#1

488 9 2
                                    

Sabah sabah yine Molly Weasley "kahvaltı hazııır" diye bağırıyordu. Ron uyuşuk uyuşuk yatağından kalktı ve kahvaltıya indi. Kahvaltısını bitirdiği gibi diğer aile üyeleriyle beraber Diagon Yoluna gittiler. Kitapçıya girdiklerinde kitaba çok kötü bir biçimde dalmış Hermione'yi gördü Ronald. Ron aslında Hermione'ye aşıktı.Ama duygularını bir türlü söyleyemiyordu.Ama habersizdi ki Hermione'nin ona aşık olduğundan... Ama Ron ona duygularını söyleyemediğinden kalbi kırılacaktı... hem de çok kötü bir şekilde. Hiç beklemediği birisiyle olacaktı Hermione... 

*Ben Draco. Muggle kökenleri her zaman isteksiz bir biçimde ezen başlarını her zaman yakan Draco.Aslında bunu babamın zoruyla yapıyorum.Onlarda büyücü sonuçta değil mi? Ama babam böyle düşünmüyor.Eğer muggle kökenliyle evlenirsek ve çocuğumuz olursa bu çocuk melez olurmuş. Babamın kısa tabiriyle saplantı olurmuş.Her ne olursa olsun ben muggle kökenlilere içten olmasada işkence etmek zorundayım.Bu doğanın kanunu.Aslında bu kökten gelen birisini seviyorum.Tam 6 yıldır.Bu duyguyu sadece annem ve ben biliyoruz.            -Draco tatlım.Okul yıllığını masanın üzerinde bırakma idye bağırdı annem cissy.

-Tamam anne dedim ve masanın üzerinden yıllığımı aldım.Aslında bu yıllık tüm binaları içeriyordu.biraz baksam ne zararı olurdu ki? En sonda Griffindor yer alıyordu.Bu yüzden hızlı bir şekilde diğer sayfalara baktım.Griffindor  binasının yer aldığı sayfaya geldiğimde gözüm hemen onu arıyordu.Hermione'yi.Ne yapıyorum ben! O seni sevmiyor Draco! O aptal kızıl kafaya aşık! İşte bundan nefret ediyordum.Onlarla beraber takılmasını onlara dokunmasını onlarla birlikte kahkaha atmasını... Draco hemen Diagon yoluna gitti. Kitapçıya girdi her zaman ki gibi onu görebilmek için.Ama bilmiyordu ki bir kızıl kafada biricik Hermionesini izliyor! Hey neyse her şey zamana bağlı.Kader.Belkide kader her şeyi değiştir ha? Maalesef ki kimse kaderini bilemez bazıları için kadar çok güzel iken bazıları için berbattır.

* Merhaba ben Hermione hani şu sizin kitaplarla seks yapan kız diye tanıdığınız kız.Aslında hayır ben kitap okumaktan nefret ederim.Kitapları okuyormuş gibi yaparım.Bu yüzden bir kitabı en az 10-11 kez okurum... Ama kimse gerçeği bilmiyor bilemezde.Benim ne duygular çektiğimi bilemez kimse.Son bir yıldır Ron'a aşığım ama o bunu bilmiyor.Hiç bir zamanda bilmeyecek.Yani biliyor mu bilmem.Belkide fark etmişdir.Neyse bundan banane ben kitabımı okumalıyım.Ve kendimi şizofren gibi hissediyorum şuanda. St. Mungoya gitsem iyi olacak... Her neyse son 3 saattir aynı şeyleri düşünüyorum.Ron Ron ve Ron.Belki beni sevsen daha farklı olabilirdi Ron? Keşke sevseydin.Ama Hermione geleceği bilmiyordu.Belkide duygularını ona söylemediği için Ron'a teşekkür etmeliydi...

Ne Olacağını Kimse Bilemez ㅣ✔️ㅣHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin