Poogledaj je Emily,kako ga samo zavodi. –Sara mi već pola sata govori kako Emma zavodi Styles-a. Kakve to veze ima sa mnom? On i ja se mrzimo,ne znam šta Emma pokušava. Da ima nešto između mene i Harry-a on bi bio sa mnom a ne s njom.
Joj Sara,boli me briga za njima. Pogledaj ih samo. Vidi se da žele samo sex ništa više. –U tom trenutku sam ugleda nekog dečka kako me odmjerava. Moram priznati bio je baš zgodan al’ doslovno.
Erm..Sara idem ja do onog dečka možda mi se malo posreći. –Ona me je samo zbunjeno gledala. Ma nemam vremena joj sad objašnjavati,idem do njega.
Hej.-Rekla sam malo sramežljivo.
Erm..Hej. Ja sam David,ti? –Rekao je to malo zavodljivo.
Smith. Emily Smith. –Rekla sam.
Ovaj David je baš dobar momak. Pričali smo o svemu razmijenili smo i brojeve.
Erm..Em? –Rekao je to malo uplašeno.
Što je bilo David? –Odgovorila sam mu smirenim glasom.
Onaj tamo lik,me već pola sata gledao kao da će istog trena da me ubije. –Rekao je to malo nervozno al’ nije uspio da sakrije mali osmijeh koji mu je pobjegao. Prvo što sam uradila,pogledala sam ga zbunjenim pogledom i okrenula se u smijeru u kojem mi je David rekao za tog dečka. Mogla sam si i misliti to je bio Styles koji kreten pomisli.
Ma ne brini David on je kreten,ne znam šta hoće više. –Rekla sam to gledajući u Harry-a ubojitim pogledom. Samo se zlobno nasmijo.
Idemo plesati David. –Malo je oklijevao al’ je pristao.Bila je neka brzo muzika,a onda neka sporija. David me je pogledao upitnim pogledom ja sam samo kimnula glavom u znak potvrde da može nastaviti što je pošao. Polagano je došao do mene i stavio svoje ruke na moje kukove a ja svoje ruke oko njegove glave. Pleasli smo i u jednom trenutku su nam se pogledi susreli. Polahko smo se počeli približavati jedno drugom,usne su nam bile odvojene samo par milimetara. Nije nam trebalo dugo da spojimo naše usne,al’ to nije trajalo dugu jer me je neko svojom jakom rukom odvoji od Davida I brzim koracima krenuo prema mojoj sobi. Ništa mi nije bilo jasno dok nisam ugledala Stylesa. Mogla sam i misliti samo on može ovo uraditi. Zašto me je odvojio od Davida? On nema pravo da to radi. To je moj život samo moj. Kad smo stigli u sobu,jako me je gurno i snažno zalupio vratima. Samo mi još ovo treba na ovako dobrom party-u.
Šta želiš Styles? –Rekla sam to ironičnim glasom.
Šta je ono bilo? Zašto si ga poljubila? Još mi samo treba da Austin pomisli da ne znam paziti na neku balavicu poput tebe. –Rekao je to tako ljubomorno?
Styles,to je moj život,moj razumiješ? Ne možeš mi naređivati s kim ću biti a s kim ne,kontaš? –Samo me pogledao sažaljivim pogledom. Sažaljivim čemu to pomislila sam?
Mogla si makar naći nekoga boljeg. –Gvorio je to ljutim tonom.
Bitno da je bolji od tebe Styles,razumiješ? –Samo sam se ironično nasmijala i krenula prema vratima.Al’ Harry me je povukao i pribio uz zid. Bili smo odvojeni samo jedan centimetar,krenu je da me poljubi. POLJUBI? Ovdje se jebeno nešto dešava. Kada je krenuo da spoji naše usne u sobu je ušla Emma,sa iznenađujućom facom. Nasmijala sam joj se u facu i krenula da izađem. Al’ me je povukla i zaključala vrata. Ko je ona da meni narađuje i radi ovakve stvari u MOJOJ kući?
Emma vrati mi ključ dok ti nisam počupala svu tu kosu sa glave. –Govorila sam to ljutitim glasom. Nije me slušala već je došla do mene i nasmijala mi se u facu. Sad će ona da vidi. Iz mog razmišljanja me je prekinula Emma.
Nije ti bio dovaljan onaj David već si i na Harry-a prešla. –Rekla je to ljubomornom,gadljivom i sažaljivom facom.HVALA SVIMA KOJI PROČITAJU.. xx