#2

247 11 5
                                    

*Hermione;

3 ay tatil bitmişti.Hayla bazı öğrenciler tatili atlatamamıştı.Ben buna sinir oluyordum. 3 ay tatil neylerine yetmemişti!? Aslında benim içinde bu çok azdı. 9 ay boyunca çalış 3 ay tatil yap. Aslında benim için bu 3 ay hiç iyi geçmemişti. Bir çok şey öğrenmiştim. Griffindor - Hufflepuf ve Rawenclaw'daki bazı öğrencilerin bana aşık olduğu. Benim neremi beğendiklerini hayla anlamış değilim. Neyse çokta umurumda bu sene FBS için çok çalışmam gerekiyordu. Voldi zımbırtısı dışarda herkese zarar verirken benim burda kariyer düşünmem bir ilginç ya neyse! Gene aklıma o geldi! Geldi ne demek aklımdan hiç çıkmıyor ki... ( ya Ron ya da Draco sandınız değil mi!? ) Biricik hamsterim bool.- adfafdfdsadfasdfas- Bu 9 ay boyunca bool olmadan nasıl uyuyacağım bilmiyorum. Baykuşum beaaz belki birazcık yardımcı olur.Veya da olmaz. Kendimi gene şizofren gibi hissediyorum.Kendi kendime konuşuyorum felan. Hogwarts çok güvenli gibi birşeyler zırvalıyordu Dambuldore. Her yıl aynı konuşma! Çok sıkıcı... Herkes alkışlkıyor bende alkışlıyım bari ayıp olmas- ne diyorum ben ya! O-olamaz o-o Draco de-değil m-mi!? Yanında Alice! Aman Tanr- Bir dakika banane bundan! Gitsinler ayaküstü şeyslerini odada halletsinler! Bizene... Kızın hiç bir kusuru yok- Saçları Draco'nunkine benziyor!?

-Harry , şurdaki kıza bak! Aynı malfoya benziyor!

-Elbette benziyecek Herm! O onun kardeşi dedi ve pis pis sırıttı. Bende cevap olarak dil çıkarıp Harry'i öptüm.Harry gülerken birisinin beni öfkeli bir şekilde izlediğini bilmiyordum...

*Draco;

Gene ona sırnaşıyor. Potter'dan nefret ediyorum! Sen git bir kızı 7 yıl sev. O kızda gitsin başkasına aşık olsun.Granger gene bana bakıyor. Gözlerini sonra kardeşim Alice'e çeviriyor ve - ohh kıskançlık görüyorum gözlerinde... Beni kardeşimden mi kıskanıyor! Malfoylara 1 puan! Eğer böyle gidersem belki duygularım karşılıklı olur.

Ancak Draco bilmiyorduki Hermione'nin onu sevdiği ama kendine itiraf edemediğini... *Hermione ;

Ders iksir.Slytherinle ortak. Slytherinden nefret ediyorum. Her gün birisiyle dalga geçiyorlar! Hele kızları. Kıyafetin basitliğinden ve ucuzluğundan dalga geçiyorlar.Önemli olan yakışması değil mi!? Az öncede galiba Hanna ile dalga geçmişler. Hanna kızararak sınıfa gir- ne sınıfı Herm burası zindan resmen zindan! Kendi kendime konuşacağıma Hanna'nın yanına gitmeliydim. Ben Hanna ile küstüm. Yani o küstü ben değil! Ben kimseyle küsmem. Kurallarıma aykırı. Kuralların canı cehenneme! Ben Hanna'nın yanına gidiyorum!

-Hanna gene neyinle dalga geçtilerse üzülme sakın! Her zaman ki Slytherin. Sadece kıskanıyorlar!

-Herm sen dünyanın en harika arkadaşısın dedi Hanna. Gülümsedim.O sırada Ron geldi

-Hanna ben gidiyorum istersen sende gel?

-Yok Herm ben ödevlerimi yapacağım.

-Tamam dedim ve gülümsedim.El sallayıp Ron'un yanına gittim.

-Selam von-von dedim ve Ron'a gülümsedim. Ama bilmiyordum ki mavimsi bir göz griye dönüşüyor!

*Draco;

Bana hiç öyle gülümsememiştin! Sana neden gülümsesinki Draco sen sadece onu aşağıladın ve ah tabii onun başını hep derde soktun. En yakın dostlarına canlılıkla içten bir şekilde gülümserken , beni görünce o gülmesemesi soluyor bir anda! İşte bunu hiç sevmiyorum... Bana da öyle gülümsesen ne olurdu ki!?

Ne Olacağını Kimse Bilemez ㅣ✔️ㅣHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin