CAPITOLUL 11

19 0 0
                                    

Alex pov.
Eliza si cu Daniel pleaca, decid sa merg dupa ei, imi iau ramas bun de la Cristina si Vlad, apoi ma indrept spre masina si merg spre urmele lor. Dupa jumătate de ora ajung la o casa, cred ca acasă la Daniel, el ii ia bagajele Elizei si intra in casa. Astep ce astept iar apoi decid sa merg la birou, deoarece nu m-am ocupat demult de birou. In 15 minute am ajuns, ma uit peste harti si vad o scrisoare de la tata, o deschid si incep sa o citesc
'Sti ca peste câteva saptamani va fi balul, tie iti e promisa fata fostului alfa suprem al haitei blak wolf. O sa te întâlnești cu fata astazi la ora 8."
Perfect

Eliza pov.
Ajungem acasa la Daniel, si merg in camera mea care arata asa

Incep sa despachetez gandindu-ma la Alex, la momentele frumoase petrecute impreuna, o lacrima mi se scurge pe fata, indepartan

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Incep sa despachetez gandindu-ma la Alex, la momentele frumoase petrecute impreuna, o lacrima mi se scurge pe fata, indepartan.o repede.
Daniel intra la mine in camera si ma anunta ca am primit o scrisoare. Mi.o inmaneaza iar apoi iese din camera. Descid scrisoarea si incep sa citesc'Imi pare rau, Eliza, dar tatal tau i-a promis alfa supremului haitei wolf  ca o sa te aiba cand vei implini 18 ani. Te vei întâlni cu baiatul lui astazi la ora opt" . Perfect, nu imi era de ajuns intalnirea cu Alex.
Imi continui de despachetat, ma uit la ceas si  ora 6 si peste doua ore ma intalnesc cu "stăpânul meu". Imi fac un dus iar apoi ma imbrac asa:

 Imi fac un dus iar apoi ma imbrac asa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Apoi imi fac machiajul si parul. Ma incalt cu pantofi si cobor, ma urc in masina, si astept ca soferul sa porneasca, in jumatate de ora ajungem si ma indrept spre local.

Alex pov.
Imi fac un dus, ma imbrac cu un costum si imi iau cheile de la masina si ies din casa. In zece minute ajung, si nu  era nimeni acolo. Ma indrept spre o masa si imi scot telefonul , incepand sa il butonez. Dupa douăzeci de minute pe usa restaurantului intra Eliza.

Eliza pov.
Ma duc in restaurant si il vad pe Alex uitandu.se pe telefon. Nu cred ca el imi e "stapanul meu"
Ma indrept spre masa lui, si el pare uimit
Alex:Buna
Eliza:Hey
Alex:Esti ok, te vad cam palida
Eliza:Ma simt puțin rau, dar o sa imi revin
Alex:Vrei sa mergem la un doctor
Eliza:Nu, trebuie doar sa mananc ceva pentru ca nu am mai mancat nimic de ieri
Alex:Bine, ia loc
Eliza pov.
Ma asez la masa si mi se face si mai rau. Nu dupa mult timp vine chelnerul si Alex comanda. El se uita pe telefon, iar eu ma plictisesc. Dupa zece minute vine chelnerul cu mancarea. In timpul mesei nici unul nu a spus nimic. Dupa ce am terminat, inca ma simteam rau.
Alex:Te simți mai bine
Eliza:Da. Il mint eu
Alex:Vrei sa mergem la piscina apoi la club.
Eu aprob din cap si ne indreptam spre masina lui...
Dupa jumătate de ora am ajuns acasa la Daniel.
Alex:Du.te si ia.ti cateva haine
Eliza:Bine
Cobor din masina si merg spre camera mea. Din fericire Daniel nu era acasa. Imi iau un ghiozdan si imi pun in el: un costum de baie, o fusta, o bluza, o pereche de blugi, un top si o camasa in carouri. Termin de inpachetat si cobo.
Alex:Atat
Eliza:Vroiai mai mult
Alex:Nu e ok
Din nou nimeni nu spune nimic...
*Dupa doua ore*
Am ajuns la hotel. Alex iese primul si imi deschide portiera, merg la porbagaj si imi iau ghiozdanul, il astept si pe el apoi intram in hotel, Alex ne face cazarea apoi mergem impreuna in camera.
Camera arata asa:

VIATA UNUI VAMPIRUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum