Martine - iznenadim se kad ga ugledan na vratima svog stana. Pijan je.
- Mogu li da uđem? Molim te.
- Uđi - sklonim se u stranu.
- Gde su tvoja majka i Houp?
- Spavaju, skoro je ponoć - naglasim.
- Ja . . . možda sam popio malo više.
- Primećujem.
- Moramo da razgovaramo - za nekog ko je pijan razgovetno priča. Martin je malo nezgodan kad popije.
- Kasno je.
- Znam, ali . . . ništa se nije promenilo.
- Ne razumem.
- Ti i ja, sve je isto.
- I dalje ne pratim.
- Mislio sam da ću nakon razvoda prestati da mislim na tebe, prošle su čak i dve godine . . . dve godine ali i dalje je sve isto.
- Martine ne želim . . .
- Ali ja želim! - grubo me prekida.
- A koliko vidim ni ti nisi nastavila dalje.
- Ali ne zato što te volim.
- Ne? - hvata me za lice.
- Martine, boli me - steže me.
- I mene boli, boli me mozak!
- Ne viči! - odgurnem ga.
- Napolje.
- Gabi . . . kako ne razumeš? Trebaš mi - hvata me za ruke.
- Martine pijan si, razgovaraćemo sutra.
- Zbog tebe!
- Pusti me - pokušavam da izvučem ruke.
- Ne, saslušaćeš me.
- Prvo me oslobodi - sad se već bojim.
Umesto da me oslobodi on pokušava da me poljubi na silu.
- Martine prestani - odgurnem ga.
- Odlazi ili ću nazvati policiju.
Ignoriše me i ponovo pokuša da me poljubi, ne vičem zbog ukućana ali se otimam. Naše otimanje preraslo je u borbu, dok se ja borim protiv njega on pokušava da me skine . . .
- Ne - padnem na pod a on se baci na mene.
- Martine - šutiram ga i guram ali on ne odustaje. Već mislim kako će me silovati dok mi majka i ćerka spavaju. Nekako dohvatim nečiju cipelu i udarim ga u čelo, to ga zbuni na trenutak i ustanem.
- Gabi - Martin me hvata za nogu ali već sam dohvatila staklenu vazu sa ružama, okrenem se i slomim je o njegovu glavu. Prvo me je pogledao iznenađeno, onda sam videla tamnu krv kako se sliva niz njegovu slepoočnicu, i samo je pao.
Stajala sam u mestu nesposobna da se pomerim, nije bilo zvukova bilo je tako tiho. Mama i Huop spavaju. Houp, napokon ustanem i krenem ka mom telefonu samo mi je jedno ime na pameti.
- Gabrijela.
- Mislim da sam upravo ubila bivšeg muža.
***
Držim telefon u ruci, čučim u uglu i ljuljam se, vidim samo jedno mesto, zatvor. Samo sam o tome razmišljala dok nisam ugledala Nataniela na vratima, procenio je situaciju, video mene pocepanu, Martina na podu i krenuo ka meni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kupljena
RomantizmOna je osećajna, odgovorna i slomljena. On je arogantan, umišljen i bezosećajan. Ona odgaja bolesno dete. On želi da kupi jednu noć sa njom. Ponuda je pala u pravo vreme, dogovor je postignut i sudbina se poigrala. Koliko košta ljudska duša? Zbog če...