Hejka nazywam się Nati Kardaszian i mam obecnie 16 3/4 lat :). Mieszkam w Zadupiu w małej przepięknej kamienicy, która przez tego pierdolonego burmistrza miasta ma zostać wyburzona. Ja mu kurwa pokaże:)). Wracając do tematu. Uczęszczam obecnie do I LO im. Maryli Rodowicz w Zadupiu do klasy o profilu biol-chem-pp. Do szkoły najczęściej dojeżdżamy pociągiem z moją przyjaciółką ,a właśnie. Moja BFF jest Kamila Parkinson, niezła z niej zdzira. Razem zrobiłyśmy wiele wspaniałych rzeczych np. orgia z klubem piłkarskim. Było bombowo bo te WAGS piłkarskie chciały nam wpierdolić, ale ja powiedziałam o nie nie kochana i wyrwałam im kudły z włosów a Kami potargała im ubrania. Ale zdradzę wam sekret tylko ciiii. Ronaldo ma małego księcia w spodniach. Taki mały że aż musiałam używać pęsety żeby go złapać. Wróćmy do tematu. Posiadam iPhone 6s 124 GB rose gold dual SIM extra Wi-Fi. Ale chyba zamierzam kupić sobie Iphona X 124 GB rose gold exta full Wi-Fi. Zapomniałam bym ciekawi was pewnie Czy jestem z tych słynnych Kardashianów. Otóż w pewnym stopniu jestem spokrewniona z nimi bo moja prapraprapraprapraprapraprapra babcia wyjechała do Ameryki wraz z Krzysztofem Kolumbem. Miała tam kota a kolega kota był przyjacielem psa który jest synem suczki która była Kardashianów. Ja jestem z tych polskich Kardaszianów i mamy zamiar zrobić swój własny program ale nw czy TVP pozwoli na emisję bo będzie ostre ruchanko. Miałam chłopaka o imieniu Seba ale zerwałam z nim po tym jak obejrzałam z nią 50 twarzy Greya. Zapragnęłam mieć ostrego umięśnionego biznesmena z siwimi włosami (musi być bogaty oczywiście) i musi mieć dużego ogromnego przyjaciela w spodniach by mógł rozwalić moją miednicę. Tak piszę i piszę o sobie i wow napisałam już 285 słów. Pani z Polaka była by dumna. Ale pamiętaj że zawsze możesz skontaktować się z nami w sposób szczególny. Do zobaczenia wkrótce moje Perełki:*.
CZYTASZ
Wszystko co jest grane i nie tylko
SpiritualHistoria o życiu młodej nastolatki która po przejściach w swoim życiu staje się seksbombą XXI w.