Hermione;
Safkan olsaydım her şey değişik olabilirdi... Ya da güzel olsam. Aslında Ginny güzel olduğumu düşünüyor.Ama ben pek öyle düşünmüyorum. Güzel olmayı deneyeceğim. 1 kez sadece 1 kez.Hem 1 kezden ne olur ki? Iııım şimdi başlıyoruz.
*Banyo
-Yapıldı.
*Saçı kurutma
-Yapıldı
*Saça şekil verme
-Yapıldı
-Herm tek başına neden konuşuyorsun?
-Ginny acilen kıyafet seçmem lazım. Bana yardım eeet!
-Iıım pekala.Ama ben ne istersem onu giyeceksin
-Tamam.
Ginny dolaptan siyah beyaz çizgili bir pantolon çıkardı. Üstüne beyaz bir şey ismini daha bilmiyorum. –Ben gerçekte bilmediğim için öyle yazdım :SAD:DSAdaS:DA İsmini sormuyorum ki! Beğenince alıyorum! :D-
-Veee siyah bir ayakkabı... Çok güzel oldun tatlım!.Kimin için süsleniyorsan bu kişi çok şanslı.
-Ginny!!!
-Ginny ne!?
-Pekala lanet zindanlara gitme zamanııı.Draco;
Böyle düşünürken uyuya kalmışım. Yataktan katlım ve banyoya gittim. Duş aldım ve üstümü giyindim. Bugün çok farklı geçeceğe benziyor... Kitaplarımı alıp zindanlara indim.Her zaman ki yerime oturdum. Pansy yanıma oturdu. Beni öpmeye çalışıyordu... Bu kızdan nefret ettiğimi söylemiş miydim? Barıştığımızı falan sanıyor heralde. Ama öyle değil. Barışmayacağım...
-Pansy ben senle hayla barışmadım.
-Barışalım o zaman dedi ve gene öpmeye çalıştı. O anda zindanlara birisi girdi. Kesinlikle Grangerdır. En ön sıraya sadece o oturuyor ve oh bugün ona ne olmuş?. Pansy de bunu merak etti heralde.
-Oooo bizim bulanığa da bakın kızsal hormonları geri gelmiş... dedi Pansy. Aslında Granger'ın cüppesinin altında böyle bir fizik taşıdığını bilmiyordum...
-Aslında bilemedin Parkinson. Kızsal hormonlarım her zaman vardı. Sadece bugün içimden seni çatlatmak geçti ve öyle de oldu baksana herkes bana bakıyor sana değil dedi Granger ve gülümseyerek yerine oturdu. Kendini koruması aslında hoşuma gitti. Pansy'e baktığımda morarmış bir şekilde yerinde oturuyordu. Sırıttım ve Granger'a bakmaya devam ettim.
Hermione;
Onun bakışlarını hissedebiliyorum. Eğer elimde olsa yanında aptal sürtüğe –Pansy- avada çakarım. Her neyse savaşta onu ben öldürürüm belki... Tabii ölmez isem. Diye düşünürken aslında birisinin zihnimi okuudğunu bilmiyordum...Hem de uzun zamandır okuduğunu bilmiyordum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne Olacağını Kimse Bilemez ㅣ✔️ㅣ
FanfikceTam 1 yıl öncesine kadar hayatıma her şey anormal denecek kadar normaldi taki onunla anlaşmaya başlayana kadar... |.Hikayeyi çok küçükken yazdığım için yazımda sorunlar, anlatım bozuklukları, kitapla uyuşmamazlık vesaire olması çok normal. Bunlara k...