Nu imi vine sa cred ca era Daniel impreuna cu Andreea, si Daniel era doar in boxeri, iar Andreea doar in lenjerie intima.
Eliza:Cum ai putut sa ma inseli cu cea mai buna prietena
Daniel:Nu e ceea ce crezi
Eliza:De ce toti spun ca nu e ceea ce cred. Nu erai sa ti.o tragi cu ea
Daniel:Da, dar
Eliza:Nu vreau sa te mai aud
Daniel:Eliza stai
Eliza:A si voiam sa iti spun ca sunt insarcinata, dar tu te ocupi cu altceva, asa ca am sa plec.
Ies afara din casa si decid sa merg spre parc ca sa ma plimb putin. Ajunsa in parc vad copii jucandu.se cu parintii sau cu bunicii lor. Imi pun mana pe burtica care era maricica si vorbesc putin cu bebelusul. Ii spun ca toti barbatii sunt nesimtiti, iti spun ca te iubesc iar apoi si.o trag cu altcineva. Asa sunt toti. Dupa ce ii mai vorbesc puțin, vine spre mine un baiat (media) cu o fetita de cam vreo 3 ani, cu ochi albastri si cu parul blond, exact ca baiatul.
Baiatul:Buna
Eu:Buna
Baiatul:Pe mine ma cheama Elias si pe sora mea Claudia
Eu:Pe mine Eliza
Elias:Unde locuiesti
Eu:Nici eu nu mai stiu
Elias:Cum adica?
Eliza:Pai sunt insarcinata cu cineva si eu sunt oblicata sa stau cu altcineva
Elias:Si acel altcineva stie ca esti insarcinata
Eliza:Nu, si eu azi am aflat
Elias:Dacă nu au unde sa stai poti sta la mine, am o garsoniera draguta.
Eliza:Esti foarte drăguț, dar am unde sa stau.
Elias:Ok, dar vrei sa iesim candva?
Eliza:Da
Elias:Maine e bine?
Eliza:Da
Elias:Atunci ne vedem maine
Eliza:BineEliza pov.
Mai m.a plimb putin prin parc si decid sa merg la Cristal acasa. Dupa 10 minute ajung acasa la Cristal si de acolo se aud tipetele lui Cristal si Alex. Intru pe usa si amândoi vin sa ma imbratiseze.
Cristal:Ne.am ingrijorat foarte tare, sa nu mai faci niciodată asa.
Eliza:Dar de ce?
Cristal:1 Nu ne raspunzi la telefon
2 Esti plecata de dimineață, și e seara
Eliza:Scuze am fost la Daniel, sa ii spun ca sunt insarcinata si el era cu Andreea. Apoi am mers sa ma plimb si am intalnit cu un baiat pe nume Elias, cu care o sa merg maine la un suc. Si cam atat.
Alex:Sa nu te gândești ca o sa mergi cu el la suc
Eliza:De ce?
Alex:Pentru ca...
Eliza:Sa nu te aud, tu sa mergi la curva ta.Alex pleaca, iar eu ma duc sa imi fac dus si sa dorm...
CITEȘTI
VIATA UNUI VAMPIR
VampireEliza o fata de 17 ani, locuieste in Germania, impreuna cu mama sa. Ea merge la o scoala putin mai diferita de celelalte scoli deoarece este vampir.