Bag cheia in usa si il vad pe Alex cu curva scoli Maria.
Eliza:Ce dracu cauta asta aici. Eu plec si in locul meu aduci pe alt cineva aici
Alex:Nu Eliz asta nu e cea ce pare
Eliza:Eu cred ca te.ai culcat cu ea, nu e asa. Cu greu ma abtin sa nu mi se scurga lacrimile pe obraz, dar in zadar, nu le mai pot opri
Alex:Te rog Eliza sa ma crezi ca nu simt nimic pentru ea, pe tine te iubesc
Eliza:Eu nu te cred, am sa plec de aici, si te rog sa nu ma mai cauti in viata ta.
Alex:Te rog nu pleca
Eliza:Ba da am sa plec. Ma indrept spre Alessia ii dau un pupic pe frunte si ii spun ca o sa ne mai întâlnim. Alessia începe sa planga si sa dea cu pumni in Alex. Ma indrept spre usa si plec...Alex pov.
Au trecut deja 3 luni, 3 luni in care nu am mai vazut-o pe Eliza, decand dorm singur, nu mai ies din casa si beau mereu, Alessia ma uraste pentru ca a plecat Eliza, dar ea o vede in fiecare săptămână. Am auzit de la Andreea ca a plecat, din oras, acum nici ea nu stie unde e. Singura persoana care stie unde e este Alessia dar nu vrea sa spuna nimanui. Mai sunt 2 saptamani pana la bal, si sper ca acolo o sa o vad pe Eliza. Decid sa merg la baie, si sa imi fac un dus, deoarece trebuie sa merg dupa sora si cumnatul meu la aeroport. Dupa ce imi termin dusul merg spre dressing si imi aleg hainele,arat cam asa:Ies din camera mea imi iau cheile de la masina si telefonul.
Eliza pov.
Au trecut 3 luni decand nu la mai vazut pe Alex, dar am vazut.o pe Alessia deoarece ea nu are nici o vina ca unchiul eu este un bou. Acum locuiesc in New York, dar o vizitez in fiecare săptămână pe Alessia. Mi.am continuat scoala, sunt impreuna cu Daniel, si sunt ok fara Alex, desi imi e foarte dor de el si il iubesc. Daniel e in aceeași haita cu Alex, dar nu l.a mai vazut nimeni din haita decand ne.am despartit. Alessia mi.a spus ca s.a inchis in camera lui si nu vrea sa iasa. Astazi merg in Germania deoarece peste 2 săptămâni este balul, m.am schimbat mult decand nu mai sunt cu Alex, m.am schimbat si fizic si pshihic, nu mai sunt acelasi copil, zambaret si fara griji, acum sunt mult mai matura, culoarea mea la par s.a inchis ochi mei s.au inchis si ei, sunt aproape verzi, sunt mai inalta, am forme mult mai bine definite.
Am terminat de inpachetat, mi.am facut un dus si arat cam asa:Imi iau cheile si plec din casa ma indrept spre masina si pornesc, in 10 minute sunt la aeroport. Acolo ii intalnesc pe Cristina si soțul ei Vlad, incerc sa ii ocolesc dar m.a vad.
Cristina:Eliza ce faci aici
Eliza:Incerc sa merg la avion, voi
Cristina:Noi acum mergem dupa Alessia. Dar unde e Alex
Eliza:Eu cu Alex nu mai suntem împreună de 3 luni.
Cristina:De ce
Eliza:Poveste lunga
Cristina:Nu e nimic avem destul timp
Eliza:Bine, intr.o zi l.am asreptat pe Alex, dar el imi spune sa plec, si cum stiu cum e el cand e suparat la.m luat pe Max si Alessia, am mers la cabana, acolo am stat 3 zile apoi ne.am intors inapoi acasa, acolo Alex era cu curva scoli, si pe urma ma.m despartit de el, ma.m mutat aici, dar stati liniștiti in fiecare săptămână ma intalneam cu Alessia.
Cristina:Imi pare rau
Eliza:Nu ai de ce, tu nu ai facut nimic
Cristina:Asa e, dar inca il mai iubesti?
Eliza:Da, dar acum sunt cu alt cineva
Cristina:Tu nu meritai asta
Eliza:Stiu asta, dar sa nu mai vorbim despre asta, voi ce mai faceti
Cristina:Nimic, si vreau sa iti spun ceva
Eliza:Spune-mi
Cristina:O sa mai avem un copli
Eliza:Ma bucur pentru voi, dar pot sa o mai vad pe Alessia, o iubesc mult
Cristina:Desigur ca o poti vedea, dar e bine
Eliza:Da e bineMergem la avion, in 2 ore ajungem. La aeroport il vad pe Alex si Alessia. Alessia sare in bratele mele, iar Alex rămâne uimit la vederea mea. Ma asteptam ca Alex sa fie aici, ii dau un pupic si le spun ca ma grabesc, pentru ca Daniel ma asteapta. Alex face o fata de milioane cand aude cuvintele mele.
Ma indrept spre iesire si simt o mana rece care ma trage spre ea, stiu din start ca e Alex
Alex:Hei ce dor mi.a fost de tine
Eliza:Mie nu
Alex:Ce mult te.ai schimbat
Eliza:Mersi, dar chiar trebuie sa plec
Alex:Te rog mai da.mi o sansa, promit ca nu se va mai intampla.
Eliza:Sunt cu Daniel
Alex:Te rog
Eliza:NuAlex pov.
Nu ma dau asa usor batut, decid sa o urmaresc. Iese din aeroport și se indreapta spre Daniel, il saruta pasional...Sper sa va placa, si la media este Eliza
CITEȘTI
VIATA UNUI VAMPIR
VampireEliza o fata de 17 ani, locuieste in Germania, impreuna cu mama sa. Ea merge la o scoala putin mai diferita de celelalte scoli deoarece este vampir.