Obudziłam się jak zawsze rano. Na sobie miałam prześwitująca erotyczną koszule nocną, bez stanika i majtek oczywiście, bo jestem zwolenniczka że każda kobieta powinna być wyzwolona i jej piersi powinny oddychać czystym powietrzem. Sprawdziłam snapchata i instagrama. Potem przysiadłam do swojej toaletki i nałożyłam na siebie nową kolekcję kyliejennercosmetics z momager. Byłam gotowa na wszystko, do tańca i do różańca. Postanowiłam udać się do galerii aby kupić dużo taniej odzieży dla dzieci z sierocińca żeby mieć 5 z religii. Wsiadłam w autobus. Musiałam przepychać się z jakąś babcią o miejsce ale krzyknęłam:
-Moje!!!!!!!
I szybko czmychnelam na siedzenie wyprzedzając staruszkę. Po 2 przystankach pojawił się komunikat: Proszę przygotować bilet do kontroli.
Pomyślałam sb: O ja pierdole, co tu zrobić? Ani spać ani się położyć bo cały czas tłukło w tym autobusie. Zlokalizowalam okno niedaleko mnie i postanowiłam się nim ulotnić. Ale skończyło się tak że mój big fat ass utknął w oknie i przez prawie 1 km jechałam zwisając z autobusu. Skończyło się to także przyjazdem ślusarza i mandatem. Wkońcu dotarłam do galerii ale zapomniałam po co tu miałam przyjść. Więc zadzwoniłam do Kamili. Ta powiedziała że nic więc postanowiłam do niej wpaść. Tym razem szłam z buta i każdy samochód który przejeżdżał obok trąbił na mnie nw czm. Kiedy weszłam na klatkę schodową minęłam mamę Kamili która biegła szybko na spotkanie i mówiła że nie ma czasu ale później jedziemy.
Zastanawiałam się gdzie mamy pojechać ale nw.
Graliśmy w gry on-line z tym że nie będzie już religii chrześcijańskiej Europy, było fajnie. Kamila zglodniala i postanowiła zadzwonic do mamy:
- Hejka, część co słychać?
- ...
- Halo mame?
- A z kim ja wogole rozmawiam? Kto to jest? Kto to wogole dzwoni do mnie tak wydzwania? Kto jest i co chcesz?
- Jprdl to ja Kamilia. Co się z tb dzieje? dlaczego jesteś taka nieprzyjemna?
- No napewno nie jest to Kamila
- To ja kurwa przecież to mój Nume. Nie poznajesz mnie po głosie?
- nie,nie,nie,nie Kamilia siedzi w domu bez telefonu.
- właśnie dzwonię do cb żeby się zapytać o której będziesz?
No i się rozłączyła a Kamila rzuciła telefonem w Fredaka( jej pluszowego misia mopsa)
Kamilia pożalila się że jej matka zawsze się jej wypiera i raz chciała ją sprzedać na Targu Dziewic w Bługarii ale jak okazało się że nie jest dziewicą to musiały uciekać a było to jak miała 6 lat.
Wkońcu mama Kamili przyjechała po nas wieczorem. Wsiadłysmy do auta a Kamila była obrażona na matkę. Śpiewalysmy sb we dwie Be My Lover bo to ulubiony hit Pani Parkinson. Zapytałam się jaki cel mamy
I dowiedziałam się że jedziemy na koncert Britney Spears. Jej idolki. Kamila Tylko mruczla pod nosem.
Było cudownie ^^ twerkowalysmy nawet razem do Work Bitch. Mama Kamili jest taka Kochana<3. Po występie poszliśmy za kulisy by spotkać się z gwiazdą. Pani Parkinson od razu zaczepila Britney i zaczęła gadać po angielsku.
- Haj Britney! Aj low ju. Ju ken bi maj dotter! Aj low ju soł macz! Aj em
artik biznes. Ajm pijar menager Ajm the program, Internet magazin and Aj aktress, Ajem biznesłomen. I laf difrent mowies lajk specjaly mjusik, mówi, cinema. Alwajs i sow the mówis to se. Pablisziti, miiting abałt it. Aj goł for festiwal mówies. Ajm dotter, aktress, and Aj promołszyn her in Polant and on the wort.
- Byłam zszokowana tak wysokim poziomem angielskiego, to był dla mnie szok, nie wiedziałam co powiedzieć.
Po czym przyszedł czarnoskóry big Black men i nas wypierdolił za drzwi
.
CZYTASZ
Wszystko co jest grane i nie tylko
SpiritualHistoria o życiu młodej nastolatki która po przejściach w swoim życiu staje się seksbombą XXI w.