Eliza pov.
Alex imi face cunostinta cu prieteni lui care sunt detreaba. Stam 2 ore la piscina apoi mergem in camera. Ma imbrac, imi fac parul si machiajul.Apoi plecam la club. Inca imi era rau.
Ajungem la club si acolo ii vad pe prietenii lui Alex stand de vorba. Mergem spre ei si incepem sa vorbim.
*Dupa 2 ore *
Au trecut deja 2 ore, in care am baut, ne-am distrat si am dansat. Acum nu il mai vad pe Alex, poate s-a sus pana la baie.
Cristal:Te simți bine
Eliza:Am nevoie la baie. Si in monentul doi am vomitat tot.
Cristal merge cu mine la baie si acolo era Alex si cu o fata.
Alex:Nu e ceea ce crezi.
Eu nu pot vorbi nimic si ii spune Cristal multe cuvinte frumoase.
Cristal:Nesimțitule, imbecilule, bou, cum ai putut.o insela pe Eliza cu curva asta.
Curva:Cum m.ai făcut
Cristal:Cum ai auzit. Nu imi pasa de tine si nici de Alex, dar de Eliza da
Alex:Nu am vrut
Cristal:Da ai făcut.o
Eliza:Cristal vine. Apoi vomit iarasi
Alex:Eliza esti bine
Cristal:Nu te intereseaza, dute si futete cu curva ta.
Alex:Da io o iubesc pe Eliza
Cristal:Daca o iubeai nu te futeai cu curva asta. Pleaca.
Alex se conformeaza si pleaca cu curva lui. Dupa jumătate de ora de vomitat merg impreuna cu Cristal la ea acasa.
*Dupa doua zile*
Tot rau ma simt si acum merg cu Cristal la doctor. Au trecut doua ore de cand sunt in spitalul asta plictisitorCristal pov.
De doua zile Elizei ii e tot rau. Acum suntem la spital si asteptam analizele.
Decid sa il sun pe Alex
Conversatie telefonica
Alex:Hey
Cristal:Sti ca iubita ta e in spital
Alex:De ce
Si decid sa ii inchid telefonul .
Doctorul se indreapta spre mine .
Cristal:Cum e
Doctorul:E bine doar ca am o veste, si trebuie sa o auda si ea
Cristal:Ok
Mergem catre salonul Elizei
Doctorul:Trebuie sa iti spun ceva.
Eliza:Bine
Doctorul:Doamna Moore sunteti insarcinata
Eliza pov.
La auzirea acestor cuvinte m.am simtit ca si cum mi.ar cadea cerul in cap.
*Dupa doua ore*
De cand am primit vestea nu am putut face nimic decat sa pland, deoarece nu stiam al cui este copilul. Vroiam sa fie al lui Alex, deoarece daca ma va lua ca sclava lui ma va pune sa fac avort. Dar stiu ca copilul este a lui Daniel.
Cristal pov.
Di nou nu stiu ce sa fac si il sun pe Alex
*Conversatie telefonica*
Alex:Cum e Eliza
Cristal:Gravida
Alex:Nu am chef de glume
Cristal:Dar eu nu glumesc
Alex:Serios
Cristal:Foarte serios
Alex:Iupi
Cristal:Dar nu cred ca e al tau
Alex:Cum
Cristal:De cand doctorul i.a zis ca e gravida plange intruna
Alex:Daca nu cu mine atunci cu cine?
Cristal:Cu Daniel
Alex:Ce
Cristal:Nu mai pot vorbi, s.a trezit Eliza
Alex:Stai, unde sunteti
Cristal:Acasa la mine
Alex pov.
Ma tot gândesc daca copilul e al meu, nu cred ca e al meu, dar tot o sa il iubesc. Dupa 3 ore de cand am vorbit cu Cristal m.a tot gandesc daca e al meu, si doar acum mi.am dat seama ca nu e al meu, dar nu conteaza.
Eliza pov.
Ma trezesc, cred ca am dormit doua ore. Si ma decid sa merg sa ii spun lui Daniel ca sunt insarcinata. Merg spre baie, iar cand deschid usa vomit iarasi. Imi dau jos hainele de pe mine, imi fac un dus si ma imbrac cu o pereche de blugi negri, o bluza si camasa in carouri. Ies din casa si merg spre casa lui Daniel. In jumatate de ora am ajuns, intru in casa, si nu imi vine sa cred era...
CITEȘTI
VIATA UNUI VAMPIR
VampireEliza o fata de 17 ani, locuieste in Germania, impreuna cu mama sa. Ea merge la o scoala putin mai diferita de celelalte scoli deoarece este vampir.