4. Rész

30 2 0
                                    

Lassan szépen eltellt a a délután. Lement a nap és lassacskán hazaszállingózott mindenki. Mielőtt elmentek volna, Alex figyelmeztetett mindenkit, egy akkorra számomra még nem túl érdekes eseményről:
A: ~Aztán a nyári bálba ne felejtsetek el eljönni! Idén senki sem ússza meeeeg! ~ megejtett egy gonosz kacajt majd felém fordult.
A: ~Akkor? ~
É: ~ Mi 'akkor'?~kérdeztem.
A: ~Gondolom elfáradtál. Nem fürdesz le? ~ tudakolta. Nahh bagoly mondja verébnek hogy nagyfejű. Értem én hogy ő egy kutya, de akkor is sűrübben is fürödhetne. Ha jól tudom, heti.. 3 szor biztosra állítja hogy lefürdik. És? Egész nap rohangál az erdőben, és.. értitek.. Szóval jah. Nem említettem meg neki, hisz nagyon jó barátom, és én sem vagyok hibátlan, de egy városi  léleknek mint én, fura ez a hely. Már jártam itt, de furcsa. Nagyon furcsa. Gondolkodásomból azomban kizökkentettek.
A: ~Ahogy láttam eléggé ráhajtottál, haver! ~
É: ~Pontosan mire gondolsz?~ próbáltam játszani a hülyét.
A: ~Méghogy kire?! Zarroyra te lüke! Viszont.. ~
Ez a 'viszont' felvillanyozott.
É: ~V..-viszont? ~ remegett meg a hangom.
A: ~Ha jól láttam, azokat a cuki kis füleidet nézte! ~kuncogott. Éreztem ahogy egyre több vér pumpálódik az arcomba. Egy szóval fülig vörösödtem.
É: ~É-é-éés még mit láttál?! Ho-hogy a szemembe is nézett, va-agy... ~annyira dadogtam, hogy nem bírtam beszélni. Ezt Alex is észrevette, és még jobban elkezdte mondani.
A: ~Hát, elöször a szemed nézte, majd aztán a füleid, és végül asszem egy apró mosolyt is megelytett..~ mondta hízelgően. Munkálkodása viszont meghozta a gyümölcsét. Egy szer csak keserű ízt éreztem a nyelvemen, és mikor odakaptam, kezemen egy vércsepp jelent meg. Folyt az orrom vére. Olyan szinten beindított ez a kis beszélgetés, hogy bármire képes lettem volna.
Ehelyett csak elvettem egy zsepit, és azzal törölgettem az orrom.
A: ~Wow. Nem tudtam így rá vagy izgulva.. ~mondta. A reakciója megnyugtatott. Azt hittem, tovább folytatja, ehelyett csak megölelt. És megpróbált megnyugtatni. Én csak egy kérdést tudtam kinyögni:
É: ~Pontosan mikor lesz ez a Nyári bál? ~először azt se tudta mire gondolok, majd miután megejtett egy kisebb perverz mosolyt, válaszolt.
A: ~Másfél hét múlva..
Hidd el nekem, ott lesz majd a legtöbb esélyed.. ~

Wow. Vajon lesz valami a bálon? És ha igen mi? Szerintetek?
Puszi~az író

Miért vagy ilyen magas Dallas?(yaoi)OC szerepjátékWhere stories live. Discover now