Rozdział 9. Seksowny nastolatek

24 0 0
                                    

5:50 Pokój Natalki

-be be be be *dzwoni budzik*
- Znowu kurwa ?! - pomyślałam
- No nic trzeba wstawać
Wstałam z łóżka, oczywiście go nie ścieliłam bo po co. Przeciągnęłam się lekko a promyki słońca tak waliły mi mocno na twarz ze aż uderzyłam się o żyrandol. Podeszłam do szafy i szukałam w co się ubrać. Postawiłam na obcisła sukienkę Gucci i torebkę. Wypiłam moją ulubioną kawę oglądając przy tym Teen Wolfa. Uczesałam sb grzywkę i zrobiłam kocie oko. Byłam gotowa do wyjścia na zegarku była 9:30 już po drugiej lekcji. Wyszedłam z domu i udałam się na stacje PKP. Przysiadła się obok mnie taka starsza pani która cały czas mierzyła mnie wzrokiem. Przewróciłam tylko oczami i wczytywałam się w wiadomości na moim IPhone 6s. Wkońcu dotarłam do szkoły, po drodze spotkałam się z moja bff Kamila. Oczywiście drzwi były zamknięte. A podobno szkoła jest dla dzieci a nie chcą ich do niej wpuścić. Dzwoniłam uparcie tym jebanym dzwonkiem a ta kurwa sprzątaczka nie chciała mnie wpuścić. Wkurwilam się, wzięłam z pobiliża kamień i z całej siły pierdolnełam w szybę. Od razu włączył się alarm itp ale ja to wszystko miałam gdzieś i weszłam spokojnym kobiecym krokiem do szkoły. Podążałam spokojnym krokiem w kierunku szafek z Kamila. Była przerwa wtedy i wszystkie wiesniary w szkole rozchodziły się i tworzyły specjalny korytarz na nasza cześć. Byłyśmy jak królowe. Podzeszlam do szafki i próbowałam otworzyć ja kluczykiem ale coś mi nie wychodziło dałam go Kamili ale tez jej coś nie szło wkoncu się wkurwila i z łokcia wybiła z szyby siekierę ratunkowa i pierdolnela w szafkę tak mocno ze nie uwzględniła sprężystości blachy i odepchnęło ja na drugi koniec korytarza. No kurwa noe wiedziałam co mam zrobić. Aż nagle sama się otworzyla, patrzę a obok stoi przystojny gorący latynos który się na mnie patrzał.
- Trzeba było tylko pociągnąć - odpowiedział wpatrując się nadal we mnie
- Na co się gapisz - zapytałam z poker facem
Jego wzrok trochę się obnizyl po czym zorientowałam się ze mi sutek wypadł z sukienki. Podciągnęłam go szybko ale wyszło na tym ze biust miałam tak opięty ze wyglądał jakby miał zaraz pęknąć. On się tylko uśmiechnął i odszedł. Stałam z mind fuckiem przez jakieś 5 s aż do momentu kiedy Kamila podbiegła do mnie z siekiera.
- Kto to - zapytała
- Nw
-Dobra whatever chodz idziemy na PP.
Siedziałam całe 45 min i patrzyłam się w zegar i zastanawiałam się co ja zrobiłam ze swoim życiem ze jak rozszerzenia wybrałam biologię, chemię i podstawy przedsiębiorczości. Wkoncu ta arcy nudna lekcja się skończyła. Na przerwie stałam z Kamila i obgadywałam wiesniary z pierwszych klas jak były ubrane. Nadszedł czas na 2 h chemii.
- Jprdl - pomyślałam.
Miałyśmy robić eksperyment z jakimiś kwasami czy coś ale nw nie słuchałam bo czesał am Kamili futro na głowie.
Prukwa zaczęła coś tam krzyczeć ze to nie salon urody a ja do niej żeby się odpierdolila odemnie a ona na to ze dłużej nie będziemy razem siedzieć to Kamila pokazała jej fucka a ta zrobiła się czerwona i nas rozsiadła siła. Po drodze było dużo przepychanek, takich mocnych ze w rękach trzymałam garści jej włosów. Siedziałam sama i się trochę srałam bo nic nie ogarniałam . Nagle do klasy weszedl ten chłopak który otworzył mi szafkę i obok niego stał taki sam dosłownie. Myślałam ze mam Mroczki przed oczami, ale to życie to nie jest jednak  M jak Miłość. Jeden przysiadł się do mnie nw który bo tak samo wyglądali a drugi do Kamili. Kamila w tył czasie obgryzala sb paznokcie u stop a kiedy skapnęła się ze ktoś się do niej dosiada to się wypierdolila na podłogę. Chłopak pomógł jej wstać a ta się zmieszała i zawstydziła. Postanowiła się z nim przywitać. Położyła się na ławce a swój wzrok miała skierowany na niego
- Cześć przystojniaczku powiedziała, po czym z nosa zaczął spływać jej glut na usta.
Chłopak mocno był zniesmaczony, wodził wzrokiem po całej sali, po czym pokazywał jej coś rękoma próbując jej zakomunikować gestami ze się osmarkla.
- Co chcesz dotknąć moich piersi ? ;)
Po czym chwyciła go za rękę i skierowała  na swoje piersi
Jeszcze bardziej był zmieszany
- Yhhmm, nie ,
chciałem ci tylko powiedzieć ze ci z nosa coś kapie.
Kamila szybko się zmieszała i zawstydziła, zrobiła się czerwona jak burak i głośnym chrapneciem wciągała gluta z powrotem do nosa. Tak mocno to zrobiła ze aż kichnęła prosto na jego twarz a on był cały w glutach. Wstał szybko od stołu i wyszedł z sali.
Ja całe zdarzenie nagrywałam na snapie. Cała klasa zaczęła się śmiać a Kamila zrobiła turli turli i chciała usiąść z powrotem na krzesełko ale się wywaliła na ziemie
Było słychać tylko słowo kurwa.
Chłopak się na mnie patrzył ale ja traktowałam go jak powietrze aż wkoncu pani do mas podzeszla i ....

Wszystko co jest grane i nie tylko Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz