Ulazim u salu za sastanke i zatičem novog člana na mestu predstavnika za štampu.
- Izvinjavam se što kasnim, saobraćaj.
- U redu je, još uvek nismo počeli, Rubi Marks ovo je Gabrijela Rossi, Gabrijela, Rubi je naš novi predstavnik za medije – zamenio je jednu ženu drugom, ne moram biti detektiv da zaključim zašto.
- Pre nego što krenemo sa radom želim da vas zvanično obavestim da smo rešili problem curenja informacije, gospođicom Evelin se sada bavi policija – zvanično je objavio.
- I Izvinjavamo se svima zbog neugodnosti – dodao je Gas. Svi su promrmljali da je u redu osim mene, ja nisam ništa rekla.
Nakon dva sata sastanak je završen, ja sam ostala poslednja da sakupim moje papire. Kad sam ih sakupila okrenula sam se i udarila u Nataniela.
- Treba da razgovaramo – rekao je ozbiljno.
- Slušam.
- Svestan sam da je ono u policijskoj stanici bio nasporazum, ali moralo je tako biti.
- Da li je ovo bilo izvinjenje? Jer ako jeste prilično je jadno.
- Ne nameravam da se izvinjavam za nešto što je izgledalo logično, jer između mog tima i nepoznate žene normalno je da verujem više timu koji radi za mene, osim togatreba li da te podsetim kako sam te upoznao.
- Nema potrebe da me podsećaš, ja odlično znam pod kakvim okolnostima smo se upoznali ali trebalo da me pitaš ako već sumnjaš a ne da pošalješ policiju po mene.
- Kao što sam već rekao . . .
- Znam šta si rekao ali pogrešio si. Zato, potrudimo se da što pre završimo ovaj posao da ne bi morali više da gledamo jedno drugo.
- Da li zato odmah odlaziš nakon sastanka? Da ne bi morala da me gledaš? – nagnuo se ka meni.
- Da – kažem hrabro ali se pokajem jer prepoznam u njegovim očima isti onu vatru koja je gorela u njima kada me je vezao za krevet.
Ne znam da li je čekao da ustuknem ili da pobegnem ali nisam uradila ništa od toga, videla sam već ono najgore u njemu.
- Da li je to sve? – pitam.
- Ne, večeras imamo sastanak sa pukovnikom u osam.
- Gde?
- Ovde.
- Doći ću – zaobiđem ga i izađem iz ove sale.
***
Nervozna sam, dan mi prolazi kao na iglama, imam neki čudan osećaj koji mi ne da mira.
Taj čudan današnji osećaj prati me i dok ulazim u zgradu, nema nikoga svi su već otišli kući, to je bilo malo čudao ali u Natenielovoj kancelariji zatekla sam pikovnika Bella, Roberta Walkera i Nataniela.
- Gabrijel kako si – Robert me prvi pozdravi.
- Odlično, kako ste vi?
- Mladalački – našalio se.
- Pukovniče – pružim mu ruku.
- Gospođo Rossi.
- Gabrijela sedi – Nataniel mi se obrati.
- Hvala.
Onda je krenulo raportiranje o projektu, zatim ona zbrka i na kraju se završilo šalom.
Robert i Dejvid se očigledno jako dobro poznaju tako da su ostali još da razgovaraju a Natanijel i ja smo krenuli kući.
Osetila sam se zarobljenom kad je ušao za mnom u lift.
YOU ARE READING
Kupljena
RomanceOna je osećajna, odgovorna i slomljena. On je arogantan, umišljen i bezosećajan. Ona odgaja bolesno dete. On želi da kupi jednu noć sa njom. Ponuda je pala u pravo vreme, dogovor je postignut i sudbina se poigrala. Koliko košta ljudska duša? Zbog če...