Part 20

697 43 19
                                    


#Author pov

#5 vjet me vone

Qendronte mbeshtetur ne xhamin e madh te dritares dhe veshtronte makinat dhe njerzit e shumte ne rruge.E ashtu tek rrinte e menduar disa pika loti i rane mbi faqe dhe rrodhen ngadale.Sdinte te thoshte nje arsyje pse po qante sepse ishin te shumta, po qante per Tean,motren e saj qe kishte muaj te tere pa e pare, qante per humbjen e babait te saj para 1 viti qe akoma se kish harruar.Ai kishte qene mbeshtetja me e madhe e saj, ai ishte kujdesur per te qe ne diten e pare kur ajo i kish thene se ishte shtatezene e deri ne diten e fundit te jetes se tij.Qante per vogelushen e saj te ciles sdinte ti kthente pergjigje kur e pyeste per te atin.Jeta e saj ishte bere nje lemsh qe sdinte as vet si ta ndreqte.Tani jetonte e vetme me Reinen ne New York qe prej 1 viti.Tea dhe Mateo ishin martuar dhe jetonin ne Rosario, atje kishin krijuar karrieren e tyre Tea si avokate ndersa Mateo ishte bere nje prokuror mjaft i mire por jo aq sa Bruno.Fama e tij ishte e njohur ne cdo vend, ishte nje nga liderat e dyte te Argjentines,ai njihej per drejtesine qe vinte gjithmone ne vend dhe cdokush e respektonte.Xhoela kishte degjuar shpesh per te dhe sa here qe degjonte emrin e tij nje boshllek i krijohej ne trup por ajo cka e vriste me shume ishin lajmet qe dilnin per lidhjet e tij me femra te ndryshme, sa here qe degjonte keto lajme genjente veten duke thene se ai e donte akoma ate dhe se kishte harruar.Gjeja qe e bente te ndihej shume me keq ishte se ia kishte fshehur te verteten ne lidhje me vajzen e tyre,madje kishte ndaluar dhe Mateon tia tregonte sepse mendonte se ai sdo e donte femijen e saj.

#Xhoela

-Mami pse po qan prap: degjova zerin e merzitur te Reinen pas vetes

Fshiva lotet dhe bera nje buzeqeshje fallco.U ula ne gjunje dhe e perqafova.

-Nuk po qaj zemer

-Po po e ben: vazhdoj

-Jo pra me shiko: i thashe duke qeshur lehte

-Pse po qaje?

Ishte kokeforte dhe nuk dorezohej lehte, tamam si Bruno.Dhe zilja e deres me shpetoj nga pergjigja e pyetjes se saj.U ngrita, shkova te hapja deren dhe nje moment mu duk sikur bota ndaloj.......

                                             Reina ( vajza e Brunos dhe Xhoeles)

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Reina ( vajza e Brunos dhe Xhoeles)


-Pershendetje Xhoela: tha thjesht

Goja me ishte mbyllur dhe te doja te flisja nuk me dilnin fjalet.Me dukej sikur do te me pushonte zemra nga momenti ne moment, smund te besoja qe ndodhej para syve te mi.Ai qendronte para meje me nje pamje serioze i veshur me nje kostum te zi, duart i mbante ne xhep dhe nuk levizte as edhe 1 mm.Dukej qe ne pamje te pare qe kishte ndryshuar shume sishte me Bruno i pare qe une kisha njohur.

-Pershendetje: iu pergjigj Reina duke qeshur

-Reina hyr brenda: i thashe me ze te ulet

-Pse e ka te ndaluar ta takoj babin e saj ?: foli ai me ironi

DROGA IMEOù les histoires vivent. Découvrez maintenant