Cum ziceam orasul era frumos doar ca nu erau puse in valoare calitatile lui. Erau peisaje superbe. Uni oameni erau la fel de minunati ca locurile. Am intalnit o batranica care ne.a povestit toata viata ei. Cum era foarte bogata, dar si.a pierdut sotul dupa ce casa lor a ars. Si.a vazut cum ii mor copii, sotul, totul. Tot sa dus pe apa sambetei. Cum avea mare nevoie de bani si de cineva care sa ii aline durerea. Trebuia sa mearga la lucru. A tras foarte mult pana si.a facut o mica căsuța. Dar dorul este foarte mare.
Am mai intalnit o fetita de vreo 5 ani, care a zis: Parinti mei au plecat pentru ca ma urasc, sunt rea, i.am facut sa plece de langa mine. Nimeni nu vrea sa stea cu mine. Si fratele meu care a zis ca ma iubeste mult, a plecat. Va rog faceti sa se intoarca.
Mi sa facut foarte mila de ea si am duso acasa la parinti lui Alex care au zis ca o sa aiba grija de ea si ca o vor iubi. Fetita arata asa:Nu am mai stat mult acasa si am plecat la un festival. Acolo ne.am distrat, am mancat, am mai auzit cateva povesti de la oameni care m.au impresionat foarte mult.
Si apoi trebuia sa plecam acasa pentru ca ne este dor de fetita noastra.Pe drum imi suna telefonul
*Conversatie telefonica*
Cristal:Eliza?
Eliza: Cristal sa intamplat ceva?
Cristal: Da sunt cu Clara la spital.
Eliza: Ce sa intamplat?
Cristal: A facut febra
Eliza: Ok, venim cat de repede putem.
Cristal: Bine, sa aveti grija de voi.
*Conversație telefonica incheiata*
Eliza: Alex Clara e la spital.
Alex: Cum. De ce?
Eliza:A facut febra.Eliza pov.
Dupa ce ii zic lui Alex tot vad un tir iesind cu putere de pe o strada si ciocniduse de noi. De acolo totul negru...
Sonia pov.
Dupa 4 ore de cand a plecat primesc un telefon de la cineva necunoscut
*Conversatie telefonica*
****:Buna seara sunteti mama lui Alex Howell.
Eu: Da sunt mama lui. Sa intamplat ceva?
****: Da au facut accident. Va rugam sa veniti la spital.
Eu: Venim. Dar unde?
****: Am sa va dau adresa prin e-mail.
Eu:Bine. Mersi.
*Conversație telefonica incheiata*
Dupa ce am primit telefonul am alergat spre masina si am pornit. In 2 ore am ajuns.
Cand intram in spital o intreb pe o infermiera unde se afla copilul meu.
*Dupa 3 ore*
A trecut mult timp de cand nu stiu nimic de copilul meu si nici de iubita lui nu stiu nimic.
Doctorul:Sunteti mama lui Alex Howell?
Eu:Da. Cum e?
Doctorul:E in coma si nu stim daca isi va mai reveni.
Eu:Of doamne. Si Eliza Howell cum e?
Doctorul: Ea e in afara oricarui pericol. Are cateva zgârieturi si un picior in ghips. A si a pierdut copilul.
Eu:Mulțumesc.
Off cand lumea le era mai draga li se întâmplă ceva rau.
Decid sa merg la Eliza sa vad cum e.
Cand intru vad o fata plina de zgârieturi, cateva rani si un picior în ghips.
Eliza: Clara e bine?
Eu:Nu stiu pui, dar tu esti bine?
Eliza:De mine nu ma intereseaza. Suno pe Cristal si intreab.o daca e bine Clara.
Eu:Bine am sa o sun.
Merg din cameră si o sun pe Cristal.
* Conversație telefonica*
Eu: Hey Cristal, Clara e bine
Cristal:Da, a avut febra si era sa moara dar acum e bine. Eliza e bine?
Eu: Nu, a intrat un tir in ei. Eliza a pierdut copilul si e cu un picior in ghips si Alex e in coma.
Cristal:Sper sa se faca bine.
Eu:Si eu sper
Cristal:Bine, ne mai auzim, sa aveti grija de voi
Eu:Bine, pa...
Sper ca va placut. Scuze pentru greșelile gramaticale.😘😘😘
CITEȘTI
VIATA UNUI VAMPIR
VampireEliza o fata de 17 ani, locuieste in Germania, impreuna cu mama sa. Ea merge la o scoala putin mai diferita de celelalte scoli deoarece este vampir.