İyice yayıldığım yataktan bir havuz dolusu suyun üstüme boca edilmesiyle kalktım karşımda kahkahalarla gülen bir berkali vardı şu an o yarı bonus kafasına ellerimi dolamak istiyorum yarı bonus çünkü beekali öyle çok abartılı bonus saçlara sahip değildi . Bana yaklaştığı bir anda sırtına atladım ben yere düşmesini beklerken o ben sırtındayken oda da koşturmaya başladı gürültümüzü duyan barkcan abi yanımıza geldi beni ıslak bir şekilde berkalinin sırtında görünce o da gülmeye başladı kendini toparladığında okula gitmemiz gerektiğini söyledi o böyle söyleyince berkalinin ne zaman aldığını bilmediğim okul formalsını çoktan giyinmiş olduğunu gördüm fakat benim formam bizim evdeydi berkcan abiye formamı giymeye eve gidiceğimi söylediğimde beni evin önünden alacağını söyledi.
Evin önüne geldiğimde montumun cebinden anahtarı çıkardım ve eve girdim odama çıkıp formamı üzerime geçirdim üzerime kopşonlu Swift imi geçirdim ve aşağı indim şu an o kadar eriniyorum ki tost bile yapabileceğimi hiç sanmıyorum . Kapıyı açıp dışarı çıktığımda berkcan abinin bahçe kapısının ardında beklediğini gördüm ayakkabılarımo çabucak giyip kapıyı kapatıp yanına gittim . Arka kapıyı açıp arabaya bindim berkali beni şaşırtacak bir biçimde öne oturmuştu kendine her zaman olduğundan daha cool bir hava vermişti gerçi zaten yeterince cooldu onun bu havalarının yeni okulda ilk gün havaları olduğunu tabiki de anlamıştım berkali de anladığımı anlamış olacak ki bana "becerebiliyomuyum " diye sordu bende " he beceriyosun zaten burnun havadaydı daha bir kaldırmışsın " dedim somurtkan bir sesle . Umursamaz tavrımı umursamayıp saçını başını düzeltmeye devam etti . Sonunda berkcan abide sürücü koltuğuna yerleştiğinde ecelimize doğru gitmeye başladık .
Okula geldiğimizde bahçede öğrenciler vardı saatime baktığımda ilk dersin zilinin 2 dk önce çaldığını gördüm . Arabadan indiğimizde bahçedekiler bize doğru meraklı bakışlar atıyolardı pardon bize değil berkcan abi ile berkaliye . Bahçedekilere biraz daha dikkatli baktığımda uç köşede bir yerde ardaların çardakta sohbet ettiğini gördüm bizim varlığımızdan habersiz gibilerdi ben onlara baka dururken berkalinin ismimi seslenişiyle bakışlarımı ona yönelttim ona 'ne var la ' bakışı attığım da müdürün odasına gitmemiz gerektiğini söyledi ve adımlarımızı okul merdivenlerine çevirdik tam kapının önüne geldiğimizde ben geri çekildim bir kez daha rezil olmayı kaldıramazdım hele bu havalı bonusun yanında asla . Ben geri çekilince berkali öne atıldı ve kapıyı ittirmeye başladı aha açılmıyo doğru kapının diğeri olduğunu anlayınca hemen ona doğru yöneldim ve açtım berkaliye küçümseyici bakışlarımı yolladığım da içeri girmesi için ona yol verdim yanımdan geçerken kısık sesle 'bunu seninle sonra görüşücez 'dedi bende cevaben 'buna öc almak denir bonus sabahki bir havuz suyu unuttum sanma ' dedim ciddiyetimi koruyamayıp bir kahkaha patlattım berkali de bana katıldı . Berkcan abinin müdürün odasına gitmemiz gerektiğini söyleyen sesi bizi kendimize gelmemizi sağladı . Müdürün odasına geldiğimizde berkcan abi ve berkali içeri girdiler bende koridorda beklemeye başladım .
Uzun koridorda mekik dokurken ardımdan tanıdık bir sesin ismimi seslenmesiyle bakışlarımı oraya doğru yönelttim . Seslenen berkaliydi müdürle işlerini halletmişlerdi .
Yanlarına gittiğimde berkcan abi bir eyvallah deyip gitti o gidince berkali beni omzunun altına aldı ve 'hadi beni sınıfa götür dedi bende "sen hangi şubedesin ki" dedim o da cevaben "tabikiside kaydımı senle aynı şubeye yaptık hadi gidelim " dedi içimde ki sevinç çığlıklarını dışarı çıkararak çocukça bir sesle 'yupppppppiiiiiiii'diye bağırdım ay pardon böğürdüm . Buna karşın berkali sırıtışını büyüttü ve berkalinin omzunun altında sınıfa doğru ilerkedik .ders zili daha çalmamıştı ama biz kantinde oturmak yerine direkt sınıfa gittik sınıfın yarısı içerdeydi fakat onların dışında ardalarda burdalardı seda beni görür görmez yanıma geldi berkalinin omzunun altından çıktığımda kollarını iki yana açtı ve sarıldık . Ayrıldığımızda bana geçmiş olsun dileklerini iletti anlaşılan arda onlara herşeyi anlatmıştı . Ardaya doğru baktığımda o da bana bakıyordu yanımıza gelerek
- Eylül arkadaşınla tanıştırmayacakmısın bizi ?
- Bu berkali berkali bunlarda tarcan , arif , seda ve arda
Berkali,
- Haaa dün akşam ki arkadaşın olayın sıcağıyla tanışamamıştık .
