-Ben de seni seviyorum. Dedim o an Draco'nun gözlerinde ki parıltıyı. Ron'un gözlerinde ise öfkeyi görmeliydiniz...
Tam 1 yıl önce bana bunları söyleseydiniz ben gülüp geçerdim ve ruhsal sorunlarının olmadığından emin misin derdim. Ama şimdi çok farklı.. Koskoca Malfoy'ların tek varisi bana aşık olmuştu.. Bu gerçekten çok harika bir duyguydu.. Onca seneden beri Ron'a aşıktım ve şimdi.. Her şey o kadar çok değişti ki! Şuan Draco Malfoy ile öpüşüyorum...
-Draco yatakhanelere gitmeliyiz..
-Off tamam. Yarın çabuk uyan ve hemen büyük salona gel..
-Tamam dedim ve gülümseyerek yatakhaneye gittim.
-Aaaa Hermione sen Draco Malfoy ile mi öpüştün!! Çok şanslısın! Hemen uyu! Gözünde morluklar çıkmasın sonra Draco seni beğenmez hadiii.. diye bağırdı Parvati gülerek yatağıma geçtim. Ve uyudum.
*Sabah
-Hadi uyan Herm!!
-Bugün haftasonu değil mi?? Deye mırıldandım.
-Evet ama seni Draco aşağıda bekliyor. Onu bekletmek istemezsin değil mi?
-Evet dedim ve hemen üzerimi giyinmek için dolabıma gittim. Ama Ginny önüme geçti.
-Genç bayan bugün değişiklik var! Sen benim dolabımdan giyinceksin dedi Ginny.
-Aynı annem gini konuştun Ginny. Tek fark ben senin dolabından giyinceğim. Annem kahvaltıyı hazırlamamı söylerdi.
-Haahah. Neyse hadi bakalııım. Parvati sen makyajı yap. Padma sen saçı yap. Ben de kıyafet seçeyim bağriii.
*1 saat sonra*
-Bitttii diye bağırdı Ginny.
-Sonunda dedim. Herkes güldü.
-Çok güzel oldun Herm dedi Padma.
-Sen kaç yıl boyunca bizden saklıyormuşsun cüppenin altındaki bu güzelliği dedi Hayley. Hepimiz güldük ve aşağıya indik. Herkes bana bakıyordu. Aslında umurumda bile değil. Sadece bana birinsin bakması önemliydi ve o kişide zaten bana bakıyordu. Gülümsedim. Ve yerimde onu beklemeye başladım.
-Çok güzel olmuşsun Herm. Dedi Draco.
-Teşekkürler Draco dedim ve öpüşmeye başladık.Sonra Gryffindor masasına oturduk ve yemeğimizi tam yiyecekken.
-Oburaya oturamaz! O bir Slytherin!
-Ne zamandan beri bunları düşünüyorsun Ron? Yemeğini ye. Ama sana bir şey söyleyeceğim. BANA BİR DAHA ASLA AMA ASLA EMİR İÇERİKLİ KONUŞMA.
-Yoksa ne olur?
-Ne olacağını sen bile bilemezsin Weasley.
-Harry! Yardım etsene arkadaşına!
-Ron, burada Hermione ve Draco haklı. Üzgünüm.
-Üzgünsün ha üzgünsün! Umurumda bile değil Harry!
-Boş ver Harry dedim ve yemeğimi yedim. Sonra Draco ile birlikte gölün yanına gittik. Tam 1 saat gölü izledik. Bu bana çok iyi gelmişti..
-Hermione sana bir şey sorabilir miyim?
-Elbette!
-Seneye benimle evlenir misin? Yani okul bitince?
-Bunu düşünmek için biraz erken değil mi?
-Hayır. Sadece merak ettim.
-Elbette evlenirim.
-Söz mü?
-Söz.. dedim ve öpüşmeye başladık..
*1 yıl sonra*
-Hermione Granger , Draco Malfoy'u kocanız olarak kabul ediyor musunuz?
-Herm! Hayla vazgeçmek için zamanın var!! Diye bağırdı Hayley. Hepimiz güldük.
-Evet! Dedim herkes alkışladı.
-Draco Malfoy , Hermione Granger'ı karınız olarak kabul ediyor musunuz?
-Evet! Herkes gene alkışladı.
-Gelini öpebilirsiniz.
-İstediğin oldu mu Hermione? Muggle düğünü..
-Evet aşkım.. Çok mutluyum..
*12 yıl sonra *
Pansy Potter 3 siyah saçlı çocuğunu zaptetmeye uğraşıyordu. Bir yandan da bavullarını kontrol ediyordu.
-Her şeyiniz hazır değil mi çocuklar ! Evet anne!! Dedi Lily , Harry ve James.. Evet bir çocuğunun ismi Harry'di.. 1 yıl önce Harry Potter , Voldemort tarafından öldürülmüştü. Neyse ki Harry'in büyüsü Voldemort'a deymişti de Voldemort da ölmüştü..
Hermione;
Çocuklar her şeyiniz hazır değil mi?
-Evet anne!! Diye bağırdı Aegina.
-Ben daha hazır değilim anne dedi Scorpius.
-Scorpius ne yapıyorsun? Tam kaç saattir seni bekliyoruz.
-Tamam anne. Geldim dedi ve Hogwarts exxenin yanına ışınlandılar.
-Sizi özlyeceğim çocuklar. Derslerinizi sakın ihmal etmeyin.. dedi Bayan Hermione Malfoy. Sonra çocuklarını öpüp kocası Draco Malfoy ile onların gidişini ağlayarak izledi... Tam 1 yıl önce bana bunları söyleseydiniz gülüp geçerdim diye düşündü mrs. Malfoy..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne Olacağını Kimse Bilemez ㅣ✔️ㅣ
FanfictionTam 1 yıl öncesine kadar hayatıma her şey anormal denecek kadar normaldi taki onunla anlaşmaya başlayana kadar... |.Hikayeyi çok küçükken yazdığım için yazımda sorunlar, anlatım bozuklukları, kitapla uyuşmamazlık vesaire olması çok normal. Bunlara k...