Nareszcie kurwa skończyłam to jebane gimnazjum. Nie wiem jaki diabeł mnie podkusił żeby iść do szkoły sióstr zakonnych. To było istne piekło, na każdej długiej przerwie była modlitwa i musiałyśmy chodzić w mundurkach. Myślicie że zrezygnowałam ze swojej ulubionej miniowki i mojego Black topa z NewYorkera?. Kamila też chciała być oryginalna i chodziła w swoich kolorowych strojach. I przez to na koniec miałam zachowanie dopuszczające, kiedyś dopadne siostrę Kunegunde od Dzieciątka Jezus. No więc zaniosłam papiery do I LO im. Maryli Rodowicz, na pierwsze dałam miejsce klase D jak dupa hehehe była to klasa o profilu mat-hist-chem-wf ale kurwa nie dostałam się przez tą pierdolona siostrę zakonna za ocenę z historii bo powiedziałam że Hitler miał rację. Trafiłam do klasy bio-chem-pp ale na szczęście Kamila też tam trafiła ^^. Napisałam na czacie klasowej grupy czy idziemy spotkać się na biznesie, tylko Kamila odpisała ok. Pomyślałam sb ja pierdole to będą ciężkie 3 lata. Przed rozpoczęciem roku szkolnego udałam się z Kamila do klubu RETRo ( to nasz taki zadupski biznes ), ubralam się w seksi sukienkę gdzie sutki mi czasem wystawały. Po kilku kolorowych drinkach Kamila jak zawsze zaliczyła zgona a może to była tabletka która chłopak z którym flirtowała wrzucił jej do picia ale jak zobaczył jak śpi nachlana powiedział co to to to nie i poszedł sobie. Biedna kami a może by jej przepchał rurę i by ją już nie swędziało na dole. Dostałam chcicy jak zawsze po drinkach i zapragnęłam ślusarza w swoich majtkach. Podeszłam do chłopaka obok i powiedziałam: Hej chcesz polizac moje cycuszki ? On zaczerwienił się i powiedział: Chyba cię pojebało dziewczynko . Ja sobie pomyślałam że to może jakiś gej, no bo przecież jaki facet mnie nie pragnąłby , zawsze jak ćwiczyłam na wf to chłopcy się czerwienili i mieli namiot na spodenkach i zawsze siostra Genowefa krzyczała na nich że zboczency i pederasci i że będą się smażyć w smole. Pomyślałam sb goń się leszczu i podbiłam do innego faceta miał na imię Alexander i był Amerykaninem to ja mu powiedziałam fuck me i poszłam z nim do ubikacji. Trwało to ok 1,5 h byłam już zmęczona to postanowiłam iść po Kamile i wrócic do domu bo jutro już rozpoczęcie. Ta leżała na barze zarzygana. Musiałam ją wziąć na barki i nieść do domu. Po drodze na moich szpilkach z Prady, wyjebałam się na asfalt a Kamila uderzyła głową i potoczyła się do rowu. Pomyślałam kurwa znowu... . Wzięłam ją pod pachę bo trochę się ocknęła i gadała coś o jednorożcach No ale nw . Doprowadziłam ją pod drzwi i przykryłam ją skórzana kurtką z Gucci i powiedziałam śpij spokojnie kochana. Później w nocy słyszałam jakieś krzyki na klatce. Kiedy rano obudziłam się miałam lekkiego kaca napisałam do Kamili z mojego iPhone jak się czuje. Ta odpisała że ok i że ja głowa boli i że nic nie pamięta. Może po tym jak gruchnęła głowa o asfalt ups. Ubrałam się w białą koszulkę i granatową spódniczkę i pomalowałam się moimi ulubionymi kosmetykami z Kyliejennercosmetics i wyszłam z kamienicy czekałam na Kamile pod blokiem ta przyszła jak zawsze spóźniona. Zapytałam co to były za Krzyki wczoraj, powiedziała że pokłóciła się z madre i że jest ona gupia. Powiedziałam aha i poszłyśmy w stronę szkoły...
CZYTASZ
Wszystko co jest grane i nie tylko
SpiritualHistoria o życiu młodej nastolatki która po przejściach w swoim życiu staje się seksbombą XXI w.