Děsivá Noc

115 8 2
                                    

Mike:

~Night~

,,Ty debile!" zařval jsem, když mě Vincent plácl přes zadek a já leknutím vyskočil.
Vincent se začal smát jak debil. Však ho ten smích jednou přejde.
,,Ty fialovej teplouši!" zamračil jsem se.
,,Kdo je u tebe teplouš?! Ty plešatče jeden!" žduchnul do mě.
,,Tohle si přehnal... Moc dobře víš, že za to nemůžu!" oplatil jsem žduchnutí.
,,Nemáš strkat hlavu kam nemáš!" řekl Vincent.
,,Byl jsem dítě, ty kreténe z fialové zahrady!" zařval jsem na něj.

Začali jsme se rvát a nadávat si.
Po nějaké době mi začala docházet síla a energie.
Oba jsme byli udýchaní. Přestal jsem ho mlátit.
,,Chováme se jak puberťaci" řekl jsem.
Vincent se na mě upřeně díval. Chvíli nic... A pak se rozesmál. Začal jsem se smát taky, ale smích nás přešel, když se ozval děsivý zvuk... jakoby někdo něčím bouchal do něčeho kovového nebo železného.

,,co to bylo?!" vykvíkl jsem.
,,já nevím" řekl Vincent.
Oba jsme na sebe zírali.
,,Animatronici by to být neměli. Jsou zamčení na noc ve sklepě..." zvážněl Vincent.
,,Aha" začal jsem se třást strachy.
,,teda... Kromě Spring Bonnieho" řekl Vincent.

...Ten zvuk se ozval znovu...

,,Takže... M-myslíš že by... T-to m-m-mohl být Springtrap?" zakoktal jsem se ze strachu.
,,možná by jsme se mohli jít podívat... Beztak to nic nebude" navrhnul Vinny.
,,A pak nás někde přepadne smradlavej králík Jeremy a zabije nás" dodal jsem.
Vincent šel ke dveřím.
,,Chceš zjistit co to je, nebo tu budeš připosranej sedět a ječet? Zeptal se Vincent.
,,Já nejsem připosranej!" zalhal jsem.. Ve skutečnisti jsem se bál... a to hodně...
Rozhodl jsem se Vincenta následovat.
Bylo by jednoduší kdyby jsme měli tablet... Ale někdo nebudu jmenovat Vincenta.. Ho zapomněl nabít.

Vyšli jsme z kanclu.
Zase se ozval zvuk.
,,Tudy!" ukázal Vincent do chodby nalevo.
Došli jsme k místnosti, kde je zamčený Springtrap.

Zvuky přicházeli od tamtud.
Najednou se dveře rozrazili. Springtrap na nás koukal a smál se.
,,MYSLELI JSTE SI ŽE SE MĚ TAK LEHKO ZBAVÍTE?!" Řekl Springtrap a začal se zlověstně smát....














...pokračování příště...

FNAF -Nekonečný příběh 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat