Duhet t rrija dhe ca dit t tjera pa postuar po spo m pritej dhe thash ta filloj
I hope you will like it
~ ~ ~
Ishte ora 9:00 e mengjesit dhe ata akoma spo vinin.Ufff sa inat kam kur pres dhe sidomos kur me duhet te ngrihem heret per te pritur dike.Ndodhesha ne sallon me babin dhe Tean duke pritur ata "miqte e shumepritur" te tij.Harrova te prezantohesha, une jam Xhoela Suarez jam e bija e biznesmenit me te madh te Argjentines, Rodrigo Suarezit.Une jetoj ne vilen time epo ne fakt eshte e babit, ne Rosario bashke me motren time Tean.Ne fakt Tea seshte motra ime prej te njejtit gjak,prindrit e saj dhe ajo para shume vitesh ben nje aksident dhe vdiqen.Babai im u perpoq ti shpetonte duke dhene shuma te majshme parash por fatkeqesisht ata smund te shpetonin dhe keshtu per te mos e lene Tean e cila atehere ishte 5 vjece jetime, babi e mori dhe e beri vajzen e tij duke e rregjistruar ne mbiemrin ton.Ne fakt jam shume e lumtur qe ai e beri kete,ajo eshte motra me e mire qe mund te kete dikush dhe ne te dyja duhemi pafund.Me vjen mire qe ai e mori sepse e di shume mire cdo te thote te rritesh jetime.Kur isha 4 vjece mamaja ime me braktisi mua dhe babin duke u larguar me "te dashurin" e saj dhe su kthye me kurre,por shume mire beri, askush ska nevoje per nje mama te tille.Tani une dhe Tea jemi 19 vjece dhe sapo te mbarojme pushimet babi do te na dergoj ne New York per te vazhduar studimet per drejtesi dheee me e bukura eshte se sdo te jemi vetem.Degjova zilen e deres dhe babi u ngrit ne kembe per te takuar ata qe kishim 1 ore qe po prisnim.
-Ernesto miku im me ne fund erdhet:tha duke e perqafuar.Ai thjeshte buzeqeshi dhe ja ktheu perqafimin.Une dhe Tea u ngritem dhe shkuam ta takonim.
-Vajzat e mija,Xhoela dhe Tea:na prezantoj babi para tij.I dhame doren duke e shoqeruar me nje buzeqeshje dhe ai na e ktheu ne te njejten menyre.
-Paske vajza me te mira sec me ke treguar:foli ai.Ernesto Rocha ishte miku me i mire i babit tim gjithashtu ishte dhe nje nga bosat me te medhenj te Argjentines.Mesa me kishte treguar babi dija qe ai jetonte ne Buonos Aires dhe kishte nje djale qe quhej Bruno.Ishte nje njeri shume i mire dhe i rregullt.
-Dua dhe une te prezantoj me djemte e mi:tha duke u kthyer nga dera.Dhe ne ate moment hyn 2 djem njeri brun dhe tjetri bjond.Duhet ta pranoj qe ishin njeri me i bukur se tjetri.U ktheva te shikoja Tean e cila kishte ngelur me goje hapur.I rash pak me krahe dhe u kthye nga une.
-Ca jane keta moj:pershperiti afer veshit tim.Nenqesha dhe e shtyjta pak.Nuk eshte puna se skemi pare djem te bukur se kemi pare plot por keta ishin ndryshe.
-Pershendetje une jam Mateo: foli ai bjondi duke i zgjatur doren babait tim dhe pastaj ne te dyjave.
-Gezohem une jam Tea: me vrap kjo dhe mire ate po bente dhe sikur si interesonte.
-Une jam Xhoela: thashe pasi ata perfunduan shikimet e tyre.Ndryshe nga Mateo ky tjetri ishte pak me serioz.Mendjemadhi.
-Pershendetje Rodrigo: tha dhe shkoj te takonte babain tim.
-Bruno sa paske ndryshuar: tha duke qeshur.
-Keto jane vajzat e mija: tha duke u drejtuar nga ne.Hodhi veshtrimin nga une dhe buzeqeshi.
