Magor

83 7 0
                                    

Danny:

Připoutal jsem Denise a Vincetnovi ruce provazem. Nechal jsem je válet se v rohu a čekal jsem až se proberou. V noci je mám v plánu přivézt do pizzerie a předhodit je animatronicům.

Vincent se začal cukat. Začínal se probouzet. Otevřel oči, které mu ve tmě bíle zářily. podíval se na mě. ,,Idiote!!'' zařval na mě. Stoupl si, ale já mu vlepil facku. ,,Teď mě budeš poslouchat jasný?!'' okřikl jsem. Po chvíli mlčení se začala probouzet i Denisa. ,,Kde to jsem?'' zeptala se rozespale. ,,Ten debil nás tady uvěznil!!'' zařval Vincent a snažil se si osvobodit ruce. Dal jsem mu pěstí a spadl na zem. ,,Kde je Mike?'' Zeptala se Denisa. Ignoroval jsem otázku. ,,KDE JE MIKE?'' zvýšila hlas. ,,KDE JE MŮJ MIKE?!!!'' zařvala. Nasraně jsem se na ní podíval a vlepil jí facku. podíval jsem se na hodiny v mobilu ,,Ten asi za 2 hodiny chcípne'' Pousmál jsem se. ,,Co jsi s ním provedl?!!'' rozbrečela se. ,,Je v pizzerii.. nechal jsem ho zamčeného mezi animatroniky'' řekl jsem klidně. ,,Chcípni!!'' křikla na mě. ,,Co s námi máš v plánu udělat?'' Zeptal se Vincent. ,,Nic moc.. jenom vás chci nacpat do kostýmů animatroniců, aby vaše smrt byla pomalá a bolestivá'' Odpověděl jsem. ,,Ještě musím najít tu liščí holku a tvou holku'' podíval jsem se na Vincenta. ,,Jsi blázen!!'' Rozkřikl se.

podíval jsem se na hodiny. ,,Je čas jít'' řekl jsem. Vytáhl jsem z kapsy kapesník a dal jsem to Denise a pak Vincetovi před pusu. když byli bez vědomí odtáhl jsem nepozorovaně k mému autu. (Růžové BMW :D ) Vincenta jsem strčil do kufru a Denisu na zadní sedadlo. Nasedl jsem do auta a nastartoval. jel jsem směr pizzerie. Když jsem zaparkoval auto, otevřel jsem kufr a začal se prohrabávat ve Vincentových kapsách. Sebral jsem mu klíče a odemkl jsem pizzerii. Podíval jsem se znovu na mobil. 23:29. Mike má ještě posledních 29 minut života. Vrátil jsem se k autu. Vytáhl jsem Vincenta z kufru a odtáhl ho do kanclu. Poté jsem vzal i Denisu.

Odemčel jsem místnost kde jsem nechal Mika. Ležel tam svázaný na zemi se slzy v očích. Kousek od něj stáli animatronici. Snažil se něco zařvat, ale přes izolepu co jsem mu nalepil na ústa mu nešlo rozumět. Jenom jsem se usmál. ,,Ještě máš přibližně 20 minut'' řekl jsem.

Někdo mi sáhl na rameno. Lekl jsem se a rychlostí blesku jsem se otočil. ,,Aha, to jsi ty'' oddychl jsem si když jsem spatřil Springtrapa. ,,Co máš v úmyslu?'' zeptal se.

,,Chci otevřít ty animatronici, vyndat jim endoskeleton a nacpat do nich Vincenta a tu modrovlasou holku'' Řekl jsem. Springtrap kývl a začal rozdělávat animatroniky......

Pokračování příště......

Rozhodla jsem se, že budu teda psát na pc :) Bohužel nebudu moct přidávat gify Buddypoke :(

FNAF -Nekonečný příběh 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat