Holaaaaaa
#Mateo
-Deri kur do vazhdosh keshtu?
-Deri sa te gjej dicka qe te ma heqi njehere e mire merzine: mu pergjigj duke thithur drogen e hapur mbi tavolinen e dhomes se tij.
Dita ska lindur akoma dhe se kam iden sa mund te jete ora tani por kam pothuajse gjithe naten qe i lutem Brunos te heqi dore nga droga.Nuk eshte hera e pare qe e bej kete po e kishim lene qe kur te fillonim te jetonim me vajzat ai do ishte me i perqendruar tek gjerat e tjera e jo tek ajo gje e mallkuar.Ai e ka dashur gjithmone drejtesine si profesion dhe e kishte vendosur qe do ta perfundonte.Ne te tre e kemi vuajtur shume humbjen e mamit dhe akoma e vuajm kur e kujtojme por jeta vazhdon dhe nqs ne duam te behem dikush ne jete kete po e bejme vetem per te.U shtri rende ne shtrat dhe mbylli syte.
-Dhe sa kohe do vazhdosh te shkaterrosh veten.
-Deri sa ta kete vendos Zotin.Nqs eshte e thene qe edhe te vdes ne kete menyre ashtu le te behet: tha pa i hapur syte.
-Cfare te duash bej atehere: bertita dhe perplasa deren.
Shkova ne dhomen time dhe u shtriva te flija.E dija qe sja vlente te merreshem me me ate sepse kur te zgjohesha ai do te ishte i qeshur dhe do vazhdonte diten e tij pa e vrare mendjen per asgje.
~ ~ ~
#Tea
-Po babi jemi shume mire deri tani.Ti si je? Xhoela seshte zgjuar akoma. Po ti e di qe une zgjohem e para qe duhet te kujdesem per te gjithe. Hahah po. Mire babi flasim kur te kthehemi nga shkolla. Edhe une te dua shume.
Mbylla telefonaten dhe fillova te beja gati mengjesin.Asnjeri prej tyre sishte zgjuar akoma dhe ne fakt skane faj sepse eshte goxha heret.Po mua thjesht me doli gjumi dhe mendova qe sot te hame nje mengjes te gjithe bashke jo vetem ne fundjave.
-Cfare po ben aty?: u hodha perpjete nga frika kur degjova nje ze pas meje.U ktheva te shikoja kush ishte dhe pash Teon.Zeri i ishte ngjirur nga gjumi,floket i ishin prishur pak por perseri dukej i bukur.I bukur???? No mos e lexoni kete qe thashe.
-Me trembe.
-Me fal.
-Cne qe je zgjuar kaq shpejte?: pyeta duke u mbeshtetur tek banaku.
-Me duket se jam une ai qe duhet te pyes ty: tha duke nxjer nje shishe uje te vogel nga frigoriferi.
-Thjesht me doli gjumi dhe erdha te beja mengjesin.
-E di qe vetem ne te dy jemi zgjuar ne kete shtepi: tha djallezisht.
-Edhe ca pastaj: thashe duke i kthyer shpinen.
Beri nje nenqeshje te vogel dhe me rrethoj belin me krahet e tij.Me afroj aq shume prane vetes sa arrija ta ndjeja frymemarrjen e tij ne qafe.Mbylla syte duke e leshuar veten ne ate shtrengimin e tij dhe si pa dashje nje renkim i vogel me doli nga goja.Mu duk sikur atij aq i mjaftoj per tju sulur qafes time dhe duke lene shenja ne te.Po me pelqenin aq shume ato puthjet e tij por nje moment e mblodha veten.
-Teo mjaft: thashe duke i larguar pak duart e tij nga vetja.
-Cfare ke: tha duke me leshuar dhe me ktheu me fytyre nga vetja.
-Pse e bere?
-Se di me erdhi papritur ne mendje dhe e bera: tha thjesht.
-Mos guxo ta besh me: thashe ne forme urdheri.
-Pse ben sikur ste pelqej Tea?
-Sepse ste pelqej vertete: iu pergjigja duke kryqezuar duart.
-Je e sigurt qe eshte keshtu si thua ti?