#13

91 8 0
                                    

Acaba Draco'ya hangi planı uygulasam... Elbette!! Bu plan kesinlikle olur! Hahaha. Planın sonunda herkesin önünde Draco beni öpmeli , öpecekte.

Hermione;

Tanrım. Neden tüm kızlar bana çok kötü bakıyor.. Gryffindor yatakhanesine giderken Fransa dan gelen bir kız TRAMP diye bağırdı.. Olamaz..

-Ben kaltak değilim JENNA!!!

-Oyle sen! Sen tam bır kaltak!!

-Kes sesini Jenna. Dedi İronica. Ben yüzümü İronica'ya dönmüştüm. Bu yüzden Jenna'nın İronica'ya haince sırıttığını görmedim.. Ama biliyordum. Jenna Arnault... Safkan dünyasını kirleten Fransız ailenin kızı.. Nereden mi biliyorum? Gazetede çıkmıştı. Ordan yani. Başka bir sebebi yok. Daha doğrusu kızları kirletiyor. Voldemort için çalışmıyor ve muggle gibi yaşıyor. Kızları öyle. Anne ve babası Voldemort için çalışıyorlar.. Ama çok fakirler.. Para için İronica'nın dediklerini yapıyor olmalı...

-Jenna benimle gelir misin?

-Elbette bayan Tramp! Dedi ve gözlerimi devirdim..

-Herm gerçekten çok çok çok özür dilerim.. Öyle demek istememiştim..

-Biliyorum Jenna. Sen öyle bir kız değilsin.. Senden bir şey isteyeceğim..

-Elbette! Sen benim için bir sürü fedakarlıklar yaptın Herm. Dedi ve gülümsedi ben de gülümsedim.

-Çift taraflı oynayailir misin? Yani istemezsen yapmazsın..

-Elbette! İronica'ya karşı mı?

-Ah evet.. Onun hakkında bilgi toplayabilir misin?

-Tabii. Sana düşmanca davranıp , İronica'ya yakın olacağım. Onun ne yaptığını öğrenip sana söyleyeceğim..

-Evet! Çok teşekkür ederim Jenna. Bu arada istersen Cedric'e senin onu sevdiğini söyleyebilirim..

-Heeey! Ben kimseyi sevmiyorum!

-Hahah belli oluyor. Her neyse hadi ortak salona gidelim.

İronica;

Uuhh bügün çok yorucuydu.. Jenna'ya tam 1.000.000.000 g. Karşılığı kendime çalışmasını teklif ettim ve kabul etti. Aptal kız. Ona o kadar parayı verebileceğimi mi sanıyor? Hahah yanılıyor..

Jenna;

-Herm sen git. Babamdan mektup gelmiş..

-Tamam Jenna. Çabuk gel ama.. Kızlar partisi yaparız..

-Tamam..

Jenna tatlım hemen eve gelmelisin.. Sana çok kötü bir haberim var

B. A.

-Herm babam hemen eve gelmemi söylüyor. Bügün yapmasak olmaz mı? Çok kötü bir haberi varmış galiba.. Hoşça kal..

-Tamam Jenna.

*Jenna'nın Evi

-Hoş geldin tatlım.. dedi Bayan Anna.

-Anne çok kötü bir haber varmış.. Ne oldu?

-Bak Jenna. Buıgün Sihir Bakanlığı beni çağırdı. Sözümü sakın kesme! Ben sen doğduğunda bir belgeyi yırtıp yakmıştım. Ama şimdi o belgeyle seni geri almak isteyen bir aile var.. Blackwell ailesi.. Ben sen doğmadan önce seni evlatlık olarak almıştım Jenna.. Gerçekten üzgünüm tatlım...

-Ba-bana ssakkııınn ttattllıımm deme!!! Senden nefret ediyorum!!

-Jenna!! Diye bağırdı.. babam pardon benden nefret eden ve beni evlatlık olarak almış babam.. Bunca sene bana yalan söylediler..

*Büyük Salon ( normal gün geçti. Yemek yeme saati geldi :D )

-Bugün sizleri çok yorduğumuzun farkına vardım çocukalr... Bu yüzden 1 gün tatil yapacağım.. Ama bu tatili herkez Hogsmeade de geçirecek sonra da okul başkanları tarafından geri getireliceklerdir.. dedi Dubby ve herkes çığlık atmaya başladı..



İronica;

Bu çok iyi bir fırsat..

-Jenna!!

-Efendim İron?

-Bu gezinin sonunda Draco beni öpmeli hemen bir plan yap!!

-Tamam..

Jenna;

Acaba ne yapsam.. hm! Buldum!

-Şimdi ilk önce bir mağazaya gireceksin...

-Hayır! Beğenmedim..

-Kendin bir plan yap o zaman!!

-Üff tamam. Kendim bir plan yapacağım.. Ve buldum!

Draco;

Aslında gezinin sonunda Hermioe'ye söylesem mi? Ne diyeceğim. Seni çok seviyorum Herm mi diyeceğim.. Ah tanrım...

*Sabahın köründe Gryffindor kızlar yatakhanesi

Hermione;

-Herm! Bu sefer seni ben giyindireceğim..

-Hayır Ginny!

-Evet Herm!

-Susuuuuun! Diye bağıdı Padma.. hepimiz güldük

-Off pekala. Giydir..

-Eveet.. Kıyafet seçelim bakalımm..

*3 saat sonra

-Haah! Bitti... Çok güzel oldun Herm!

-Ginnny!!!



İronica;

Kesin Draco'mu etkilemek için yapıyorlar. Ama ben daha güzel olcağım...

Hemen giyindim ve ben de aşağıya indim..

-İronica.. Kızmazsan sana bir soru soracağım..

-Elbette!

-Bir gezi için fazla abartılı giyinmemiş misin?

-Hayır! Hermione ve Ginny de böyle giyinmişti!

-Hayır... Onlar bu şekilde giyinmediler istersen bak

-Hemen üstümü değiştirmeliyim!!

-ÖĞRENCİLERİN DİKKATİNE HOGSMEADE'YE ŞİMDİ GİDİYORUZ! Dedi Mc.

-Olamaazz!!

-Ne oldu bayan Balcoin?

-Yok bir şey efendim... Sadece.. her neyse...

*Hogsmeade

-Draco'ya her baktığımda Hermione'ye bakıyordu.. Bu işe bir el atmalıyım..

-Draco benimle bir gelir misin?

-Ne oldu Balcoin? Dedi. Gizlice Bulanığa bakıyordum.. Kızarmıştı. Hhahaha şimdi anladı Draco'nun benim olduğunu... Draco'nun üstüne oturup

-Özel bir şey- derken birisinin çok sert bir şekilde kapıdan çıktığını gördüm.. Bu Granger'dı hahaha. Diye içimden gülerken Draco beni itip Granger'ı takip etmeye başladı.. Herkes onların etrafına toplanmıştı.. O lanet konuşmayı duyamamıştım.. Ama bir şey duydum.

-Seni Seviyorum Granger...

Ne Olacağını Kimse Bilemez ㅣ✔️ㅣHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin