#8

107 8 0
                                    

-Of hadi söyle şu sırrı! Kütüphaneye gitmem lazım...

-Ne yapacaksın kütüphanede!?

-Ne yapılabilirse onu!

-Oha! S-s-sen Draco'dan hoşlanıyor musun!?

-N-ne!

-Seni sürtük!

-Ben neden ondan hoşlanayım!?

-Çünkü şey... şey için.. Off sana hesap mı vereceğim!!

-İronica sana bir şey olmadı değil mi? Git biraz uyu...

-Asıl sana sormak lazım. Her gün onunlasın... Herkes sana aşık. Slytherinliler bile! Hatta Draco Malfoy bile sana aşık.!!!

- N-n-ne? Malfoy bana mı a-a-aşık!!?

-Evet.. Oh tanrım bunu söylememeliydim...

-Hah yalanında bu kadarını da görmedim.. Git biraz uyu İronica..

İronica;

Oh tanrım neyse ki bana inanmadı.. Yoksa Draco Malfoy bana bakmazdı ve ben de onunla sevgili olamayıp okulun en popüleritası olamayabilirdim.. Neyse ki inanmadı...

Draco;

Neden burada değil? Tam yarım saattir Hermione'yi bekliyorum ama gelmedi.. Oh geldi.. Sonunda teşrif ettiler.. Bir dakika! Ben onu neden merak ediyorum ki!? Bazen düşünüyorum da keşke ona aşık olmasaydım.. Sonra aklıma geliyor.. Tanıdığım kızlardan en iyisi.. Hatta safkan kızların çoğunu ezebilir.. Astoria Greengrass'ı bile... O tanıdığım en güçlü kadın galiba. Güçlü olduğu kadar zayıf noktalarıda çok fazla...

Hermione;

İronica aklını kaçırmış heralde. Draco Malfoy bana aşık. Hah imkansız...

O benim gibi bir bulanığı asla sevmez.. Sevemez. Biz imkansızız.. Her zaman olduğu ve olacağı gibi...

İronica;
Aptal Gryffindorluların hepsinden nefret ediyorum! Hepsi başka bir cins! Slytherine gitsem ne olurdu ki? Az önce Padma kendi kendine konuşuyordu. Harry denen sağ kalan çocuk kabus görmüş onunla ilgileniyor.. Ne berbat bir bina! Melez kampını özledim galiba.. En çokta Annabeth ve Percy'i ... Tanrım.. Biran önce kampa geri dönmeliyim. Yoksa delireceğim. Büyü bile yapamıyorum! Sadece annemden öğrendiğim birkaç büyü! Yakında öleceğim.. Yürürken Draco'yu gördüm.. Oh tanrım...

Hermione;

Ouf kitap okumaktan sıkıldım. Kafamı kaldırdığımda ise bana bakan Malfoy'u gördüm. Malfoy sonra kitaplarını toplayıp gitti.. Acaba İronica doğru mu söylüyordu.. Ah ne diyorum ben! Bana ne ondan! Benim daha öncemli işlerim var!

Draco;
Ah tanrım onu izlerken gördü.. Hemen gitmeliyim.. Kitaplarımı toplayıp gittim.. Keşke arkadaş olabilsek.. Ama bunu dıştan söylemiştim ve İronica da beni duymuştu...

İronica;

-Bekle beni Granger seni öldürmeden ölmeyeceğim...

Ne Olacağını Kimse Bilemez ㅣ✔️ㅣHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin