİ TERK ETTİLER. VE DE TEEN WOLF OLMADIĞI İÇİN BÖYLE ORADAN İZLEYİNCE FALAN AKLIMA FİKİRLER GELİYORDU ŞİMDİ OLMAYINCA ÖYLE YAZIYOM YANİ .S
BÖLÜM ŞARKISI ALAYCI KUŞ'A GİTTİM VE O SON SAHNEDEN SONRA GELEN BU ŞARKIYLA ÇOK ETKİLENDİĞİM İÇİN ŞARKI ; LORDE - YELLOW FLİCKER BEAT
İYİ OKUMALAARR :*
''İçeri öylece giremeyiz!'' dedim eli kapıya yaklaşan Malia'ya. Elini biraz daha geriye çekti ve bana baktı. ''Bizi de aralarına almadıklarına göre bizden gizli bir şey konuşuyorlar. Biz gelince konuşmayı kesecekler ve dağılacaklar. Gizli girmemiz lazım.'' dedim gözlerimi üzerlerinde gezindirirken. Sonra evimizin yanındaki çimenlikli yere doğru yönelerek arkamdakilere 'gel' işareti verdim. Onlar da arkamdan gelmeye başladılar. Evin salonunu gösteren cama gelince gizlice bakmaya başladık.
Aaron'u hemen gördüm. Çünkü siniri bütün evi karanlık bir sis gibi kaplıyormuş gibi gözüküyordu. Scott, bir şeyler söylüyor ve ellerini hareket ettiriyordu. Scott'ın arkasında Allison, Allison'un solunda Stiles ve Lydia, Sağında ise Melissa vardı. Hepsinin yüzünden ciddiyet akıyordu. Kasıldığımı hissettim. Bu kadar ciddi olan ne konuşuyor olabilirlerdi ki?
''İçeri nasıl girmeyi planlıyorsun? Burada yaşayan sensin.'' dedi Kira bir saniyeliğine gözlerini bana çevirirken. Derin bir nefes aldım ve kafamı çalıştırmaya başladım. Nasıl içeri onlar görmeden girebilirdik ki? Tırnaklarımı sinirle yerken aklıma bir fikir geldi. Kızlara bakıp başımı salladım.
***
''Hayır mı?!'' dedim sinirle. Kapısında kollarını birleştirmiş bana dik dik bakan Austin'e pis bakışlarımı yolluyordum.
''Hayır. Teklifini kabul etmiyorum.'' dedi tekrar ederek. Aklıma gelen fikir şuydu; Austin'e 'Melissa seni takip ettim.' yalanıyla kandırarak içeri girmesiydi. Biliyorum, çok iyi bir plan değil fakat içeri girmek için başka bir seçeneğim yoktu. Sinirle nefesimi dışarı üfledim ve ellerimi önümde birleştirdim. Dua ediyor gibi gözüküyordum.
''Lütfen. Şu an en önemli rolü sen oynuyorsun. Ve sevgilinin neden orada olduğunu öğrenmek istemiyor musun?'' dedim tek kaşımı kaldırarak. Yerinde biraz hareketlendi ama yüzünde hala o soğuk ifade vardı.
''Hayır.'' dedi yeniden. O kafasındaki turuncu saçları elime alıp yolmak geldi içimden. Sinirle ayağımı yere vurdum.
''Bak.'' dedim bir adım öne atarak. ''Bu, benim için çok önemli. Neler oldu biliyorsun. Lütfen, bana yardım et.'' dedim gözlerimi Shrek'teki çizmeli kedi gibi yapmaya çalışarak. Derin bir nefes aldı ve dişlerini sıktı.
''Tamam.'' dedi. Neredeyse zıplayacaktım ki kendimi zor tuttum.
''Mükemmel! Gel benimle.'' dedim ve önünden ilerlemeye başladım. O da kapısını kapatıp arkamdan gelmeye başladı. Austin'in evi ve benim evim arasında sadece iki sokak vardı. Okuldan dönüş yolu onun evinden geçtiğinden dolayı bir gün onu bu eve girerken görmüştüm. Yani bana 'Evimi nereden biliyorsun?' diye sormadığı için şanslıydım.
Sonunda eve geldiğimde eğilmesi için elimi aşağı doğru salladım. Başını salladı ve eğildi. Camın oraya geldiğimizde Malia ve Kira'nın pür dikkat içeriyi izlediğini farkettim.
''Geldik.'' dedim sessizce. İkisinin de gözü ilk başta bana sonra Austin'e kaydı.
''Austin. Melissa'yla çıkıyor.'' dedim burnumu buruşturarak. Sonra arkamı döndüm ve Austin'e baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teen Wolf Revenge (TWBNF 2)
FanfictionTeen Wolf Brand New Friend'in ikinci kitabıdır. Başta ilk kitabı okumanız tavsiye edilir çünkü pek bir şey anlamayabilirsiniz. :) #12 Werewolf (17.05.2015)