-Ti ishe Xhoela apo jo: tha duke me zgjatur doren.
-Po: iu pergjigja.Dhe pasi mbaruam keto takimet e merzitshme shkuam te hanim dreke.Babi bisedonte me Erneston per punet e tyre ndersa ne te kater vetem shikonim njeri-tjetrin,e merzitshmeeeee.Se di se si me shkuan syt tek Bruno dhe sa me pa me shkeli syrin.What??? I poshter.Bera sikur se pash dhe bera te ngrihesha,por babi me ndaloj.
-Xhoela ulu pak se duhet tju themi dicka: tha dhe sigurisht qe se kundeshtova.Se benim asnjehere ai eshte njeriu me i shtrenjte per ne te dyja.
-E dini qe sdo te shkoni vetem ne New York prandaj une dhe Ernesto kemi vendosur qe te jetoni te 4 ne shtepine e tyre atje: po tallej apo cfare??????? Une te jetoj me kete mendjemadhin me mire vdes.
-Pse: pyeta.
-Sepse do te jeni me te sigurta duke e ditur situaten dhe mbi te gjitha jeni te 4 ne te njejtin universitet ne te njejten dege: epo duke qene se babi eshte nje biznesmen goxha i suksesshem gje kjo qe si pelqen te gjithve kemi dhe shume armiq.
-Nese ju e keni vendosur keshtu per me mire atehere per ne ska problem babi: tha Tea.Nuk thashe asgje edhe pse sisha dakort sdoja ti thoja jo babit.
-Ne rregull: thashe me nje buzeqeshje te vogel ne fytyre.
-Bruno,Mateo per juve ka ndonje problem: i pyeti Ernesto.
-Jo aspak: u pergjigjen te dy.
Kemi edhe 1 muaj pushime dhe pastaj do te nisemi per ne New York bashke me keta te dy qe sdi as si ti quaj.Pasi mbaruam dreken Ernesto dhe djemte e tij u larguan.
-O Zot si do jetojme me keta ne: po i thosha Teas duke u ngjitur ne dhomat tona.
-As vet se di,Zoti na ndihmofte: tha duke kryqezuar gishtat.
-Amin.Se kuptoj pse babi po na le me keta e di qe jane djemte e mikut te tij por ne fund te fundit jane si gjithe djemte e tjere: thashe duke u shtrir ne shtrat.
-Oooo mjaft Xhoela mos fol me se mund te te degjoj babi: tha duke u shtrir afer meje.
Epo duam apo sduam ne kjo gje eshte vendosur dhe pike.Shpresoj te mos na ngacmojne perndryshe do i kene punet pisk sic e kane pasur shume djem te tjere qe kane guxuar ta bejne.Mbaj mend nje rast kur nje djale ngacmoj Tean ne shkolle dhe ajo mori direkt babin ne telefon dhe svonoj shume kur ne deren e klases u shfaqen bodyguardat e babit dhe ja shpjeguan privatesisht atij tipit cdo te thote te merresh me motrat Suarez.Do Zoti mos te kene edhe keta ate mendje.
#Bruno
-Wee ca ishin ato ashtu, e pe ate bjonden: tha Teo sa hyme ne shtepi.Ishim vetem se babi kishte pune dhe iku. (Mateo dmth. meqe ra fjala prsh Mateon tim qe e kam si shpirt, sesht i dashuri im mos e keqkpt)
-Pse ben sikur ske pare ndonjehere femer me sy mo burre.
-Si ato skam pare.
Ne fakt ka pak te drejte ato ishin ndryshe.Xhoela ishte vertet shume e bukur,floket e gjata, buzet e plota, trupin perfekt ta conte imagjinaten ne skajet me te largeta te saj.Po kam pershtypjen se ate qe imagjinon cdo mashkull me te kam per ta bere une realitet.Qesha me vete dhe hyra ne shtepi.
***
H mi goca m thoni cik seshte gabim po t mos plq kta yjet
Kaq si pjs e par se spo dija ca t shkr m
Si ju duket???