Rande

98 7 0
                                    

Rose:

Konečně týden kdy se nic nedělo, což bylo divné... Přišla jsem k Dannymu. ,,Co se stalo se Springtrapem?" Zeptala jsem se. ,,O toho se nestarej. Toho jsem tak trochu rozmlátil...." řekl. ,,A co Jeremyho duše?" ,,Jo, tak ta asi někam zmizela..." odpověděl.

Hrozně se mi Danny líbí... Napadlo mě ho někam pozvat. ,,Danny? N-nechtěl by jsi semnou... jit n-na rande?" Zakoktala jsem se. ,,Jasné, proč ne" usmál se. ,,Třeba na po práci na kafe?" ,,Kam chceš" odvětil.
Wohoo mám rande!

Přišla Terka. ,,Dobré ráno!" Pozdravila. ,,Ahoj" řekli jsme s Dannym jednohlasně. Přiběhla jsem za Terkou. ,,Nemohla by jsi mě pustit dnes z práce o hodinu dřív? Já mám RANDE!!!" Zajásala jsem. ,,Jo jasně" kývla.

Směna mi utekla celkem rychle. Šla jsem za Dannym. ,,jsi blbej..." ozval se Vincent. ,,Vsadím se že mi to nerekneš do očí" usmál se šibalsky Danny. ,,Jsi blebej" řekl mu to Vincent do očí. ,,Vsadím se že mi to nerekneš na snapchatu" Vincent vzal mobil a natočil se, ,,jsi blebej" ,,Vsadím se, že mi to neřekneš na pizze" Vzal si Danny pizzu a uviděl na ní lístek kde bylo napsané: ,,Jsi blbej" ... ,,Vzdávám to" povzdychl si Danny. Trochu jsem se zasmála. ,,Danny?" Přišla jsem za ním. ,,Jo, hned půjdeme" Rozcuchal mi vlasy. ,,Heej.." ,,Tak já už musím jít" Rozloučil se s Vincentem. Wohooo! Jsem tak šťastná!

Zašli jsme do nejbližší kavárny. ,,Řekni mi něco o sobě" řekla jsem. ,,Takže... Mám rád děti, auta, růžovou barvu a sendviče. Nemám moc co bych o sobě řekl" ,,ty máš rád opravdu dětí? To bych od Vincetova bráchu nečekala" udivila jsem se. Danny je tak sladký. ,,Máš moc hezký úsměv" řekla jsem. Je celý úžasný. Malinko zčervenal. Juu to je tak roztomilý. Kecali jsme v té kavárně až do večera. Pak mě doprvodil až k domů. bohužel jsem serozloučit. Danny ke mě přistoupil a dal mi pusu na rozloučenou. Celá jsem zrudla. ,,Tak měj se" zamával ještě a odešel. ,,pá" taky jsem mu zamávala.

...the end...

FNAF -Nekonečný příběh 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat