Teltek múltak a napok. Lassan a többiekkel bejártuk az egész környéket. Néha váltottam Vele néhány szót, de egyébként nem sok minden történt. Istenem, egy nap van a bálig, és alig vánszorog az idő! Éjszakánként már olyan izgatott vagyok, hogy aludni sem bírok! Hogy tüzelhetett ennyire fel?? Istenem... bármit megtennék hogy azokra az ajk..NEM Dallas nyugi! Nyugi, nyugi, nyugi,nyugi! Erre még nem gondolhatsz! Elöször várjuk meg a partit! De ott se rohanhatom le őt.. Jaaaj nekem ha ma sem alszom, lehet ki fogok dőlni a bulin! Az nagyon gáz lenne.. Muszály lesz aludnom.
Sierra: ~Sárkányverseny? ~ kérdezte. ~Gyerünk már! ~ úgy tűnik a kiscsaj elégge be van indulva.
Amikor láttam hogy a többiek szépen a sárkányformájukat próbálgatják, én is belevágtam. Elkezdtem összemenni. Az én sárkányom elég apró, viszont ahányan voltunk, annyifélék. Körbenéztem. Alex hatalmas szárnyakkal, két lábon járó taréjos szépséggel rendelkezik, kb 4 méter magas. Sierra. Hosszúkás feje, és karmos lábai voltak. A melső lábai helyén voltak szárnyai. Kb 3,5 m.Fraze, 6 lábbal, és hosszú farokkal indult. Olyan 4-5 m.Tovább vittem a tekintetem, és megláttam. SZENT SZÜZANYÁM! Zarroy igazi fenevad volt. Izmos lábai, rövid farka volt, bal vállán egy apró koponyával. A robotkarja modosult. Egy hihetetlen mechanikai csoda volt előttem. Egy óriási robot sárkányláb. Feje tetejét sárkánykoponya fedte, mint előbbi alakját. Szőke haja megmaradt. 7 méter ha nem több. Csak bámultam. És ott voltam én, egy alacsony hófehér, piros, és fekete csíkokkal borított idióta, aki ráadásul 2,8 méter magas.. Általában megkaptam ezért a magamét. Pöttömnek éreztem magam az óriások közt. 8 láb. 2 hatalmas vörös szem, és egy tűfoggakkal teli száj. Ez vagyok én per pillanat. A torkom kitágul ha úgy van kedvem akárcsak egy békának. De ez nem brekegésre való. Ezzel üvölteni kell. Meg is szólaltattam. Mindenki rámnézett. Értetlen fejet vágtak, majd elölrefordultak. Senki sem birta ki kuncogás nélkül. Én se. Aztán elindultunk.
A nagy lábak alatt igazán fürgén mozogtam. Hamarosan kisajátítottam az első helyet, csak a felszín felett suhanó Sierra állta az utam. Lassan már őt is elhagytam. Kaptam néhány elismerő morgást a többiektől. A versenyt megnyertem, utána így mentünk haza. Zarroy ha nem tízszer,akkor egyszer sem verte be a fejét ágakba. Nevettünk rajta. Néha kicsinek lenni jobb.
Este fáradtan zuhantam az ágyra, és a hatalmas izmos sárkányra gondolva elaludtam.Hahó! Hamarosan bál! Mennyi esélye lesz szerelmes ifjúnknak a hódításra?
Puszi~az író
YOU ARE READING
Miért vagy ilyen magas Dallas?(yaoi)OC szerepjáték
RomanceFőhősünknek egy nyara van hogy kiolvassza kedvese jeges szívét. Zarroy nem a legkönnyebb eset, ezt barátai előre leszögezték neki. Vajon sikerülni fog? YAOI WARNING!!! ÉN SZÓLTAM!!!