Nataniel
- Nataniele.
- Markose – rukujem se sa očevim vršnjakom.
- Ovo je moj sin Raul.
- Gospodine Walker – pruža mi ruku. Znači ovo je novi šef moje devojke. Hm, ne dopada mi se.
- Moj advokat Nik Hensen.
Smestili smo se i prešli smo na posao.
- Dakle, videli smo projekat i moram priznati da je odličan.
- Jeste gospođa Kruz je obavila odličan posao, izborila se sa svim zahtevima – Markos je pohvali.
- Gabrijela je odličan arhitekta – ponosan sam na nju.
- Znam da ste sarađivali na projektu sa podmornicom.
- Tako je.
- To je bio dobar posao, čudi me da joj nisi ponudio posao – nasmešio se iskusno.
- Jesam ali ona ne želi da radi za mene – moraću da je nateram da promeni mišljenje.
- Dakle treba da se dogovorimo o procentu finansiranja izgradnje – njegov sin nas podseća zašto smo ovde.
- Naravno, ukoliko želite da završite ovaj projekat u roku prihvatićete moju ponudu – dam znak Niku.
Izvukao je fasciklu, ponuda im se neće dopasti.
- Želiš kompletno da finaniraš izgradnju luksuznog odmarališta?
- Tako je.
- Ali mi smo tražili partnera – namrštio se.
- Raul beše zar ne?
- Tako je.
- Od kad je počeo da radi?- pitam njegovog oca praveći se glup.
- Od ponedeljka – Markos mi odgovara.
- Raule i da se dogovorimo oko procenta izgradnje s obzirom na trenutnu situaciju ova firma ne bi mogla da isfinansira projekat do kraja. Zašto? Zato što poznajem Mikaela Vertisa, sve dok se gradi on će dodavati još po nešto, zato toliko plaća usluge i zato ne vole svi da rade sa njim, neodlučan je. Ovaj projekat od jednog hotela prerastao je u odmaralište a do kraja izgradnje biće kompleks.
- Slažem se sa tobom – Markos je stara škola baš kao i moj otac.
- Dakle, izgradnju projekta gospođe Rossi finansiraće moja firma – moja žena moja firma.
- Ja mislim . . .
- Slažemo se Nataniele – Markos prekida sina i pruža mi ruku.
- Znam sam da je ovaj projekat veliki zalogaj ali verovao sam da ćemo ga završiti međutim iskrslo je nekoliko dodatnih i znaš kako je.
- Znam.
- Pretpostavljam da neće biti problema da sarađuješ ponovo sa gospođom Rossi?
- Naravno da ne, radujem se saradnji sa njom – o i te kako se radujem.
- Onda da zaključimo posao?
Nakon što smo potpisali ugovor Markos je tražio da dovedu Gabrijelu. Možda je trebalo da je obavestim ali brzo sam delovao.
- Gospodine Solis . . . – zaćutala je.
YOU ARE READING
Kupljena
RomanceOna je osećajna, odgovorna i slomljena. On je arogantan, umišljen i bezosećajan. Ona odgaja bolesno dete. On želi da kupi jednu noć sa njom. Ponuda je pala u pravo vreme, dogovor je postignut i sudbina se poigrala. Koliko košta ljudska duša? Zbog če...