7. Rész ~ Bál

18 2 0
                                    

Ahogy az emberek szállingóztak befelé a sátorba, úgy egyre inkább izgatott lettem. Pedig a nap eddigi részében sikerült megnyugodnom. Olvastam a könyveim, nassoltam egy kicsit, kiszelőztettem a felyem az erdőben is. Hatottak, egész jól megvoltam, de csak eddig. Most viszont olyan energialöket jött rám, hogy felúsztam volna a közeli vízesésen. Aztán végre bejutottam. Mindenki ott táncolt, beálltam közéjük.
Amikor olyan egy óra után, kiléptem a tömegből, hogy igyak valamit.
Amikor az aztalok között botladoztam, az egyik padon ott ült Ő elképzelhetetlenül csábító volt a szerelésében. Kék ing, fekedte, a térdénél lyukas farmerral. Huh... hirrelen elképzeltem mit csinálnék ha nem lenne itt más...
Miután megittam az üdítőt, még egy kicsit visszamentem táncolni. Láttam a többieket bulizni. Fraze és Sierra együtt táncoltak. Mind a ketten nagyon alacsonyak. Értek ez alatt 160-170 centit. De pont ezért aranyos pár.
Amikor végleg kifáradtam, visszamentem arra a helyre ahol láttam életem szerelmét. Szerencsém volt. Még mindig a bejárat melletti kispadon ült. Megpróbáltam beszélgetni fele.
É: ~Heló! ~ köszöntem.
Z: ~Szia.. ~ dörmögte.
É: ~Látom nem vagy bulizós lélek. ~jelentettem ki neki.
Z: ~Jah... nem vagyok egy nagy buliállat mint láthatod. ~ mondta. Hűha. Eléggé 'beszédes' . A kezében lévő pohárra néztem. A benne lévő folyadék egy kicsit emlékeztetett a bóléra. Lehet hogy kicsit becsípett.. Ő követte a tekintetem, majd a pohárra nézett.
Z: ~Mit né.. Jah csak ezt. Kér-érsz? ~ Nyújtotta felém a poharát. ~Ne aggó-ódj. Csak vicc-volt. Am-úgy nem ittam tú-túl soka-at. ~ mosolyogva ránéztem. Nem ivott túl sokat.. És ez után a dadogás után higgyem is el. Felnevettem. Nem haragudtam rá. Nincs teljesen magánál. Aztán megint megszólalt.
Z: ~Tehh.. Nem tu-dod me-ennyi az i-i-dő? ~ kérdezte. Előkaptam mobilomat, és megmutattam neki.
Z: ~Köszi. Kimegyek kisz-ellőzte-etni a fejem. Nem jö- össz? ~ amikor végre sikerült kimondania a szót, nagyon büszke volt magára. Majd felállt, és kiment. Követtem én is, ki tudja mi történhet vele amíg ilyen állapotban van.
Zarroy szemszöge:
Az a kölyök tényleg jófej. Talán azt hiszi részeg vagyok. Pedig a fejem még nagyjából tiszta. Egy kissé homájosan látok, de ez nem akadályozott meg hogy kilépjek a sátor altaján. Amikor kiléptem, valamibe megbotlottam, majd zuhanni kezdtem előre. Már teljesen beletörődtem az egészbe,- 'ez a srác talán tényleg részegnek néz' - amikor egy nagy kéz állított meg hátúlról. Nem csak megállított vissza is rántott....

Miért vagy ilyen magas Dallas?(yaoi)OC szerepjátékDonde viven las historias. Descúbrelo ahora