Berkali ve arda birbirlerine çok soğuklardı resmen aralarında üşümüştüm bunun nedenini zamanla tabi ki öğrenirdim berkalinin herkesle yakın olmadığını biliyorum ama ardanın neden böyle davrandığını anlamam gerçekten zaman alacaktı.
Zil çaldığın da arda lar sınıflarına gittiler bizde berkali ile sıramıza oturduk ben ilk geldiğimde yanıma yabancı biri oturur diye düşünmüştüm ama şu an berkali vardı iyi ki aynı sırada oturuyoruz çünkü birimiz telefonla ilgilenirken diğerimiz onu çok güzel kamufle edebilirdi biz bu konuda mastır yaptık siz ne diyonuz djjdjd
Ders zili çaldığın dan 10 dk sonra benim uyuduğum bir sırada seçtikleri sınıf başkanı hocanın raporlu olduğunu bu hafta hiç gelmeyeceğini söyledi . Bu ders ve sırada ki 2 derste onaydı ve üçü de boştu sınıfın sevinç böğürtülerini dinledikten sonra sevincimi içimde yaşamaya karar verdim sonra düşündüm ki ya niye herşey ben uyurken oluyodu bu sınıf başkanını da ben uyurken seçmişlerdi uyandırıp da bir fikir sunmama bile izin vermemişlerdi şu an ayağa kalkıp "burada adalet gohmuyor " diye bağırmak vardı ama gördüğüm görüntü beni bunu yapmaktan alıkoydu . Tam önümde kocaman kalp şeklinde bir kutu vardı o kutuyu tutan ellerin sahibini öğrenmek için kafamı kaldırdığımda gözlerim ardanın gözleriyla buluştu oha bunun derste olması gerekmiyomuydu yaa .
Gözlerimiz buluştuğun da Arda önce beni ayağa kaldırdı ve sonra elinde ki kocaman kalpli kutuyu bana uzattı . Şu an da düşünüyorum da ulan bu çocuğun romantizmle bir alıp veremediği mi var acep? Niye diye soracaksınız normal lan sen kocaman süslü püslü kalpli bir kutuyu getirmişsin ama keşke bu orangutan tipli öküzlerin içinde vermeyeydin de benimde aklımda çizdiğim arda profili çizilmeyeydi tamam ilk müdürün odasında yakaladığım pozisyon da çok möhteşem değildi fakat bu bir başka ya bu bu .. anlatmıyorum yani anlatamıyorum .
Kendimi bu düşüncelerden çektiğimde Arda gözüme e hadi der gibi bakıyordu ben de ona anlamadığımı gösteren bakışlar attım benim bu bakışımlarıma karşın arda gözüyle bir kutuyu birde beni gösteriyodu tabi benim 4 köşeli jeton sürtüne sürtüne yüzeye ulaştı çocuk deminden beri kutuyu aç demeye çalışıyodu ben de malak gibi yüzüne bakıyodum .
Kutuyu açtığım da içinde bir sürü çikolata vardı bir de minik minik kalpçikler tabi benim ego bir tavan burnumda bir kalkma heç sormayın şu an da bana ' keşke benimde böyke bir sevgilim olsaaa ' bakışları atan kızlara küçümseyici bakışlar atıyorum bu gerçekten çoh hoş .
Kızlardan küçümseyici bakışlarımı çektiğimde kendimi Arda ' nın kollarına attım
Son dersin bitiş zili çaldığın da sıranın altına yerleştirdiğim kutuyu aldım sonra da kendini erkenden uykuya atmış olan berkali yi zor şer uyandırdım . Berkali Arda nın son jestinden sonra bana garip garip bakmıştı haklıydı da Arda'nın benim için acele bir karar olduğunu çok iyi biliyordu üstüne üstlük bu acele kararın git gide bana bağlanmaya başladığınıda ama belkide bende ona bağlanmaya başlıyorumdur tabi bunu ancak yaşayarak anlayabilirim...
Okulun çıkışına geldiğimizde ardanın bizi beklediğini gördüm . Bizi görünce yanımıza geldi ve yürümeye başladık
Bizim mahalleye geldiğimizde karşımıza çıkan ilk ev Ardanın eviydi . O evine gittikten sonra hemen çaprazda olan bizim eve gittik . Evin kapısını annemin açmayacak oluşu biraz garip kaçsa da mecburen alışacaktım . Berkaliye dönüp;
- Berkali ben hazırlandıktan sonra hastahaneye gidelim.
- Neden sen. Ben hazırlanamammı üniformaylamı gideyim hastahaneye .
-Yok bonus sen tam bir kütüksün bak bunu sana ilk defa söylüyorum sen tam bir kütüksün . Sabahki gibi ommzuna bir atlarım ama bu sefer tam atlarım.
Son cümlemi tamamlayamadan ayaklarımın yerden havaya doğru istemim dışı kalktığını farketmem saliselerimi aldı . Bu çocuk deliydi haa beni omzuna falan alıyo. Manyah manyah tam bir süzme manyah .
😌😌😌😌
Yorumlarınızı bekliyorumm....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VELETLİK GÜNLER
Roman pour AdolescentsAltındaki çocuğu yumruklayan çocuğun beni görmesiyle havaya dikilip maratona koşmaya hazırlanan tüylerim daha bi delirdi bi an da içime dolan cesaretle beynim de ki tüm her şeyi bi kenara itip üzerlerine doğru koşmaya başladım. ...