Az első találkozás:
A: ~Mondtam már! Zarroy nem romantikus stílus! ~ Úgy beszélt velem mint egy idiótával.
É: ~És ha nyár végére az lenne?~ kérdeztem kihívóan. ~Mit csinálnál? Hmm? ~ néztem rá.
A: ~Ugye te most nem azt forgatod a fejedben amire gondolok? ~ megpróbálta elrejteni érzéseit, te úgy tűnt mintha izgatott lenne. Tipikus fangirl..
É: ~De bizony! ~bólintottam. Mostmár Alex is mosolygott.
Vigyorogva mentünk el a Wood Buffalo Parkig, ami Kanada egyikk legnagyobb nemzeti parkja, és kicsiny világunk nagy részének otthona. A hatalmas erdő közepén egy óriási mezőn találtam magam. Földből kiálló házak, kis bódékkitaposott utak sokaságából állt ez a hely. Csodálatos volt. A környező fákból csak úgy tódult a gyantaszag. Most lett vége a tavasznak és a langyos szellők mindenfele sodorták a fantasztikus illatokat. Alexék háza egy beljebb elhejezkedő, látszólag a föld alatt még tovább folytatódó fűvel borított kunyhó volt. Ide jöttünk. Amikor benyitottunk, egy páran már bent várakoztak. Felismertem Lapist, a kis sárkány kinek 3-3 szeme, és lába volt mindkét oldalon. Az egész testét kék pikkelyek borították, innen kaphatta a nevét. Az asztalnál Keagen ült, tollfülekkel, barna hajával és hegesztőszemüveggel a homlokán. Már most bírtam a srácot. Pláne amikor megláttam a hátából kinövő óriás szárnyakat. Wow.
A: ~A többiek késöbb jönnek. Ő is.~ hajolt a fülemhez az utolsó mondatnál. Hirtelen feltöltődtem energiával.
_._
Olyan másfél órát beszéltünk hárman, mivel Lapis nem rendelkezett beszélőkével, de mindig megértettette magát ha kérdeztem. Jó banda ez. Keagen tényleg jó arc. Egy különlegess cirkusznál dolgozik a húgával, ahol olyan robotok lépnek fel amiket ő maga csinált! Ez azért elég menő! A nyáron a környéken lesznek az előadások, ezért ők is maradnak. Alex elmesélte mi történt náluk, nagyon jól éreztem magam. De nem tudtam hogy ez még csak a jéghegy csúcsa.. 11-re érkeztem ide, 12-kor ebédeltünk, és onnan már nem kellett sokat várnunk a bizonyos valaki érkezésére.Remélem tetszik nektek a story, nekem a szívem csücskei a karaktereim!
YOU ARE READING
Miért vagy ilyen magas Dallas?(yaoi)OC szerepjáték
RomanceFőhősünknek egy nyara van hogy kiolvassza kedvese jeges szívét. Zarroy nem a legkönnyebb eset, ezt barátai előre leszögezték neki. Vajon sikerülni fog? YAOI WARNING!!! ÉN SZÓLTAM!!!