Denisa:
,,Neviděli jste Mika?" Zeptala jsen se.
,,Ne, možná šel domů, protože se opil" řekl Vincent, který držel 5 krabic pizz.
,,Jdu to roznést za něho" řekl a odešel.Zase se opil?! Kde zase je? Je hrozně nespolehlivý!. Snad je v pořádku a neleží někde v příkopě.
Po skončení směny jsem zkusila Mikovi zavolat.
,,Volaný účastník není dostupný. prosím zavolejte později" ozvalo se z telefonu.
,,Arghhh!!" Naštvaně jsem zavrčela.
,,Jsi v pořádku?" Zeptala se Rose.
,,Ne, Mikey mi nezvedá telefon!" Málem jsem ho mrdla o zem.Zrovna přišel Vincent.
,,Byl jsem se podívat k vám domů a Mike tam není" řekl a hodil čepici na věšák.
,,Jak jsi se dostal k nám domů?" Zeptala jsem se ho.
,,Oknem" odpověď a sedl si na nejbližší židli.
,,Však on se najde" řekl.
Vincentovi začal zvonit mobil a odběhl s ním. Po chvíli se vrátil z pizzou a sedl si.,,Tady se furt strácí někdo" řekla Terka.
Kývla jsem. Vlastně není to poprvé kdy byl Mike nezvěstný.
Povzdychla jsem jsi.
,,To bude dobrý, určitě je v pořádku" snažila se mě utěšit Rose.
,,Ale o to nejde, já jen že... Mike na mě poslední dobou kašle. Furt někam chodí a já mám o něho pak strach..." zesmutněla jsem.
,,Co mám říkat já? S tímto magorem?" Řekla Terka a ukázala na Vincenta, který se cpal pizzou.
,,No co zas já?" Vincent se na nás podíval.
,,Nic, klidně se cpi dál" řekla Terka.,,Myslíte si, že jeho bratr může být větší idiot jako on?" Koukla se Rose na Vincenta.
,,Neee... Vůbec to není idiot.. jen se je to kretén, který se mě snaží zabít a unesl Mika" zamračil se Vincent.
,,COŽE?! UNESL MIKA?!" vyjekla jsem.
,,Jo... ten ko*ot si zjistil moje číslo a zavolal mi na mobil" odpověděl.
,,A TO SI MI TO NEMOHL ŘÍCT DŘÍV?!!" zařvala jsem.
,,Ne, protože by jste mě ani nenechali najest"
Dala jsem mu facku a chytla ho za límec u košile.
,,KDE JE MIKE?!!" Nasrala jsem se.
,,Já nevím! Ale z telefonu bylo slyšet že tam hraje televize... možná ho drží u sebe doma a teď mě půst" Zíral na mě z vytřeštěnýma očima.Pustila jsem jeho límec, ale vzala jsem ho za rukáv.
,,Dovedeš mě k Dannyho domu" nařídila jsem mu......pokračování příště...
Omlouvám se že dlouho nic nevyšlo.. neměla jsem na psaní moc času.