Denisa:
Nastoupili jsme do Fritzova auta. ,,Jste v pořádku?" Zeptala se Terka. ,,Jo jsme" odpověděl Vincent. ,,Danny je kokot! Zabiju ho!!!!" Rozkřikla jsem se. ,,Nech ho být... Je to moje vinna. Měl jsem přijmout jeho omluvu.." povzdychl si Vincent. ,,No to jsi měl, jinak by jsme nebyli malém mrtví!!" Zařvala jsem. ,,Fritzi šlapni na to" řekl Vincent. Fritz nastartoval auto a jeli jsme.
Fritz zastavil před naším domem. S Mikem jsme se rozloučili s ostatními a šli jsme dovnitř. ,,Miku já se tam bála!" Objala jsem ho a začala ho líbat. Táhla jsem ho do ložnice. Nejprve jsem de podívala na naše děti. Klidně spinkaly. Shodila jsem Mika na postel a začala ho svlékat. A on mě. Líbali jsme se a.... vyspali jsme se spolu.
Ráno jsem se probudila první.
Oblékla jsem se. Nachystala jsem snídani Mikovi i dětem. Po chvíli přišel Mike a začal mě pozorovat.Stál tam jenom ve spodním prádle. ,,Dobré ráno" pozdravila jsem ho. ,,Ahoj" dal mi pusu. Měl by chodit bez trička častěji... vrrr... ,,Jdu se obléct" ,,nenenene" zaprotestovala jsem a plácla ho přes zadek. ,,Sedni" podala jsem mu talíř s volským okem a chlebem. Sedl si a dal se do jídla. Chvíli jsem pozorovala jeho sexy tělo, ale pak se ozval řev. ,,Jdu nakrmit děti" řekla jsem a vzala 3 jogurty. Došla jsem do ložnice a rozdělala jsem jogurt. Začala jsem je krmit.
,,Chceš pomoc?" Zeptal se Mike.
Kývla jsem a podala jsem mu jogurt a lžíci. Když byli děti nakrmený začala jsem se tulit k Mikovi. ,,Miluji tě" řekla jsem a dala mu pusu. ,,Mohl by jsi prosím dojít malým pro pití?" Požadala jsem ho. ,,Jo klidně" řekl a šel jim udělat čaj. Když Mike se vrátil se třemi lahvičkami. Podal to našim batolátkám.Zazvonil zvonek u dveří. To bude chůva. ,,Obleč se ty sexouši" zasmála jsem se a zase ho plácla přes zadek. ,,nojo" Vzal si ze skříně svou uniformu. Já šla mezi tím otevřít dveře.
,,Dobré ráno paní Schmidtová" Usmála se na mě chůva. ,,Dobré ráno" Oplatila jsem jí usměv a pustila ji dál. Mike si zpínal poslední dva knoflíky u košile. Podívala jsem se na hidiny. ,,Měli bychom už jít" řekla jsem.
Nachystali jsme si věci a opustili jsme dům. Došli jsme do pizzerie. Všimla jsem si jak Vincent v zadu sedí a přemýšlí. Šla jsem k němu. ,,Vincente..? Jsi v pohodě?" Zaptala jsem se. ,,Jo jsem" zamračil se. ,,Co tě žere?" ,,Brácha mě žere...Asi se mu omluvím..." řekl.
,,Ahoj Deniso, nestalo se vám nic?" Zeptala se Rose. ,,Jsme v pořádku" odpověděl Vincent. ,,Bála jsem se o vás" objala mě. ,,Proč všichni sexy muži jsou hovada?" Povzdychla si. ,,Tím myslíš Dannyho?" ,,Jo je sexy a já prostě miluju růžovou" odpověděla.
....pokračování příště...