Newt seděl na Thomasovi a hrubě mu tiskl ramena k zemi, až Thomas cítil, jak mu jeho nehty protrhly kůži na zádech.
Newt už neposlouchal Thomasovy prosby. Snažil se bojovat se svým šíleným já, které by nejraději provedlo něco, čeho by jeho normální já litovalo. Problém byl v tom, že jeho šílené já poslední dobou převládalo nad jeho pravým já. Už nemohl dál. Nešlo to...,,Už jsem ti vyprávěl, proč kulhám?“ zeptal se Thomase, který se už ani nesnažil vypadat statečně a brečel, ale ne kvůli ranám, které utržil.
To, proč kulhal, byla věc kterou by mu Newt ještě rád pověděl. Potřeboval mu to říci! Pustil ho a roztřeseně si utřel ruce do něčeho, co dříve bývalo tričkem. Nyní z něj zbývaly pouhé cáry, takže se v podstatě utřel do své kůže na zádech.
Dal se do vyprávění, které ho stálo tolik sil. Cítil, jak se Thomas natahuje pro zbraň. Newtovi to lámalo srdce, ale nechal ho udělat správnou věc. Když mu dovyprávěl svůj příběh, pomohl Thomasovi přitáhnout zbraň k vlastnímu čelu. Chladný kov ho lehce zastudil na kůži, ale on to v přívalech šílenství téměř necítil. Thomasovi stékaly po obličeji slzy.
Poté, co se Newt ujistil v tom, že Thomas pistoli nesloží, pustil jeho ruce a nechal je volně viset podél těla.
„Prosím tě, Tommy. Prosím.“ zašeptal z posledních sil se zavřenýma očima. Ucítil, jak Thomas zbraň oddálil a stiskl spoušť. Výstřel byl hlasitý a srazil Newta k zemi. Drobné ostré kamínky se mu zaryly do těla. Zprvu bolest necítil, ale po chvíli se přeci jen dostavila. Byla tak hrozná, že Newt nemohl ani skučet. V uších mu hučelo. Nedokázal ze sebe vydat ani hlásku.Thomas se nemotorně vysoukal z pod mrtvolně těžkého těla a dopotácel se k čekajícímu autu. To už ale Newt nevěděl, protože jeho svět zčernal.
Vítejte u tohoto příběhu, čóni!
Doufám, že nejsem jediná, která se nehodlala smířit s Newtovou smrtí.NÁSLEDUJÍCÍ ŘÁDKY SI PROSÍM PŘEČTĚTE!!
Chtěla bych vás upozornit, že tato kniha není pouze fanfikce na TDC, ale také na Rozkaz Zabít a možná trochu Kódu Horečky, takže tu budou SPOILERY. Pokud však Rozkaz Zabít nechcete číst, nevadí. Všechno v průběhu vysvětlím.
Doufám, že se vám bude příběh líbit. :)
ČTEŠ
Zapomenuti v chaosu
FanfictionProbuď se, vzpamatuj se a jednej !SPOILER K TDC! Většina si myslela, že Newt zemřel a opustila ho. To byl však velký omyl. Přežil, ale ve městě plném raplů si Newt nemůže být nikdy ničím jistý.