#Bruno
Po prisja ne sallon qe ajo te vinte.Isha aq i acaruar sa qe me dukej sikur do e hiqja qafe sa te fuste kemben te shtepi.Dhe pas nje pritje shume te gjate me ne fund dera u hap dhe hyri Tea dhe pas saj Xhoela.
-Ne hengrem jashte cuna ju po deshet beni ndonje gje vete: tha u nis per te ikur ne dhomen e saj.
-Kemi dicka per te zgjidhur bashke: thashe duke e kapur nga krahu kur po kalonte afer meje.
-Mos e bej te fortin me mua.
-Pse ste le ti.
-Jo: u pergjigj duke me pare me inat.
-Epo une si bindem femrave: thashe dhe e hodha ne supin tim.
-Me lesho idjot: bertiste dhe me gjuante me grushta ne kurriz.
-Mbylle gojen: thashe dhe e hodha siper shtratin tim.
U vendosa siper saj dhe ja kapa duart duke ja vendosur siper kokes.
-Si thua sikur te tregoj pak se kush komandon ketu: thashe duke iu afruar.
-Mos guxo te me prekesh: me kercenoj.
Ndodheshim shume afer saqe mund te ndjenim frymemarrjen njeri-tjetrit.Kishte perqendruar syte tek syte e mi dhe nuk fliste.Zhvendosa veshtimin tek buzet e saj te plota dhe pa e menduar dy here fillova ti puthja eger.Ne fillim spo me puthte, i kafshova buzen e poshtme dhe sapo hapi gojen fillova eksplorimin brenda saj.E putha per nje kohe te gjate duke bere pushime te vogla.Nuk mund ta lija pa e puthur e prekur ishte aq e bukur.Ja leshova duart dhe nisa ta zhvishja, hoqa bluzen e saj shpejt dhe me pas timen.Cuditerisht nuk me ndaloj por vendoi doren ne qafen time dhe me terhoqi per te me puthur serish. Humba nen shijen e buzeve te saj dhe kur u ndam pak nga njeri-tjetri dicka e nxehte ne faqen time me beri te hapja syte.Me qelloj...Hapa syt dhe ajo me shtyu dhe u ngrit.Nxitoj te hapte deren por e ndalova, vendosa doren tek dera dhe e kyca.
-Hapa deren: tha me ze te lart.
-Harroje me kete qe me bere: thashe duke i treguar faqen e skuqur tashme.
-E meritove: tha duke kryqezuar duart.
-Ok dhe ti meriton te rrish mbyllur ne dhomen time tani: thashe dhe mora celsin e deres.
-What??? Me mire vdes se te rri me ty.
-E di zemer: thashe dhe u shtriva ne shtrat.
-Bruno: bertiti
-Ke nje gje te mire qe neser eshte e shtune dhe skemi shkolle .
-Ti je kafshe: tha duke shfryre.Qesha.
~ ~ ~
#Xhoela
Me doli gjumi dhe mora telefonin te shikoja oren.Ishte 2 e mengjesit.U ktheva ne anen tjeter te shtratit dhe pash qe ishte bosh,ku kishte shkuar ai? Hodha syte perreth dhe vura re qe dera e ballkonit ishte e hapur, u ngrita dhe shkova ta mbyllja.Kur iu afrova deres pash qe Bruno ishte ulur ne nje nga kolltuket e vegjel qe kishte ne ballkon dhe ne njeren dore mbante nje gote whisky dhe ne tjetren nje puro.Nxirrte nga goja tymin e saj dhe thjesht shikonte qiellin.U mundova te largohesha qe aty pa bere zhurme po si gjithmone ishte dicka qe me ndaloj.
-Xhoela: thirri emrin tim dhe menjehere ktheva koken.Ndodhej ne te njejtin pozicion si pak minuta me pare.
-Cfare ke?: thashe me bezdi.
-Une e mora puthjen tende te pare.
-Jo sishte puthja e para per mua.
-E di shume mire qe ishte dhe ta dish qe sic te mora puthjen, do ta mar dhe trupin.Do jesh e imja: tha dhe ktheu goten e whisky-t.