CAPITOLUL 16

19 0 0
                                    

Eliza:Alex te.ai protejat?
Alex:Nu.
Eliza:Bun, se pare ca Clara va avea un fratior sau o surioara.
Alex:Asa se pare.Hai, schimbate in astea.

Eliza pov.
Ii iau hainele din mana lui Alex si ma indrept spre baie imi fac rutina si asa arata hainele pe care cred ca mi.lea adus o prietena a lui Alex:

lea adus o prietena a lui Alex:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Realizez ca Sabrina mi le.a adus, pt ca e stilul ei si ca ea poarta mereu salopete, fie ca e cald sau fie ca e frig.
Merg in camera si acolo era Alex uitandu.se umpic ciudat la mine.
Alex:Iubito, iti sta minunat in acea salopeta.
Eliza:Vai, am auzit bine sau Alex Howell face complimente unei fete?
Alex:Nu iubio ai auzit foarte bine, ti.am facut un compliment.
Eliza:Ma simt flatata.
Alex:Gata cu complimentele, esti gata?
Eliza:Dap, hai sa mergem.
Alex:Hai
Mergem deja de 4 ore si nu mai ajungem, aici e super frig, dar si frumos.
Suntem pe Trans Fagarasan. Alex nu vroia sa imi spuna unde mergem, dar pana la urma sunt fata deștepta si mi.am dat seama ca suntem în România. In plus erau indicatoare care ziceau unde sunte.

Alex pov.
Ingerul meu doarme acum cu celelalt inger in burtica. Noi vom merge la parinti mei deoarece nu ne.am vazut de 3 ani, nici ni o cunosc pe Eliza. Mai avem de mers inca 5 ore, dar cred ca am sa ma opresc undeva pentru a ma odihni.
*Dupa 3 ore*
Ne.am oprit la un restaurant, m.am dus sa aduc ceva de mâncare si inca ingerul meu nu sa trezit. Acum cateva ore am dormit putin si iar am pornit spre parinti mei...

Mai avem un kilometru si ajungem. Ce entuziasmat sunt si imi e putin frica despre ce au sa spuna parinti mei despre Eliza.
Alex:Iubito trezește, am ajuns.
Eliza:Mai lasa.ma mami inca 5 minute. Te rog.
Alex:Iubito eu sunt iubitul tau si noi acum am ajuns.
Eliza:Bine, dar unde suntem?
Alex:Inca e surpriza, o sa afli inauntru.

Eliza pov.
M.am trezit cu greu si am iesit din masina impreuna cu Alex. Am intrat in casa nu mai bine zis vila. Exteriorul era decorat simplu, dar cu bun gust. Cand am intrat pe usa era un hol mare, cam cat 2 sali de clasa. Alex o ia la stanga si asa fac si eu, nu vreau sa ma pierd pe aici. Ajungem intr.o încăpere si mai mare decat holul, cred ca e salonul. Mai trecem si de aceasta camera si ajungem in bucatarie, acolo era o femeie frumoasa, cu parul alb, dar nu e de la bătrânețe pentru ca nu pare batrana, cu ochii albastri, mi se pare ca seamana cu cineva cunoscut, dar nu imi dau seama cu cine. Era inalta si cu forme bine definite si alături de ea era un barbat inalt, binefacut, cu ochi căprui si cu parul exact ca a lui Alex.
Alex:Iubito acestia sunt parintii mei Ana si Andrei. Mama, tata aceasta este Eliza, iubita mea..
Sper ca va placut acest capitol. Suzati greselile gramaticale.😘😘😘
PS. Cine vrea ca Daniel sa fie fratele lui Alex? Scrieti in comentarii.

VIATA UNUI VAMPIRUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum