Tereza:
Už jsou to dva roky, co zavřeli Freddy Fazbears pizza..
Sice to tam bylo děsný, ale chybí mi to místo... Od té doby jsem Denisu ani Mika neviděla.
S Rose se furt setkávám, ale není to ono jako dřív...,,Vincente? Tak co?" podívala jsem se na Vincenta, který si vyzouval boty.
,,Asi nic..." řekl posmutněle.
Obejmula jsem ho.
Vincent si schání zaměstnání, ale moc se mu nedaří...
Dala jsem mu pusu.,,Nemáš hlad?" zeptala jsem ho.
,,Ani ne..." povzdychl si a šel si lehnout do pokoje.
Šla jsem za ním.
,,Vinny?" pohladila jsem ho po vlasech.
,,No?" Koukl na mě.
,,Asi je to hloupost, ale... co kdyby jsme si otevřeli vlastní pizzerii?" navrhla jsem.
,,Kde by jsme na to vzali peníze?" zeptal se.
,,Nevím.. Asi půjčka..." řekla jsem.
,,A místo?" sedl si.
,,Freddy Fazbears pizza ještě nezbourali.." rekla jsem.Vincent se zamyslel.
,,Hm... A co když tam bude chodit málo lidí?" zeptal se.
Povzdychla jsem si
,,A proč by mělo chodit málo lidí? Tu pizzerii děti milovaly a stejně tak i jejich rodiče" rekla jsem.
,,..děti.." zabořil hlavu do polštáře.
,,Zkusit to můžeme ne?" zeptala jsem se.
,,No jo... Ale nech mě spát" mávl rukou a schoval se pod peřinu.
Ccc...Šla jsem si hačnout do kuchyně. Koukala jsem do mobilu.
Hm... Jak se asi mají Denisa s Mikem?... Slyšela jsem že mají 3 děti, snad né od každého pohlaví jedno.
Pousmála jsem se nad tou myšlenkou.Dívala jsem se na fotky z pizzerie.
Prišel Vincent.
,,Nechtěl jsi spát?" zeptala jsem se ho.
,,no... jo.. Ehm.. Přemýšlel jsem a možná to s tou pizzerii není špatný nápad." usmál se.
,,Vážně?!" zajásala jsem, protože já moc často nemívám moc dorbé nápady..
Kývnul....
Další den Vincent šel omrknout tu starou pizzerii...
...
Uslyšela jsem odemykání dveří.
,,Vinny!" obejmula jsem ho.
Vincent nestačil ani zavřít dveře a už jsem se mu věšela kolem krku.
,,Tak stou pizzerii by se dalo něco udělat. Bude potřeba rekonstrukce... A ještě jedna věc. Ehm.. Co uděláme s Jeremyho mrtvolou?" zeptal se.
,,Spálit?" Navrhla jsem.
,,snad nebude problém hledat zaměstnance..." řekl Vincent..
kývla jsem.
,,Jeeeeeeej!" zajásala jsem
,,A teď vážně... Existují llamacorni?" zeptala jsem se......pokračování příště...
Poznámka:
NEUMÍM MOC GRAMATIKU!! A KDO S TÍM MÁ PROBLÉM... TAK AŤ TENTO PŘÍBĚH RADŠI ANI NEZAČÍNÁ ČÍST!!!
:)