Part 8

462 45 20
                                    

Ska lidhje me pjs thjesht m plq kjo kenga

#Bruno

Mengjesi kaloj shume shpejt kjo sepse Xhoela dhe Tea duan vetem gjume.Tani per fajin e tyre jemi vone per shkolle qe diten e pare.Pakuam makinat dhe dolem te kater per te hyr ne universitet.Shkuam para salles ku duhet te ishim qe para 1 ore dhe meqe asnjeheri prek ketyre skishte guxim trokita vete.Sapo degjova fjalen "hyr" hapa deren dhe hym brenda.

-Pershendetje: pershendeta zyshen.

Ishte nje femer brune me floke te gjate deri tek shpatullat, e gjate mjaftueshem,trup goxha te mire me pak fjale e bukur.

-Pershendetje .Me vones qe diten e pare?: tha qete.

-Kerkojme falje zyshe: foli Xhoela.

-Meqe erdhet te fundit nga te gjithe pse nuk prezantoheni me mire: tha duke u ulur ne karrigen e saj.

-Po patjeter.Une jam Xhoela Suarez ndersa kjo eshte motra ime Tea: vdes te jete e para gjithmone.

-Une quhem Bruno Rocha dhe ky eshte vellai im Mateo.Te kater ne jemi nga Argjentina: thashe.

-Gezohem shume une jam Izabela proferoresha juaj e historise: tha duke buzeqeshur lehte.

-Dhe ne gjithashtu.

-Mund te uleni ne bankat e fundit: tha duke na e treguar me dore.

Bem sic na tha ajo.Se kisha vene re qe te gjitha po na shikonin,ehh skane faj ne fakt.Xhoela dhe Tea u ulen ne banken e parafundit para nesh dhe para tyre ndodheshin dy djem.Sa ato u ulen u kthyen direkt mbrapa.

-Ckemi: i foli njeri prej tyre Xhoeles.

-Pershendetje: gati paska qene dhe kjo.

-Xhoela mos fol me se nuk degjoj asgje: thashe duke nderprer ate trapin te fliste akoma.

-Zysha ska filluar akoma te flasi: tha duke me pare e habitur.

-E di.

-Po atehere?

-Thjesht mos fol: thashe pak i acaruar.

Me pa me inat dhe u kthye para.Shyqyr qe mesimi filloj dhe ai si foli me.Pas 1 ore mesimi mbaroj dhe kishim 20 minuta pushim.Po shikoja postime kot neper rrjete sociale kur degjoj prap zerin e atij tipit.

-Ti quheshe Xhoela apo jo? : iu drejtua asaj.

-Po.

-Une jam Kris: tha dhe i zgjati doren.

-Gezohem une jam Bruno: thashe dhe ja shtrengova para se ta bente Xhoela.

Me pane te dy te habitur ndersa une thjesht buzeqesha.

-Gezohem: u pergjigj thjesht.

-Pushimi mbaroj mesa shoh: thashe duke pare oren.

-Jo ka dhe 6 minuta kohe: injorant sikur se di duhet te ma thuash ti.

-Shoku e kisha fjalen per muhabetin tend me Xhoelen.

-Pse ti e vendos kete?

-Po.

Nuk e zgjati me sepse e kuptoj qe skishte me kuptim dhe shkoj u ul ne vendin e tij.Ne ate moment erdhi Teo me Tea te cilet kishin dal pak jashte per te ngrene.U ulen neper vende dhe po merreshin me telefonin.Xhoela ishte mbeshtetur tek banka dhe vetem me shikonte me inat.I shkela syrin dhe u ula perballe saj ne karrigen time.U kthye para dhe smi hodhi me syt derisa mbaroj mesimi.Dolem nga shkolla dhe shkuam tek parkimi.Ajo akoma sfliste i ka hip inati si duket.

DROGA IMEWhere stories live. Discover now