CAPITOLUL 17

20 0 0
                                    

Mama lui arata super la varsta pe care o are. Alex are 20 de ani, ea ar trebui sa aiba 40 sau 50.
Alex:Eliza ea este Sonia, mama mea, iar el este Marius, tatal meu. Mama, tata ea este Eliza, iubita mea.
Eliza:Incantata decunostiinta.
Sonia:Si noi la fel. Alex cand aveai sa imi spui.
Alex:Asta nu e tot, eu si Eliza avem si un copil.
Marius:Ce?
Alex:Da, avem o fetita in burtica lui Eliza
Sonia:Deci noi chiar nu stim nimic. Perfect, ce urmează? sa ne spui ca ti.ai întâlnit fratele vitreg.
Alex:Intr.un fel. Eliza are un copil cu el.
Eliza:Ce, Daniel e fratele tau vitreg?
Alex:Cam da.

Eliza pov.
Dupa ce am auzit tot ce avea de spus Alex am ramas uimita. Cum am putut sa ma culc cu fratele vitreg a iubitului meu. Nu ma pot ierta pentru asta. Acum ma plimb prin gradina părinților lui Alex, gradina care arat perfect. Ma plimb de aproximativ 2 ore si ma tot gândesc la ce am putut face. Decid sa o sun pe Cristal pentru ca doar cu ea pot vorbi.
*Conversație telefonica*
Cristal:Alo, Elia sa intamplat ceva?
Eliza:Da.
Cristal:Ce?
Eliza:Daniel e fratele lui Alex
Cristal:Ceeee?
Eliza:Da.
Cristal:Imi pare rau petru tine
Conversatie telefonica incheiata
I.am inchis deoarece nu suport mila, nu imi place sa imi spuna cineva ca ii pare rau. Vad un hamac si decid sa ma pun in el. Am fredonat un cantec(media) pana cand am adormit.

Alex pov.
O caut pe Eliza de 3 ore si nu o găsesc, ies pe usa casei si ma duc in gradina, ma plimb putin si ma indrept catre trandafiri acolo o gasesc pe Eliza dormind bustean in hamac. Arata ca un ingeras, pe fata avea lacrimi uscate. Ma duc putin spre ea, dar decid sa plec si sa o las sa doarmă.
Intru in casa si o vad pe mama plangand si pe tata consolando
Alex:Gata mama nu mai plange, nu e nimic atat de grav.
Sonia:Eliaza a facut avort?
Alex:Nu, in nici un caz.
Sonia:Deci inca are copilul?
Alex:Da
Sonia:Cum ai putut face asta?
Alex:Eu nu am facut nimic, inafara de a ma culca cu curva scoli.
Sonia:Ce ai facut?
Alex:Haide mama m.ai auzit foarte bine.
Sonia:Cum ai putut face asta.
Alex:Pai Eliza sa culcat cu Daniel, mai mult ea a făcut si un copil.
Sonia:Da, dar ea nu stia ca e fratele tau vitreg, tu stiai ca curva scolii.
Alex:Bine mama, ai dreptate, imi pare rau. Ce vrei mai mult.
Sonia:Sa iti ceri scuze
Alex:Bine, am sa imi cer scuze, dar nu acum pentru ca Eliza doarme.
Sonia:Bine
*După 2 ore*

Alex pov.
Ma duc sa vad ce face ingerasul meu si o vad in hamac inca dormind, decid sa o trezesc petru ca doarme de mult timp.
Alex:Ingeras trezestete
Eliza:Inca putin.
Alex:Nu iubito ai dormit mult timp, trebuie sa te trezești.
Eliza:Bine.
Alex:Iubito te rog sa ma ierti ca m.am culcat cu Andreea.
Eliza:Te iert si mie imi pare rau ca am facut un copil cu fratele tau vitreg.
Alex:Si eu te iert. Acum haide sa vedem orasul.
Eliza:Bine, dar trebuie sa ma imbrac.
Alex:Bine, haide sa mergem.

Eliza pov.
Mergem intr.o camera la etajul 3, care arata superb de aici poți vedea intregul oras si luminile lui.
Ma duc in baie, imi fac un dus, ma imbrac si ma piaptan.

Ies din baie si il vad pe Alex stand in pat cu mâinile sub cap si uitandu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ies din baie si il vad pe Alex stand in pat cu mâinile sub cap si uitandu.se la tavan.
Eliza:Mergem?
Alex:Da
Iesim din camera si o luam e holul mare, pe scari si ajungem la parter.
Alex:Iubito tie foame?
Eliza:Da, mor de foame.
Mergem si ajungem in bucatarie, acolo erau Sonia si Marius la masa.
Eliza:Sarumana
Sonia:Scumpo nu trebuie sa ma saluti asa, poti sa imi spui buna sau salut
Eliza:Bine. Ce mai faceți?
Sonia:Foarte bine, voi
Eliza:Noi acum vrem a mergem in oras, dar mai intai vrem sa mancam ceva.
Soni:Desigur, ce vrei sa mananci?
Eliza:Orice.
Sonia:Bine
Mama lui Alex merge la frigider si ia ceva ce nu imi dau seama ce e si il pune in cuptor. Dupa jumătate de ora a fost gata.
Sonia:Poftim scumpo, pofta buna.
Eliza:Mulțumesc, dar voi nu mancati?
Sonia:Nu noi am mancat mai devreme.
Eliza:Ok
Dupa ce am terminat de mancat am pornit spre poarta si am ajuns in centrul orasului, care arata superb, dar nu erau puse in valoare calitatile orașului....
Sper ca va placut. Scuzați greselile gramaticale. Va pup😘😘

VIATA UNUI VAMPIRUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum