Od one svađe sa Harry-em svako veče pijem ustvari 24 sata.Mislim da sam zaljubljena u njega. Možda i nisam? Možda mi se samo čini. Trenutno se nalazim u baru ispijajući 12 piće po redu. Pokazujem konobaru praznu čašu što mu dajem do znanja da trebam piće. Polagano sam ustala i doteturala se do podija gdje je bilo puno pijanih ljudi koji su plesali ili bolje rečeno trljali se jedno uz drugo. Plesala sam nekoliko minuta sama dok nisam osjetila nečije ruke na struku. Pokušala sam se okrenuti al' nisam upjela. Taj neko je bio dosta jak. Još nekoliko puta sam probala da se okrenem al' ništa. Osjetila sam kako polagano približava svoje usne mom uhu i tiho šapće pleši. Stajala sam nekoliko sekundi te počela plesati. Razmišljala sam ko bi mogao biti al' nisam mogla prepoznati njegov glas niti ruke. Pjesma je završila i nikoga više nije bilo iza mene. Možda sam pjana i učinilo mi se. Ma ne nisam valjda toliko skrenula. Otišla sam do šanka i ispila piće koje je bilo u čaši. Naručila sam još jedno piće i otišla u wc. Malo sam se umila,kad sam podignula glavu iza mene je stajao neki dečko,nisam ga nikada vidjela. Došao je bliže meni i počeo mi ljubiti vrat zatvorila sam oči od užitka al' kad sam ih otvorila nikoga nije bilo. Sad sam stvarno pukla. Moram kući pod hitno. Došla sam do šanka ispila piće koje sam naručila platila i krenula iz kluba.
Pokušala sam da otključam auto al' nisam mogla. Odjednom mi je netko uzeo ključ od auta i otključao ih. Kad sam malo bolje pogledala to je bio onaj momak iz wc. Još mu ni ime ne znam a dopustila sam da me ljubi. Otvorio je suvozačka vrata,pogledala sam ga poluotvorenim očima samo je pokazao rukom. Ušla sam na suvozačko mjesto,zatvorio je vrata i otišao do vozačevog mjesta. Upalio je auto i krenuo.
Sigurno te zanima ko sam? -Misteriozni dečko je prekinuo tišinu. Okrenula sam glavom u njegovom smijeru a on je već gledao u mene. Kimnula sam glavom na što je on nastavio priču.
James Evans. -Rekao je te okrenuo glavu prema cesti.
Zašto si mi naredio da plešem,zašto si me poljubio u wc i zašto me voziš u autu? Uglavnom zašto me pratiš? -Rekla sam nesigurno. Odjednom se prelomio osmijeh James-a.
Prvo mi kažeš ime i onda ti odgovorim na pitanja. -Nekoliko sekundi sam šutila te napokon progovorila.
Emily Smith. -Pokazao je osmijeh koji obara s nogu.
Ovako Emily ne pratim te samo sam te posmatrao iz kuta u baru i vidjeo da si pijana i pomislio da ti treba pomoć. -Istina bila mi je potrebna pomoć. Al' nije mi trebalo da me ljubi.
Trebala mi je pomoć al' ne da me ljubiš. -Odogovorila sam sarkastičnim glasom.
Ništa nije odgovorio već je samo nastavio voziti i pažljivo gledati ispred.
Prošlo je nekoliko minuta i došli smo do moje kuće,zahvalila sam se i izašla iz auta i on za mnom. Stajali smo u tišini dok nisam primijetila Harry-a na prozoru. Nisam ni razmislila već sam se približila Jamsu i poljubila ga,uzvratio je. Približila sam usne uhu i malo ga gricnula.
Oprosti zbog poljubca al' morala sam to učiniti. -Odmakla sam se od njega uzela ključ od auta,namignula i ušla u kuću.
Nema ništa gore nego od jutarnje glavobolje. Otišla sam u kupaonicu i nasula vodu u kadu,kada se napunila skinula sam odjeću te ušla. Završila sam sve što sam imala u kupaonici. Otvorila sam ormar te ivadila kratke hlače i top. Sišla sam u kuhinju gdje sam ugledala Harry-a. Prošla sam pored njega kao da ne postoji. Otvorila sam frižder i uzela flašu vode. Sjela sam za kuhinjski stol te uzela novine. Listajući novine ugledala kako mi je stigla poruka. Uzela sam mobitel te ugledala ne poznat broj. Otvorila sam poruku i začudila se otkud njemu moj broj?
Hi Em,sigurno te glava razvaljuje da si manje pila bilo bi sve super.
James. xx
Pročitala sam još nekoliko puta poruku al' nisam mogla vjerovati. Kako je uspjeo da uzme moj broj? Ovo je sigurno praćenje. Ustala sam i krenula ka sobi. Hodala sam po sobi od nervoze. Odlučila sam da mu odgovorim.
Ovo je sigurno praćenje. Otkud ti moj broj?
Nije prošlo ni pola sekunde već sam dobila poruku nazad.
Odi na Twitter i sve će ti biti jasno. xx
Sjela sam na krevet i uzela laptop. Ušla sam na Twitter i imala sam šta vidjeti. On je poznat? Ne mogu da vjerujem. Sigurno je tako i saznao moj broj. Koji kreten,mogao je jednostavno pitati za broj. Uzela sam mob i vratila poruku nazad.
Mogao si jednostavno pitati za broj bilo bi normalnije.
Ustala sam sa krevete i skinula odjeću koju sam već nosila. Uzela sam tajce,majcu sa nazivom 'What The Hell' i plitke bijele starke. Spremna sam za trčanje,pomisli.
/HARRY/
Sjedio sam u dnevnom kad sam vidjeo Emily kako silazi niz stepenice,sigurno ide trčati. Prošla je pored mene te izašla iz kuće. Uzeo sam mobitel te nazvao Saru zvonilo je nekoliko sekundi te se javila.
Mislim da imam problem. -Rekao sam ustajući i odlazeći u kuhinju po čašu viskija.
Zdravo i tebi Harry. -Odogovorila je sa osmijehom.
Nije mi do zafrkancije. -Sjeo sam nazad u udobni kauč. Ispio sam čašu viskija koja se nalazila u mojoj ruci.
Oprosti,da dođem? -Upitala je.
Da mislim da bi trebala. -Odgovorio sam te prekinuo vezu.
Popio sam još nekoliko čaša viskija dok nisam začuo zvono na vratima. Sara je tu. Ustao sam sa stolice te otišao otvoriti vrata. Sara me je zagrlila al' nisam uzvratio zagrljaj.
Sjedili smo u dnevnom boravku u tišini.
I kakav je to problem Harry? -Upitala je Sara uzimajući sok koji sam nasuo.
Mislim da sam zaljubljen. -Odgovorio sam sa dozom straha. Sigurno će misliti da sam u nju zaljubljen.
I ko je ona? -Ponovo je upitala,al' sad sa osmijehom na licu.
Emily. -Odgovorio sam sa osmijehom,al' nervoznim osmijehom. Pogled sam usmjerio ka Sari koja više nije imala osmijeha na licu.
Moram ići,žao mi je. -Ustala je i uzela torbicu koja se nalazila sa njene desne strane.
Bilo je već 11 sati al' Emily još nije dolazila. Polako sam mislio da joj se nešto nije dogodilo. Al već nakon 15 minuta Emily ulazi u kuću sa krvavim usnama i raščupanom kosom. Brzo sam došao do nje te je odnio do kauča. Otišao sam po čašu vode te joj dao. Gledala me nekoliko minuta te usatala i otišla u sobu. Krenuo sam za njom. Ušao sam te počeo joj postavljati pitanja gdje i šta je radila,al' kao da me nije slušala.
/Emily/
Htjela sam malo mira al' Harry mi ne da. Postavljao je svakakva pitanja al' nisam ga slušala.
Emily slušaš li ti mene uopće? -Rekao je povišenim tonom.
Harry zar nije očito da te ne slušam? -Odgovorila sam te se bacila na krevet.
Jesi li ubila nekoga? -Postavio mi je pitanje al' ništa nisam odgovorila.
Emily odgovori mi. -Zderao se.
Brzo sam došla do njega. Bili smo udaljeni samo jedan cent.
Da ubila sam nekoga,i šta sad? -Rekla sam s osmijehom.
Ne znam šta s tobom da više radim. -Rekao je nervozno.
Kiss me or kill me.. -Rekla sam nervozno,ni sama ne znam kako sa mogla to reći. Kako znam za Harry-a on bi sigurno ubio. Gledao me je nekoliko minuta te me poljubio. Ovom se nisam nadala. Počela sam uzvračati poljupce. Hodali smo i ljubili se,pali smo na krevet.Bio je na meni počeo me je ljubiti po vratu,skinuo mi je majcu koju sam imala. Sada sam se ja nalazila na njemu skinula sam mu košulju koju je imao.. Sve se bilo brzo odvijala,znam da ću kasnije požaliti zbog ovoga al' samo jednom se živi.
IAKO USLOVI NISU ISPUNJENI NASTAVAK JE POSTAVLJEN. ZA SLEDEĆI NASTAVAK 20 VOTE I 10 KOMENTARA. SLEDEĆI NASTAVAK TOKOM SLEDEĆE SEDMICE AKO SE USLOVI ISPUNE. xx