*Ziua balului*
Ma trezesc la ora opt dimineata, merg in camera Clarei, ii dau sa manance apoi merg sa mananc si eu. Imi fac o omleta si cu un suc de portocale. Dupa ce am mâncat ma uit la un film de acțiune, apoi merg iarasi sa ii dau de mancare Clarei. Ma uit la ceas si vad ca deja e ora 4 si peste trei ore este balul. Merg in camera mea, imi fac un dus si merg inapoi in camera. Imi iau rochia pe mine, ma machiez si imi fac parul:Machiajul arat asa:
Iar parul asa:Merg afara din casa si vad ca in fata porții se afla o limuzina de culoare alba. Ma urc in ea si pornim.
*Dupa 2 ore*
Am ajuns la o vila superba. Ma dau jos din limuzina si ma indrept spre partea fetelor...
Este ora 23 si vampiri isi vor afla alesele sau sclavele.
Cristal Moon aleasa lui Flavius Hale...bla...bla...bla... Eliza Danvers sclava sexuala a lui Alex Howell. Cand am auzit o lacrima m.i sa scurs pe obrazul fierbinte. Si femeia continua"Te asteapta in fata limuzinii"
Ma indrept spre iesire si il vad pe Alex in fata limuzinii.
Alex:Iubire de ce plângi
Eliza:Sclava ta sexuala?
Daniel:Eliza, sti ca nu e adevarat. I.am spus Biancai sa spuna asa pt. a nu sti dusmanii mei ca am un punct slab.
Eliza:Ok
Daniel:Haide sa mergem
Eliza:Dar unde mergem?
Daniel:La un hotel.
Eliza:Ok
*Dupa doua ore*
Am ajuns la hotel si Alex a cerut receptionerului usa de la camera. Am ajuns in camera, care era super tare. Alex imi da jos rochia de pe mine, eu ramanand doar in lenjerie intima. Fac si eu la fel....Alex pov.
Aseară a fost super, ma bucur ca am reusit sa fim iar impreuna. In aceasta Dimineata o sun pe Sabrina sa ii aduca Elizei niste haine. Pe urma merg la recepție si ii spun receptionerului sa imi aduca un mic dejun special. Merg sus si imi suna telefonul, avertizandu.ma ca Sabrina a ajuns. Cobor jos pentru ca nu vreau sa o trezesc pe Eliza.
Sabrina:Ce mai faci
Alex:Bine. Te rog sa aduni grupul pentru ca mergem la piscina.
Sabrina:Ok, pa
Alex:Pa
Merg sus si vad ca Eliza e treaza, dar sta in pat
Alex:Neata iubire
Eliza:Neata
Alex:Cum esti
Eliza:Bine
Atunci bate in usa chelnerul si ii spun un intra. A adus o tava plina cu clătite, fructe, omleta si suc.
Alex:Pofta buna iubi
Eliza:Mersi, dar tu nu mananci?
Alex:Nu imi e foame.Eliza pov.
Dupa ce mananc simt o senzație de greata, si in secunda doi vomit.
Alex:Esti bine
Eliza:Da
Alex:Ok
Eu:Alex te.ai protejat?...
CITEȘTI
VIATA UNUI VAMPIR
VampireEliza o fata de 17 ani, locuieste in Germania, impreuna cu mama sa. Ea merge la o scoala putin mai diferita de celelalte scoli deoarece este vampir.