Vincent:
,,Jdu se ožrat" řekl jsem.
,,To snad nemyslíš vážně!" Zařvala Terka.
,,Ale neposled" odhodlaně jsem žduchnul do Dannyho, aby mi uhnul a šel jsem do kuchyně. Vytáhl jsem z mé tajné skrýše dvě láhve whisky.
,,Zase se chystáš ožrat?" Zeptal se Mike.
,,Jo a ty semnou" Zatáhl jsem ho za košili do kanceláře.Sedl jsem si na židli a díval se na láhev. Nadechl jsem se a začal chlastat... jsem ožrala.. vím to o sobě... nevím jak to se mnou někdo může vydržet.
Podal jsem láhev Mikovi. Začal pít.
Za chvíli jsme jednu láhev vychlastali.
Vytáhl jsem druhou a otevřel ji...
Zanedlouho byla i druhá láhev prázdná a my byli na mol.,,Půjdeš ke mně domů princezno?" Zeptal se Mike.
,,Ano můj princi" řekl jsem aniž bych věděl co se děje nebo čí jsem.
,,Máma je, ale doma... budeme muset být potichu" zvedl se.
,,Počkat ty nebydlíš s Denisou?" Zeptal jsem se.
,,Bydlím, ale já chci teď k mamince.
a začal se belhat ke dveřím a já za ním.Když jsme došli k "Mikovi domů"... Mike málem spadl na schodech.
,,AHOJ MATKO!!!!! JSEM TADY!!!" Zařval Mikey.
,,Ahoj zlatíčko, Ahoj Vinny" Usmála se Mikova mamka.
,,Dobrej paní Mikeová teda Schmidtová" opravil jsem se.
Začal jsem se naklánět na levou stranu. Málem jdem spadl, ale naštěstí jsem se chytl zdi.
,,Jste opilí" Zamračila se paní Schmidtová.
,,Neee, Já jsem spadl do kytiček" zvedl prst Mike.
,,Do fialek" dodal jsem.
,,Jdeme ke mně do pokoje!" Řekl Mike a šli jsme nahoru do jeho pokoje.,,Toto je nebo bylo moje království" přivítal mě ve svém pokoji.
Najednou mě Mike povalil na postel...
...Když jsem se probral bylo ráno. Bolela mě hlava a měl jsem totální okno.
Ucítil jsem přítomnost druhé osoby. Vedle mě podřimoval Mike.
Nejhorší na tom bylo, že... jsem spal vedle chlapa a oba jsme byli NAZÍ!!!! a co hůř... Bolela mě prdel!!!. JÁ NEJSEM NA CHLAPI!! A UŽ VŮBEC NEJSEM ZASRANEJ UKE!.
UŽ NIKDY SE NEDOTKNU ŽÁDNÉHO ALKOHOLU!! NIKDY!!
Kopl jsem Mika do zad, aby se probral, ale spadl na zem.
Mike konečně otevřel oči.
,,mmm..Co je?" Zeptal se.
,,Co jsme včera dělali?"
,,no... já... si nevzpomínám... a proč sakra jsem nahej?..... a proč ty taky? A proč spíme v jedné posteli?" Vyptával se nechápavě Mike.
,,Já bych taky rád věděl proč mě bolí prdel!!" Zařval jsem.
,,Snad nemyslíš že jsme..." Mike nasadil poker face.
,,Zůstane to jen mezi námi jasný?" Řekl jsem.
Mike kývl.Jestli se tohle holky dozví.... jsme v prdeli!
,,Měli by jsme jít asi za holkama ať nemají o nás starost" navrhl jsem.Oblékli jsme se a šli jsme.
...pokračování příště...