-Seni seviyorum Granger...
Aman tanrım! Bu bir kabus değil mi??
-Ben-şey bilmiyorum!!
-Lütfen Hermione dedi Draco ve onu öpmeye başladı. O lanet Granger da ona karşılık veriyor!! Aptal! Sana bu dünyayı zindan edeceğim Granger! Hayat her zaman toz pembe değildir.. İlk olarak senin için!!
Hermione;
Aman tanrım bu gerçek olamaz değil mi? Son günlerde ne oldu bana bilmiyorum.. Belki can sıkıntısı belki de... oh tanrım Draco Malfoy şuan beni öpüyor. Bulanığı.. muggle doğumlu olan beni.. Lanet olsun! Buradan hemen gitmeliyim..
-Üzgünüm Draco.. Ben seni hep imkansız olarak gördüm.. İçimde olan bu ateşi lütfen ateşlendirme... dedim ve ağlayarak ordan uzaklaştım.. Herkes fısıldaşıyordu.. Oradan geçerken
-Hermione bunu bana , bize nasıl yaparsın?? Dedi Ron...
-Biz diye bir şey yok Ron! Sen benim en yakın arkadaşımsın , dostumsun. Evet daha bir kaç gün önce seni seviyordum. Ama bu arkadaşlık sevgisiymiş..
-Herm böyle bir şey olamaz.. Ben sana aşığım ve sen de bana aşık-
-Ben sana aşık değilim Ronald!! Dedim ve oradan uzaklaştım.. Arkamdan sırıtan bir Kaelyn , Tyler ve İronica'yı göremeden...
İronica;
-Hhahahah. Çok iyi bir iş başardık değil mi?
-Evet diye sırıttı Tyler.
-Ben pek emin değilim İronica. Onlar birbirlerine gerçekten aşıklar.
-Evet Wesel ve Granger birlikte olsunlar. Umrumda bile değil!
-Onları demiyorum İronica.. Draco ve şeyi Hermione'yi diyorum...
-Sen kimin yanındasın Kaelyn?
-Elbette ki senin! Ama onlara bu kötülüğü yapamayız İronica..
-Tabii yapamazsınız. Ama ben yaparım! Şimdi siz burada bekleyin...
-Ron!!
-Ne var İronica!?
-Sana bir teklif sunacağım? Olur mu?
-Ne teklifi ve benim bundan ne çıkarım olacak?
-Aslında her ikimizin de çıkarı olacak.
-Anlat bakalım..
-Burada anlatamam. Cafeye gidelim..
-Tamam. Hadi anlat bakalım.
-Sen Hermione'yi istiyorsun ben de Draco'yu. Bu yüzden beraber çalışmalıyız.
-Senle neden çalışayım? Arkadaşıma ihanet edemem!
-O senin arkadaşın mı? Hahhaha. Bence sen ona arkadaşlıktan öte bakıyorsun. O da sana..
-O beni sevmiyor İronica. Sevse bile arkadaş olarak seviyor.. O herkesi seviyor..
-O kadar emin olma tatlım. Ben İronica Balcoin isem istediğim her şeyi elde ederim. Dedim ve haince sırıtmaya başladım..
-Pekala. Yapalım şu işi. Dedi wesel ve okula döndük..
-Ron ilk iş onu kıskandırmalıyız.. Beni onun önünde öpmelisin..
-Öpmek mi?
-Tanrııım. Bu güne kadar kimseyi öpmedin mi? Hiç kimseyi mi? İlk olmayı severim. Dedim ve onu öpmeye başladım.. Aslında ikimizde Gryffindor erkekler yatakhanesine gittiğimizi bilmiyorduk. Ne harika ki kimse yoktu sadece ikimiz vardık...
Hermione;
-Ron'u gördünüz mü?
-Hayır.
-Ron'u gördünüz mü?
-Evet. Yatakhaneye çıktı.
-Ah! Teşekkür ederim. Şimdi ne kadarda üzülüyordur. Dedim ve yukarıya çıkmaya başladım.. Hiçbir şeyi bilmeden bilseydim çıkmazdım zaten.. Odadan iniltiler geliyordu.. Aslında bu beni daha da meraklandırdı.. Oyun oynuyorlardır heralde. Uhh şimdi Ron'dan özür dileceğim ve yine arkadaş hatta sevgili olacağız!! Girdiğim anda..
-Ron!!!
-Hermione!? Diye bağırdı Ron.. Yanındaki kıza baktığımdaysa.. Oh! İronica!
-Tanrım her ikinizden de nefret ediyorum! Dedim ve ağlayarak oradan uzaklaşmaya başladım. Birisine çarptım.. Bu Kaelyn di.
-Hermione!! Ne oldu sana böyle?
-R-ron beni İronica ile aldattı! Onunla yatmış Kaelyn...
-Boşver tatlım.. Buna değmez.. Hem seni seven koskoca bir Malfoy var. Aptal bir kızıla mı ağlayacaksın ha?
-Elbette ki hayır dedim ve gülümseyerek büyük salona doğru yürümeye başladım..
Draco da ordaymış.. Bana fark ettirmeden Kaelyne gitmesini söylemiş tanrımmm.
-Herm benim küçük bir işim var birazdan dönerim dedi ve hızlıca uzaklaştı.
-Hermione bir sorun mu var? dedi Draco.. Yanıma geldiğinde ona sarılıp ağladım..
-Draco sana bir şey söyleyeceğim ama sakın benimle dalga geçme!
-Ben sevdiklerimle dalga geçmem Hermione. Hele ki o kişiye ismiyle hitap ediyorsam dedi. Gülümseyip.
-Ben de seni seviyorum. Dedim o an Draco'nun gözlerinde ki parıltıyı. Ron'un gözlerinde ise öfkeyi görmeliydiniz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne Olacağını Kimse Bilemez ㅣ✔️ㅣ
FanfictionTam 1 yıl öncesine kadar hayatıma her şey anormal denecek kadar normaldi taki onunla anlaşmaya başlayana kadar... |.Hikayeyi çok küçükken yazdığım için yazımda sorunlar, anlatım bozuklukları, kitapla uyuşmamazlık vesaire olması çok normal. Bunlara k...