🔞👇🔞👇🔞👇🔞👇🔞👇🔞👇
(Én szóltam!)
Belépés után ismét egymásnak estünk. Egyedül voltunk a lakásban, és szerencsére nem is várt senmit estére. Viszont mielőtt belekezdtünk volna, írtam egy röpke üzenetet Alexnak.
É: ~Elugrottam, reggel jövök.~ Írtam neki. Remélem nem fog aggódni. De ezzel most nem törődtem. Ugyanis volt egy ki dolgom. És úgy gondolom az elsőbséget érez..😏. Szép kis hálószobája volt. A falak kékek, az ágya drapp színű. Megérkeztünk. Leültünk az ágy azon oldalára, amelyre nem lehet az ajtóból rálátni. Leültem a földre, majd ő az ölembe ült. Nem láttam az arcát, de teste kezdett felforrósodni. Benyúltam a pólója alá, majd elkezdtem vele játszani. Halkan nyögdécselve engedte hogy kényeztessem. Majd az egyik kezzemmel elengedtem odafönnt, és kicsit lejjebb vándoroltam vele, egészen V vonaláig. Ott kicsit megcirógattam, amitől kirázta a hideg, aztán kigomboltam a nadrágját. Eközben elkeztem lassan levenni a pólóját. Jó izmos háta volt a sok boxtól. Végignyaltam rajta, majd szívni kezdtem a puha bőrfelületet. Szívta a fogát.
É: ~ Engedd ki a hangod, harcosom.. ~ váltottam csábos hangra. Az alul lévő kezemmel simogatni kezdtem az alsónadrágját, amitől nagyokat nyögött. Húha.. lassan kezdem elveszteni a fejem. Dehh amíg élvezi, nincs baaj..
Kínzó lassúsággal belenyúltam a nadrágjába.
Z: ~Ha-Aaah! ~ hátra vágta a fejét. Megfogtam, majd pumpálni kezdtem.
Z: ~ Arghh.. hah! Huff.. ~ olyan magas hangja volt az eredetihez képest. Egy pillanatra pedig minden izma megfeszült, és egy kis előváladék folyt az ujjaimra.
Én: ~A kis harcosom élvezi? ~ kérdezten, miközben végignéztem a hátán hagyott nyomokon. Megpróbáltam nem a nyakát szívni mivel elég gáz lenne ha kiládszódna a pulcsijából és így jönne el holnap. Zarroy közben megfogta, és kicsit segített a mozgatásban.
Z: ~Ez.. Hh.. Hah... Mhég.. Légy.. huh.. szi.. Min.. mindjár.. hhhah..! ~ értettem az üzenetet. Hamarosan elmegy. Kicsit gyorsítottam a tempón, és egyre hangosabban nyögött. Bevallom eléggé tetszett. Akkor is nyögött, amikor megérezte közellétem a fenekénél. Szisszen egyet, aztán megszólalt.
Z: ~'Azt'.. nngh.. nehh.. mmmégh.. haah..! ~ róla patakokban folyt az izzadság. Én annyira még nem indultam be. Majd hirtelen megrántotta lábait, kezei belemartak az enyéimbe, ívbe feszült a háta, és hátracsapta a fejét. Hatalmasat nyögött. Valósággal kiáltott. Tudtam mit jelent ez. Egyszer csak a meleg folyadék végigfolyt a kezemen. Nyüszített, és lihegett akár egy kutya. Egy NAGYON cuki kutya. Elvettem a kezem, és lenyaltam.
Én: ~ Fih..nom.. vagyh. ~ hízelegtem neki, de ekkorra már mindketten nagyon elfáradtunk. Hátrafordította a fejét, és megcsókolt. A csókcsatának pedig a levegőhiány vetett véget. A félálomban lévő fiút, a kádba raktam, és lezuhanyoztam őt magammal együtt.
Az ágyban egymáshoz bújva aludtunk el..
🔞👆🔞👆🔞👆🔞👆🔞👆🔞👆Ejha ejha de nagy mákja van. Remélem nem lett túl durva, a visszajelzéseket kommentbe várom!
Puszi ~ az író
YOU ARE READING
Miért vagy ilyen magas Dallas?(yaoi)OC szerepjáték
RomanceFőhősünknek egy nyara van hogy kiolvassza kedvese jeges szívét. Zarroy nem a legkönnyebb eset, ezt barátai előre leszögezték neki. Vajon sikerülni fog? YAOI WARNING!!! ÉN SZÓLTAM!!!