Kendimden şuan o kadar çok utanıyorum ki.. Lanet olsun Sam.. Senden nefret ediyorum!! Umarım bir daha asla görüşmeyiz... Tanrım asıl bunu düşünmemem gerek Hermione ve Draco var daha... Onlar daha önemli...
Hermione;
Kesinlikle Kaelyn'i kıskandı...
-Merhaba... Ben Kaelyn...
-Sen yanlış masaya geldin.. Slytherin o masa.. diye gösterdi Ron..
-Ah! O masaya oturmak istemiyorum..Çok soğuklar yani izninizle oturabilir miyim?? dedi. Aslında çok kısık söylemişti kimse duymasın diye..
-Ah elbette! dedim..
-Teşekkürler.. Sizlerin ismi ne?
-Ben Hermione , Hermione Granger. Tanıştığıma memnun oldum.
-Ben Harry Potter. Tanıştığıma memnun oldum.
-Ah evet senin ismini duymuştum Harry!
-Duymayan kaldı mı ki? dedi Ginny ve hepimiz güldük... Çok eğlenceli geçiyordu zaman...
-Kardeşin falan var mı Kaelyn?
-Evet benle yaşıt olan bir erkek kardeşim var. Aslında o da benimle gelecekti. Ama o yarın gelmeyi tercih etti..
-Hmmm dedim ve gülümsedim o da gülümsedi.
-Ama ondan nefret ediyorum keşke gelmese dedi Kaelyn
-Hahah. Kardeşler arasında böyle şeyler olur-
-Merhaba Kardeşim.. Diye yanımıza bir çocuk geldi..
-Tyler!? diye bağırdı Kaelyn.
-Gerçekten çok değişmişsin Kaelyn. İlk kez güzel giyindiğini görüyorum...
-Tüm kıyafetlerimi sevgililerine verirsen.. Ah pardon! Onlar benim odama gelip alıyorlardı değil mi!?
-Üzgünüm tatlım. Bu arada beni arkadaşlarınla tanıştırmayacak mısın? dedi ve gülümsedi. Gerçekten çok güzel bir gülümsemesi vardı.. Kaelyn gözlerini devirip.
-Arkadaşlarıma yavşamayacaksın Tyler.
-Bilmem dedi ve bana göz kırptı. Sadece yüzümü ekşittim. Kaelyn bunu gördü ve benden tanıştırmaya başladı..
-Bu Hermione.
-Tanıştığıma pek olmasada memnun oldum Tyler.
-Ben şahsen çok memnun oldum dedi ve o muhteşem gülümsemesini takıp ortak salona doğru yürümeye başladı..
-Aptal diye mırıldandı Kaelyn.. Galiba ondan gerçekten nefret ediyor...
İronica;
-Hallettin mi Tyler?
-Elbette İronica. Ödülüm ?
-Ödülün sen Hermioneyi elinde oynatmaya başlayınca başlayacak sevgilim dedim ve onu öpmeye başladım.. Hem Draco'yu hem de Tyler benim olursa ne kadar güzel olur değil mi? Hahah tüm herkes bana tapıcak..
Sabah:
Hermione;
-Ağğğğğhğh sabah olmuş ve oh!!! 10 dakika sonra yemek yenilecek! Hemen üstümü değiştirdim ve aşağıya indim. Son 5 dakika kalmıştı.. Dubby ayağa kalkıp
-Sevgili Hogwarts öğrencileri!! Bugün Kaelyn Beretter'ın kardeşi olan Tyler Beretter bizlere katılacak! Yemeğe başlamadan önce seçmen şapka onun binasını seçecek.. dedi ve kapı açıldı.. Tüm kızların ağzının suyu akmıştı.. Ne de olsa çok yakışıklıydı.. Ahh ben ne düşünüyorum böyle!?
İronica;
Yan gözle Hermioneye bakıyorum.. Ama tek ağzının suyu akmayan o! Lanet olsun tek etkilemesi gereken kişi Granger ve Granger etkilenmiyor!! Sarışın diye sarışın bir ikiz kardeş kiraladım! Umarım Kaelyn işini iyi yapmıştır...
-Hoşgeldiniz Bay Beretter. Seçmen Şapka şimdi sizin binanızı seçecek..
dedi ve Tyler tabureye oturdu..
-Aynı kardeşi gibi.. Elbette Slytherin!! dedi ve Slytherinde ki tüm kızlar çığlık atmaya başladı.. Parkinson atmıyordu. Ama gözlerinde ki parıltıyı görebiliyordum.. Ama o Potter'a aşık değil miydi!? Her gördüğü kişiye aşık oluyor salak kız. Ama çok bekler Tyler asla ve asla ona bakmaz.. Tyler , Granger'a bakıp diğerleri ile tanışıyordu.. Tüm kızlar Granger'a karşı olacak eminim... Hahaha B planı zamanı... Şimdi sıra Draco Malfoy da.. Sevgilim de... Hazır ol aşkım seni o aptal bulanıktan kurtarıyorum!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne Olacağını Kimse Bilemez ㅣ✔️ㅣ
FanfictionTam 1 yıl öncesine kadar hayatıma her şey anormal denecek kadar normaldi taki onunla anlaşmaya başlayana kadar... |.Hikayeyi çok küçükken yazdığım için yazımda sorunlar, anlatım bozuklukları, kitapla uyuşmamazlık vesaire olması çok normal. Bunlara k...