Žiješ?

90 6 0
                                    

Vincent:

Zavál průvan z dokořán otevřeného okna. Přetočil jsem se na druhou stranu a chtěl jsem spát dál. Když v tom jsem si vlastně uvedomil, co se stalo a kde to jsem.
Otevřel jsem pomalu oči, rozhlédl se po místnosti a uvědomil jsem si, že jsem vlastně doma.
Odhrnul jsem svou fialovou peřinu.
Vstal jsem a šel se podívat do kuchyně.

Terka stála u plotny a něco vařila.
,,Ahoj" řekl jsem.
,,Ahoj" prohlédla si mě od paty nahorů a zase se věnovala vaření.
,,Jak ti je?" Zeptala se.
Sáhl jsem si na čelo a ucítil jsem něco vlhkého a studéného.
Jsem takový idiot, že jsem ani nevšiml, že mám na hlavě mokrý ručník.
Sundal jsem si ručník z hlavy a položil ho na židli.
,,Jak jsem se dostal domů?" Zeptal jsem se.
,,Mike s Fritzem tě přenesli" usmála se na mě a dala mi talíř se smaženým sýrem a hranolky.
,,Dneska uděláš velkou změnu a sníš tohle. Dneska žádný toasty" řekla.

,,A Danny?"
,,Toho někam odnesl Springtrap a pak někam zalezl." Řekla.
Moc jsem na to jídlo netvářil, ale přeci jen jsem pustil se do jídla. Měl jsem hrozný hlad. Nejedl jsem snad věčnost.

Potom co jsem dojedl dal jsem nádobí do dřezu a začal jsem ho umývat.
Když jsem doumýval nádobí, šel jsem k zrcadlu. Na tváři mi zůstala jizva po tom co mě Springtrap škrábnul. Došlo mi že ještě není konec a musíme se Springtrapa a Dannyho nějak zbavit, ale jak?

Podíval jsem se na hodiny. Sotva jsem se probudil a abych šel zase spát...
V obýváku jsem si pustil televizi a přemýšlel.
,,Ccrrrr, crrrrr" Ozval se zvuk telefonu.
Došel jsem ke svému mobilu a podíval se kdo volá. Mike..

Já: ,,No Miku?"
M: ,,Chtěl jsem se zeptat jestli jsi v pořádku."
Já: ,,Jsem v pohodě, co chceš?"
M: ,,Ten týpek, co přijímá objednávky na pizzu je nemocný. Mohu to vzít za něj?"
Já: ,,Aha... jo klidně"
Zavěsil jsem telefon.

Vzpomněl jsem si na nemilé probuzení u Mika.. nebo spíše u jeho matky doma. Jsem rád že to hodil za hlavu a už o tom nikdy nebudeme mluvit...

Zhasnul jsem televizi a všechna světla. Šel jsem za Terkou do ložnice. Lehl jsem si vedle ní a přikryl se.
Po chvíli jsem zase usnul....


....pokračování příště...

FNAF -Nekonečný příběh 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat